Bivši tajnik Kongregacije za bogoštovlje pravi red u svojoj Nadbiskupiji
Okružnica nadbiskupa Ranjitha u svezi različitih religijskih pokreta i službi
.
.
.
2. Nedjeljno euharistijsko slavlje župne zajednice treba smatrati iznad svega središnjim liturgijskim činom katolika (8). Papa Ivan Pavao II. opominje u svom apostolskom pismu Dies Domini iz 1998. da podupiremo i njegujemo nedjeljnu euharistiju kao središnji događaj koji povezuje u jedno sve vjernike lokalne zajednice. (9) U tome je važno učenje koje nam daje znati da Dies Domini jest Dies Ecclesiae. (10) Stoga, svi svećenici, redovnici i vjernici laici unutar župnih granica trebaju nastojati prisustvovati nedjeljnoj misi svoje župne crkve, bez traženja „ugodnih misa“ ili posebnih misa koje slave posebne grupe ili pokreti izvan granica njihovih župa.
Religijski pokreti, čak i ako su priznati, ne smiju organizirati nikakva paralelna slavlja u nedjelju unutar iste župe. Redovničke kuće koje imaju mise u nedjelju zbog bolesnih i starih redovnika, ili zbog zatvorenih redovničkih zajednica, trebaju ozbiljno poticati laike i redovnike koji pohađaju takve mise da se vrate misama svojih župnih zajednica. Papa Ivan Pavao objašnjava razloge zašto ne dopušta malim grupama da imaju svoja vlastita slavlja u nedjelju. (11) Pod krinkom traženja bolje i življe liturgije obziljno se šteti i postupno razara integritet župne zajednice. Paralelne nedjeljne službe indirektno hrane kult ličnosti i time vode do pukotina i podjela u najvažnijem tijelu Gospodinovu u župi. GIRM 2002 br. 95 kaže, „stoga se oni (vjernici laici) trebaju kloniti bilo kakve pojave individualizma ili podjele, imajući pred svojim očima činjenicu da imaju samo jednog Oca na nebesima i stoga su svi međusobno braća i sestre.“ (12)
Svi pokreti koji djeluju u Nadbiskupiji trebaju u punom smislu surađivati kako bi jačali i njegovali nedjeljnu župnu liturgiju, a ne se baviti gradnjom svojih vlastitih malih kraljevstava. Tamo gdje je podjela, tamo je grijeh! (13) …
U istom smislu, religijskim pokretima i grupama nije dopušteno formirati svoju vlastitu djecu i grupe mladih. Župne i dijecezanske strukture već se brinu za te potrebe i postojeće strukture treba iskoristiti bez umnažanja paralelnih struktura, kako one ne bi dale povoda uspoređivanju, čak i neslozi. U svemu ovome trebamo snažno sačuvati jedinstvo Crkve. Isus je molio za jedinstvo cijelog svoga naroda; On je molio da svi budu jedno (Iv 17, 21). …
.
.
.
Interesantno kako ovdje nema niti jednog komentara.
nema komentara, jer bi neokatekumeni rekli kako se svega ovdje navedenog pridržavaju
Da, moguće je. Samo vjerujem da bi teško nadbiskupa Ranjitha u to mogli uvjeriti.
svakoj sili za vremena