Ima li ‘zlostavljanje’ Svetih Otajstava veze sa zlostavljanjem u Crkvi?

Papa Benedikt XVI. i Sveta Pričest

Papa Benedikt poručuje katolicima: Kleknite i klečeći primajte Pričest samo na jezik.

“Stoga, tko god jede kruh ili pije čašu Gospodnju nedostojno, bit će krivac tijela i krvi Gospodnje. Neka se dakle svatko ispita pa tada od kruha jede i iz čaše pije. Jer tko jede i pije, sud sebi jede i pije ako ne razlikuje Tijela.”(1 Korinćanima 11: 27-28).

Papa Benedikt XVI. ne želi da vjernici primaju Sv. Pričest na ruku, a niti želi da stojeći primaju Krista u Presvetom Oltarskom Sakramentu. Prema vatikanskom liturgičaru mons.Guido Marini-u, papa nastoji zorno prikazati cijeloj Crkvi odgovarajuće norme ponašanja kod primanja Sv. Pričesti. Zbog toga se od pričesnika na papinskoj Misi sada traži da kleknu na klupu i da primaju Sv. Pričest na jezik od samog Pape. Razmišljanje Svetoga Oca je jednostavno: “Mi kršćani klečimo pred Presvetim, jer u Njemu, znamo i vjerujemo da je prisutan Jedini i Pravi Bog.” (22. svibnja 2008.)
Prema Papinom shvaćanju cijela Crkva treba klečati u adoraciji pred Bogom u Euharistiji. „Klečanje u adoraciji pred Euharistijom je najvrijedniji i najradikalniji lijek protiv prošlih i sadašnjih idolatrija“ (22. svibnja 2008.)

Papino nastojanje je u skladu s tradicijom Crkve starom 2.000 godina i sada je to u cilju poticanja obnove ljubavi i poštovanja prema Euharistiji, koju se trenutno ismijava i prema kojoj se mnogi odnose s prezirom. Razni trendovi i inovacije u naše vrijeme (gitara u liturgiji, djevojke – poslužiteljice oltara, Pričest na ruku, laici-djelitelji Pričesti) sve je to djelovalo da se uništi naše poštovanje prema Euharistiji, a time se ubrzava duhovna smrt Crkve. Uostalom, Euharistija je istinski život i otkucaj srca istinskoga Mističnog Tijela oko kojega se mora okupljati cijela Crkva.

Klečanje se također poklapa sa stoljećima starim propisom u Crkvi da samo posvećene ruke svećenika smiju dodirivati Tijelo Kristovo u svetoj Pričesti. “Samo svećenicima je dana vlast da posvećuju i podjeljuju vjernicima Svetu Euharistiju.” (Tridentski sabor) To učenje lijepo izražava Sveti Toma Akvinski u svojoj „Summa Theologica”: “Zbog poštovanja prema tom Sakramentu, ništa ga ne dodiruje osim onog što je posvećeno: stoga su tjelesnik (korporal) i kalež posvećeni, a tako i svećenikove ruke, za dodirivanje tog Sakramenta.”
Iz toga razloga je papa Pavao VI. u svom svibanjskom pastoralnom pismu biskupima svijeta 1969. godine, potvrdio crkveno učenje o primanju Pričesti, tvrdeći da se: “Ovaj način primanja Pričesti na jezik mora zadržati.” (Memoriale Domini). To je bio odgovor biskupima Nizozemske koji su počeli podjeljivati Pričest na ruku protivno stoljećima starom dekretu s Koncila u Rouenu (650.) gdje je ta praksa osuđena kao sakrilegij. “Ne stavljaj Euharistiju u ruke nijednog laika, nego samo u njegova usta.” Ova zabrana nikad do dana današnjega nije legalno opozvana.

Danas se Pričest na ruku daje protuzakonito i to je postalo jedan od glavnih neprijateljskih alata za uništenje Vjere po cijelome svijetu. Jer ova praksa primanja Sv. Pričesti nema druge svrhe nego da iskrivi naše poimanje Isusa Krista i da njeguje prijezir prema Svetim Otajstvima. Nije ni čudo da je sveti Bazilije (329-379) okarakterizirao Pričest na ruku kao “tešku pogrešku.”
To znači, primanje Pričesti na ruku nije u katoličkoj tradiciji. Ova praksu su prvi put uveli u Crkvu heretički arijevci u IV. st. kao način izražavanja svoje vjere da Krist nije božanska osoba. Nažalost, i danas to istom služi i u srži je sadašnje hereze i desakralizacije koja bijesni u cijeloj Crkvi. Ako danas imamo u Crkvi problem „zlostavljanja”, onda je to i zbog toga jer zlostavljamo Presveti Sakramenat – i to nam se vraća!

Zahvaljujući primanju Pričesti na ruku, članovima sotonskih kultova je sada data jednostavnija mogućnost pristupa da dođu u Crkvu i uzmu Hostiju, te da tu Hostiju odnesu u svoje zajednice gdje je zlostavljaju i prema Njoj se brutalno odnose u ritualima crne mise koju služe Sotoni. Oni gaze Hostiju svojim cipelama kako bi ismijali Boga živoga, a mi im u tom pomažemo našom ležernom praksom? I sami sotonisti izjavljuju da je Pričest na ruku najveća stvar koja im se uopće dogodila, a mi ništa ne činimo da to zaustavimo?

Stoga, Sveti Otac čini svoj dio kako bi pokušao očistiti Crkvu od zlostavljanja, a mi smo kao dijelovi Kristova tijela pozvani da mu pomognemo. Za vaše ohrabrenje smo uključili sljedeći citat iz nagovora kardinala Llovera, novoga prefekta vatikanskog Zbora za bogoslužje i sakramentalnu stegu koji je izrekao na Life Site News 22. srpnja 2009. god.: “Poslanje Kongregacije za bogoštovlje i sakramente je da promiče Papino naglašavanje tradicionalnih liturgijskih praksi, kao što je primanje Pričesti na jezik klečeći.”

Također je vrijedno razmotriti nedavni dekret kardinala Caffarra-e, nadbiskupa Bologne (Italija), kojim zabranjuje praksu Pričesti na ruku: “Dogodili su se mnogi slučajevi profanacije Euharistije, upravo zbog mogućnosti primanja Posvećenoga kruha na dlan ruke … S obzirom na učestalost slučajeva ponašanja koje ne pokazuje poštovanje u čin primanja Euharistije o kojima smo obaviješteni, određujemo da će od danas u metropolitanskoj crkvi sv. Petra, u bazilici sv. Petronija, i u Svetištu Blažene Djevice Marije od sv. Luke u Bologni vjernici primati Posvećeni kruh samo iz ruku svećenika i to direktno na jezik. ” (Iz njegove uredbe o primanju Euharistije, od 27. travnja 2009.)
Tehnički svi biskupi i kler dužni su slijediti odredbe Svetoga Oca u ovoj stvari, ali u međuvremenu vjernici nisu obvezni čekati odobrenje svojih biskupa kako bi kleknuli pred Bogom. Odredbe Svetoga Oca nisu podređene vetu ili provjeri biskupa i stoga svi pastiri i vjernici imaju pravo i dužnost ponašati se prema tim odredbama za izgradnju svojih zajednica.
Our Lady’s Workers of Southern California
David Martin
jmj4today@att.net
„Da se na ime Isusovo prigne svako koljeno“ (Fil 2, 10)

Link

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

One thought on “Ima li ‘zlostavljanje’ Svetih Otajstava veze sa zlostavljanjem u Crkvi?

  • October 11, 2010 at 1:46 pm
    Permalink

    Hvala vam na ovom članku.
    Nije jedino jasno koji je ovo izvornik koji ste preveli.
    Dobro bi meni bilo jer vladam talijanskim vidjeti izvornik, ili ako je engleski, također bih rado izvornik vidio.
    Pozivam, u duhu gornjeg članka,sve posjetioce!
    Pogledajte moj post, i koliko ne žele neki korespondenti sljediti Papu, nego kao da ne postoji se ponašaju, taj sam post postavio, jer bih pokrenuo, ma da je i samo u mojoj župi, ili se priključio, ako znate da gdje ima, inicijativi na internetu, u Hrvatskoj ili međunarodno, laika koji bismo se borili za Papine preporuke štovanja Euharistije u župama i u životu Crkve općenito.
    Pogledajte moj post (nisam dovoljno znao da ga na svoj exDeo.com postavim, znam trenutačno samo sa pasivnim sadržajem):
    http://obracenje.ning.com/forum/topics/u-obranu-presvetoga-izvanredni
    Bilo je tamo. Ne za mene više. Ne znam je li vama taj link moguće vidjeti ili ne.
    Jer dok sam gornju poruku pisao, netko je negdje pokrenuo, a administrator, bilo Ante ili Davor, su ukinuli moj račun na obracenje.ning.com i onemogućili mi pristup stranicama.
    Ako tko vidi, lako je naći moje stranice i moje pisanje je redovito na razpolaganju na internetu ili Facebooku, uvijek pod pravim imenom: Miroslav Rovis (vidjeti http://www.CroatiaFidelis također)
    Ako se što vidi od tih stranica, hvala tko mi ih snimi i pošanje na mail dostupan na http://www.exDeo.com
    Vidjet će se na http://www.exDeo.com stranice kakve su bile do prije nekoliko trenuta od pisanja ove poruke.
    To svakako.
    Za Papu i za Svetu Tradiciju, a u obranu Presvetoga!
    Miroslav Rovis

Comments are closed.