Zaplešimo zajedno oko stola ili se klanjajmo Gospodinu

Zaplešimo zajedno oko stola

Prinesimo Gospodinu žrtvu zahvalnu i poklonimo mu se u Presvetoj Euharistiji

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

36 thoughts on “Zaplešimo zajedno oko stola ili se klanjajmo Gospodinu

  • February 18, 2011 at 4:15 pm
    Permalink

    +!
    Dovoljna je činjenica, što uopće pišemo o “putu” (ubojstvima nerođenih, smrtne kazne, razne nepravde, ratovi i sl.),
    ali nema potrebe, da se donose i sablažnjivi video-uratci.
    Ne želim samo plakati, nego trebam činiti ono,
    što mi srce govori zbog Ljubavi i Ljubljenoga.
    Nekoga se može “probuditi” (trgnuti od uspavanosti) ovakvim filmovima,
    ali nekoga,
    no to nije dovoljno.

    Svi smo mi krivi (ja i svi drugi),
    ali odgovornost je na biskupima.
    Vuk je vuk, ali ga ne smijemo puštati u stado.
    Ako je već nekako ušao,
    onda je poželjno, da ne ostane u stadu.
    No, sada im više nije tako mali broj.

    – Kakve su posljedice “puta”?

    Zlopatit ćemo se i kad ih više ne bude u stadu,
    ali sada je bitno, da biskupi čuvaju svaku pojedinu ovcu
    od razdiranja, a to zahtjeva
    – srčanost.

    Ljubav se zlopati do zadnjeg čovjeka, tek onda će biti kraj zlu.
    Tek tada više neće biti grijeha niti posljedice grijeha.

    – Kako se umanjuju zle posljedice, tj. kako se “boriti”?
    Samo napredovanjem u svetosti,
    tj. biti poput našeg Oca Nebeskoga,
    koji neprestano (non-stop) pere svima (i zlima) noge,
    jer On ne može činiti zlo niti kažnjavati,
    nego samo dopušta posljedice nagomilanih grijeha i nepraštanja.

    tiho

  • February 18, 2011 at 4:18 pm
    Permalink

    Nije:”Zaplešimo zajedno oko stola ili se klanjajmo Gospodinu”,nego klanjajmo se Gospodinu i zaplešimo zajedno oko oltara nakon Euharistije.

    Nadam se da ti koji montiraš stvari ovako tendeciozno shvaćaš da radiš protiv svoje Crkve.Jer si običan muljator…

    Bog ti dao sriće i zdravlje,a pogotovo vjere….

  • February 19, 2011 at 4:36 pm
    Permalink

    neeee Ivek, reci mu Bog te ljubi!

  • February 20, 2011 at 12:39 pm
    Permalink

    +!
    Jasno se vidi, gdje je oltar, a gdje je stol.
    Kad bi vjernici znali,
    što se događa pred njima u sv. Misi,
    onda bi znali, Koga primaju u svoje tijelo,
    te bi se ponašali skrušeno i ponizno,
    a često i plačući od Radosti zbog tolike Ljubavi i Milosrđa.
    Pri samoj pomisli na tu činjenicu,
    teško čovjek može izdržati u tijelu i podnositi toliku Milost.
    Primanje Presvetoga čovjeka čini poniznim i blagim,
    pa makar bio čist poput Prečiste.

    Pred Gospodinom se nitko ne hvali, pa niti Blažena Djevica Marija – Bogorodica, koja je Milosti puna.

    – Žalosno je, što biskupi dopuštaju razdiranje “ovaca u ovčinjaku”
    od strane “vukova u ovčjem odijelu”,
    bez obzira jesu li toga svijesni ili ne.

  • February 22, 2011 at 3:37 pm
    Permalink

    jao što ja čitati moram….

    utopija, siguran sam da je i Isus bio puritanac kao ti… ILI NIJE??

    -prvo čudo – pretvaranje vode u vino na nekom vjenčanju(vjerojatno duboko u noći)

    -dopušta javnoj grešnici da mu dira noge.. (utopija, bi li ti to dopustio/la???)

    -druži se s nekim neukim ribarima (vjerojatno nekakvi prostaci, uz to i neobrazovani)—ne peru ni ruke prije jela!!!!

    -ne želi kamenovati bludnicu, a zako kaže: “moraš” …

    -Petra postavlja za prvog Papu, stjenu Crkve. – ??? (pa mogao je bar nekog tko manje gluposti priča)

    -i nakraju kaže onom kriminalcu (i tko zna što je još bio) da će istog dana kada umre u raj k Njemu.. a zamisli, ni ispovjedao se nije!!!
    ==ne znam utopija, taj Isus je neki baš čudan lik, uopće ga ne zanimaju stvari koje tebe muče, poput neke (gotovo mistične) skrušenosti koji ti (utopija) tražiš od nas (vjernika)

    utopija, jesi li zadovoljan/a tim Isusom?? ne drži do pravde baš…

  • February 23, 2011 at 7:31 am
    Permalink

    „David i sav Izrael igrali su pred Bogom iz sve snage pjevajući uza zvuke citara, harfa, bubnjeva, cimbala i truba. Tako je sav Izrael prenosio gore Kovčeg saveza Jahvina, radosno kličući uz jeku rogova, truba i cimbala, igrajući uza zvuke harfe i citre. Kada je Kovčeg saveza Jahvina ulazio u Davidov grad, Šaulova kći Mikala, gledajući s prozora, vidje kralja Davida kako skače i igra i prezre ga ona u svom srcu. Ali David odgovori Mikali: “Pred Jahvom ja igram! Tako mi živoga Jahve, koji me izabrao mjesto tvog oca i mjesto svega njegova doma da me postavi za kneza nad Izraelom, narodom Jahvinim: pred Jahvom ću igrati.“ / 1 Ljet 15; 2 Sam 6, 5-22/

  • February 24, 2011 at 10:20 am
    Permalink

    +!
    Komentiranje komentara

    Za LOGIKU:
    1. Svadba u Kani Galilejskoj – sv. Sakramenat ženidbe
    Privlačnost između osoba ženskoga i muškoga tijela je – voda,
    jer je to Božji Dar.
    – No, da bi ta voda postala vino, što je potrebno?
    Vino se ne može naći u prirodi kao što možemo naći vodu.

    2. Nisam ništa bolji od javne griješnice,
    koja je iskrena i ponizna srca dodirivala i cijelivala sv. Noge Isusove.

    3. Lude svijeta (sv. Apostoli) izabire Bog, da posrami “mudre”.
    “Mudri” ne mogu posramiti lude svijeta.

    4. Ljubav nema veze s računicom i zakonom, te kad to shvatimo
    bit ćemo “sol zemlje i svjetlo svijeta” svakodnevno,
    a možda (ako Bog da) već ove godine na izborima u Hrvatskoj.

    5. Ljudski razmišljajući, izabrali bi sv. Ivana za Papu
    prije nego sv. Petra
    i sve dok čovjek razmišlja ljudski (sotonski) ne može shvatiti Ljubav.

    6. Raskajani razbojnik je iskreno priznao pred Raspetim,
    da je to zaslužio (sv. Ispovijed).
    – Tko će priznati, da je zaslužio smrtnu presudu, rak i druge bolesti, mučenja, batine,…?
    Obično zna čovjek pitati, zašto ga Bog kažnjava,
    a Dobri nikoga ne može kazniti, jer ne može činiti zlo,
    ali ga dopušta kako bi čovjek došao do – iskrenosti.

    7. Znam, da sam zaslužio mnoge batine
    i nije važno pitanje jesam li zadovoljan s Milosrdnim, nego:
    – Je li On-Milosrdni zadovoljan sa mnom?

    Za paxtibi:
    Jasno je, da je naš Otac vječna Radost/Zdravlje/…,
    ali uspoređivati plesanje kralja Davida, što ga je Bog postavio
    za kneza nad Izraelom sa plesanjem poslije sv. Mise
    je neumjesno i nerazborito.

    – Jesu li sv. Apostoli plesali pred Isusom na pashalnoj večeri?
    – Ima li smisla plesati pred Raspetim Jaganjcem Božjim,
    koji daje sv. Tijelo i Krv, koji nas želi privući sve k sv. Križu?

    Lk 5,34-35
    Reče im Isus: “Ne možete svatove prisiliti da poste dok je Zaručnik s njima.
    Doći će već dani: kad im se ugrabi Zaručnik, tada će postiti, u one dane!”

    Tihomir

  • February 25, 2011 at 2:57 pm
    Permalink

    Tihomire, primjećujem da je stol prazan.
    Nisam li u pravu?!?

  • February 25, 2011 at 5:30 pm
    Permalink

    +!
    Spomenuo bih još nešto – pokop nečijeg ljudskog tijela
    i pjevanje grupe neokatekumena.
    Jedna žena mi je pričala, kako je bila na jednom sprovodu
    i sablaznila se kako je bilo učinjeno.
    Smrt je posljedica grijeha i nije dobro.

    Rim 12,15
    Radujte se s radosnima, plačite sa zaplakanima!

    – Kakav bi trebao biti obred ukopa nastradalog 20-godišnjaka,
    dok cijela obitelj i rodbina tuguje?

    Doduše, za mene je smrt spas, jer više neću moći
    bičevati Ljubljenoga svojim grijesima.

    Ali ako netko plače pokraj mene,
    onda ne mogu pjevati radosne pjesme.
    Ako svećenik nosi crnu ili ljubičastu boju (sprovod, korizma,…),
    onda se ne pjevaju božićne ili uskrsne pjesme (radosne).

    Mt 11,17
    ‘Zasvirasmo vam i ne zaigraste, zakukasmo i ne zaplakaste.’

  • February 25, 2011 at 7:49 pm
    Permalink

    +!
    Nešto o tome kakav je Isus:
    Mt 12,36
    A kažem vam: za svaku bezrazložnu riječ koju ljudi reknu dat će račun na Dan sudnji.
    – Hoću li moći sakriti barem jednu?

    Stav sv. Apostola:
    Mk 9, 33-34
    I već u kući upita ih: “Što ste putem raspravljali?”
    A oni umukoše jer putem među sobom razgovarahu o tome tko je najveći.

    Ili
    Mk 9,32
    No oni ne razumješe te besjede, a bojahu Ga se pitati.

    – Zašto sv. Apostoli imaju takvo strahopoštovanje pred Učiteljem?
    – Zar Isus viče na nekoga ili kažnjava?

  • February 26, 2011 at 12:23 pm
    Permalink

    +!
    LOGIKA
    Nisam rođen, da bih nekome pisao je li u pravu ili ne.
    Predložio bih ovo:
    poslije sv. Otajstva (sv. Sakramenata) može čovjek plesati.
    – Može, a je li to korisno?
    – Čovjek može puno toga, a je li sve korisno?
    – Čovjek se može i ne truditi biti svet, a je li to korisno?

    Uzmimo za primjer sv. Ispovijed.
    – Zar ne bi mogli svi zajedno plesati, jer nam je naš Otac otpustio sve grijehe, ako smo se iskreno pokajali i odlučili popraviti,
    a osobito ono s čim Ga najviše vrijeđamo?

    – Zašto samo plesati nakon sv. Mise u kojoj smo u naš Hram primili
    sv. Tijelo Jaganjca Božjega, koji je Jedno s Ocem i Duhom Svetim?
    – Trebam li taj Hram Duha Svetoga održavati s mnogo truda ili
    se prepustiti samo Božjem Milosrđu,
    jer On mene voli ovakvog kakav jesam?

    – Ako primam nedostojno i nemarno Presvetoga i još k tome plešam s Njim u sebi, zar je to za svaku pohvalu ili
    je ipak to za svaku osudu i hoće li biti ikakvih posljedica ili neće?

    Plesanje bih mogao shvatiti poslije ovih sv. Sakramenata:
    – sv. Krštenje,
    – sv. Potvrda,
    – sv. Pomirenje,
    – sv. Red i
    – sv. Ženidba.

    Samo u sv. Pričesti i sv. bolesničkom Pomazanju primam
    sv. Tijelo-Dušu-Božanstvo i taj sv. Dar mogu:
    – vidjeti,
    – opipati i
    – okusiti,
    dok kod svih ostalih sv. Sakramenata se sv. Dar ne može tako doživjeti.

    Dostojno je i pravedno hvaliti našeg Oca i ne samo to,
    nego i truditi se biti savršen poput Njega,
    da bi mogli primiti sv. Tijelo Jedinorođenoga Sina u “svoj grob”
    i kako bi mogli s Njim jednog dana uskrsnuti za sv. Gozbu.

    Ljudska radost nije istinska Radost.

  • February 27, 2011 at 10:04 pm
    Permalink

    “Plesanje bih mogao shvatiti poslije ovih sv. Sakramenata:…”

    – kad bi Ti bio papa ova izjava bi bila itekako značajna. ali do tada…

    ali valjda shvaćaš da možda problem postoji u tebi, a ne u papi, kardinalima, biskupima ili župnicima kojima ovo nije “sablažnjivo” kao tebi?
    _____________
    “Ako primam nedostojno i nemarno Presvetoga i još k tome plešam s Njim u sebi, zar je to za svaku pohvalu ili
    je ipak to za svaku osudu i hoće li biti ikakvih posljedica ili neće?”

    – a otkud tebi pravo da procjenjuješ tko prima Presvetoga nedostojno???

    – učiteljstvo Crkve kaže da nije za osudu.(a ni Krist, ili biblijska tradicija)

  • February 27, 2011 at 10:11 pm
    Permalink

    Što se tiče pogreba…
    misliš da bi na kršćanskom pogrebu trebalo biti uplakanih???
    – ja znam više ljudi koji jedva čekaju taj dan.(kršćani, naravno)
    – i ovdje se tvoje osobno mišnjenje kosi s onim pape i Kongregacije za nauk vjere. a i s morem kardinala, biskupa i župnika.
    – je li ikad ikome na bilo koji način nametan način i obred na pogrebu??-nije! pa ljudi ako žele mogu dovesti trubače ili zbor i nitko ne prigovara. a tebi smeta slavljenje i pouzdanje u Boga….
    – na kraju, i sam sam prisustvovao jednom takvom pogrebu i bilo je divno.(u mjeri u kojoj pogreb može biti takav) i iste (pozitivne) komentare čuo sam i od svih drugih.

    – što ti U BITI smeta na takvom pogrebu???
    – slavljenje pjevanjem psalama???

  • February 28, 2011 at 12:22 am
    Permalink

    +!
    Mene ništa ne može sablazniti niti mi može bilo što izvanjsko
    pomutiti sv. Mir, iako me sablažnjiva djela žaloste.

    Napisao sam:
    “Ako primam nedostojno …?”

    Kad opominjem subraću, onda smijem samo plačući opominjati i nikako drugačije.
    Meni je jasno, da se iz pisanog teksta ne može odmah shvatiti u kakvom je duhu pisano, tj. stav srca.

    Zato još jednom:
    Ništa me ne može sablazniti, štogod da ljudi rade sa sv. Tijelom Isusovim i kakogod da pokapaju ljudska tijela.
    Može me žalostiti i ranjavati srce i dušu,
    ali mi ne može pomutiti sv. Mir i sv. Radost.

    Dakle, zbog mene se ne trebaš brinuti, jer ja sam nebitan
    i mogu već večeras završiti svoje življenje.

  • February 28, 2011 at 11:48 am
    Permalink

    Neokatekumeni nemaju oltar nego stol, pravi pravcati stol. Kuhinjski, iz kafića, spojene školske klupe…stol kao pravi stol ne oltar. Stol.
    Oltar je oltar, “mjesto” prinošenja žrtve ujedno i “mjesto” blagovanja, nikako samo jedno od toga. Neokatekumeni imaju stol. Oni ne prinose i žrtvu nego samo blaguju, jer imaju stol.
    Kongraegacija odredi da slave euharistiju na oltaru, ali oni i dalje govore mi imamo stol.
    Liturgija je vrhunac i izvor svega života Crkve, liturgija je u suštini i ples kojime se vjernička zajednica klanja Ljubljenome, liturgija je ples zajednice-zaručnice i Ljubljenoga Zaručnika.
    Ples oko stola je samo ples i ništa drugo. Žikino kolo, zazivanje kiše ili ples oko stola. Stol. Ples.

  • February 28, 2011 at 6:24 pm
    Permalink

    Što je sablažnjivo u pjevanju psalama pouzdanja u Boga na katoličkom pogrebu?

  • March 1, 2011 at 9:08 pm
    Permalink

    NEOKIKO,
    i u katakombama su prvi kršćani imali lijepe mramorne stolove veličine 4*1 metra, znam, bio sam i vidio.
    ILI nisu??

    bili su tamo u nekim “jazbinama”… sram ih bilo… na takvim mjestima držati misu.
    zar ne NEOKIKO???

  • March 2, 2011 at 9:32 am
    Permalink

    Ti si još na razini katakombi?!
    Pa da kao i svi neokatekumeni.
    Ali i dalje oltar je oltar. Stol je stol.
    Neokatekumeni vole stol. Oni plešu. Oko stola.

  • March 2, 2011 at 9:48 am
    Permalink

    +!
    Jesu li pored tog mramornog “stola” imali još jedan za sv. Misu i plesanje oko tog stola?

    P.S.
    Uzaludno komentirati komentare i logički upućivati LOGIKU
    na dublje razmišljanje o sv. Otajstvima,
    pa se nadam, da ću uskoro potpuno odustati od uletavanja nekih,
    koji ne žele shvtiti nečije pisanje.

  • March 2, 2011 at 1:27 pm
    Permalink

    Pazi sad neokatekumenske logike!
    Uvijek, ali uvijek se vraćaju na početke Crkve. Kao tu je sve bilo savršeno bezgrešno, ispravno itd. Kako da ne! Povijest govori upravo suprotno!
    Logika je dakle slijedeća; ovo sada ne valja, ništa NOVO ne valja. Crkva koje se razvila iz staroga u NOVO ne valja.
    Ajmo mi napravit nešto NOVO (opet posezanje za novim!!!) pa se ugledat na početke Crkve na staro.
    Kao i velik dio toga što se tiče Puta NE-LO-GI-ČNO.

  • March 2, 2011 at 4:28 pm
    Permalink

    Izgleda da je problem u shvaćanju logike a ne u samoj logici…

    Logično je vjerovati da su Papa i Kongregacija za nauk vjere kao i svi ostali biskupi upoznati s djelovanjem Neokatekumenskog Puta i da su zato tek nakon mnogo godina (i korekcija) odobrili konačni statut.
    – možda Tihomir i NEOKIKO duže, stručnije i temeljitije od Vatikan prate djelovanje N. P. ???

    Logično zaključujem da su Tihomir i NEOKIKO veći pape od Rimskog Pape.
    -ne znam koji se drugi zaključak nameće….

  • March 3, 2011 at 7:10 am
    Permalink

    Živio relativizam! Ha?

    NE-LO-GI-ČNO

  • March 3, 2011 at 3:16 pm
    Permalink

    Ne volim relativizam NEOKIKO, do njega dolazi kad svatko za sebe odlučuje što je dobro a što nije… i kad nema nikakvu čvrtu točku na koju se oslanja kad prosuđuje što smije i što ne smije.

    A, o logičnom ili nelogičnom može ti pričati i “uvjereni” ateist, samo mu pokaži bibliju i sve će ti logično objasniti.

    Ja sam vjernik(katolik) i uporište moje vjere je RKC sagrađena na Stijeni.

  • March 3, 2011 at 11:45 pm
    Permalink

    neokiko i utopija, da li ce nas jednog dana Gospodin pitati da li

    je stol(oltar) bio od drveta, mramora, s jednim ili vise stolnjaka…da

    li je ispod bio tepih, il dal smo slavili Euharistiju na otvorenom il

    zatvorenom prostoru, na brdu il u podrumu…??! Rekao je da se istinski

    klanjatelji klanjaju Ocu u Duhu i Istini…Ako ne umijes Boga slaviti

    plesom i pjesmom, ako ti to nije darovano (duboko mu se pokloni svim

    svojim bićem), i nemoj zavidjeti onima koji to mogu! jer nece nas

    Gospodin jednog dana pitati da li si plesao ili ne, nego sto ti je bilo

    u srcu, i da li si sudio brata svoga! jer koliko mogu osjetiti,

    utopijo i neokiko, vidim u vasim komentarima puno neljubavi i

    osudjujucih rijeci koje mogu nastetiti slabima,a kojima bi mozda ta

    zajenica spasila zivot,

    a po svakoj suvisnoj

    rijeci koju izgovotimo bit cemo sudjeni….

    zelim vam Krista Uskrslog na oltaru vaseg srca, neka pokupi

    sve vase sumnje i ostavi svoga Duha da mognete ljubiti različitost,

    jer svi smo mi Jedno!

    usput, cuh da iz te zajednice najvise cura ide u samostane koji su posveceni klanjanju….pa eto ako vam nesto znaci…

  • March 4, 2011 at 7:55 am
    Permalink

    Znaš to je pravi primjer relativizma u Crkvi – neokatekumenska liturgija

    “Fides et ratio” – enciklika Ivana Pavla II – “Vjera i razum” dva su krila koja ljudski duh uzdižu k Bogu. Ako nema razuma – logike – ode tvoja vjera u fundamentalizam, oblijepi se dinamitom i u sveti rat. A opet ako nema vjere ostadosmo na zemlji i u zemlji.
    Dobro je da ti je uporište vjere u Katoličkoj Crkvi, ali uključi i mozak, nemoj da te vodaju okolo ko slijepac slijepca.

  • March 4, 2011 at 10:09 am
    Permalink

    +!
    Ako se nekome sv. Sakramenti i ostale zajedničke pobožnosti
    ne čine privlačnim, već otrcanim i staromodnim,
    onda imamo opciju, da primaju sv. Sakramenti i na neki zanimljiviji način.
    Oni (koji su odvojeni od supruga-e, ali se ne žele pomiriti,
    koji su daleko od Crkve i ustrajavaju živjeti u grijehu,…)
    mogu naći u zajednici Ljubav, jer je nisu mogli pronaći u župskoj zajednici?

    Možda bi neki crkveni naučitelji mogli marketinški privući ljude,
    da dođu u “zajednicu” kako bi čuli pravu sliku Radosne vijesti,
    na koju ne mogu naći klasičnim načinom.

    Sv. Vjera je Dar.

    Preporučam knjigu “Demokracija u Crkvi – Mogućnosti i granice”,Joseph Ratzinger/Hans Maier.

    Iz “neokatekumenske zajednice” može biti mnogo osoba,
    koje će biti zaređeni za svećenike i koje će se posvetiti Bogu
    kao časne sestre,
    ali to ne znači, da su svi pojedinci iz te zajednice sveci.
    To ne znači, da od tih budućih svećenika
    ne može biti jedan, koji će biti na sablazan svima, a ne samo Crkvi.

    Uvijek se radi o direktnom, konkretnom i intimnom osobnom stavu prema Ljubavi.

    Kada se nađu samo dvije osobe, koje imaju takav osobni stav prema Ljubavi,
    onda je teško ne vidjeti plodove Ljubavi na njima i oko njih.

  • March 4, 2011 at 12:21 pm
    Permalink

    Što će me Gospodin pitati, ne znam?.
    Isti taj Gospodin ustanovio je Crkvu sa božanskim zakonima koje se treba poštovati, ustanovio je Euharistiju a Crkvi dao vlast da “odredi pravila igre”.
    Upravo do tih slabih mi je i stalo, želim im pomoći na njihovu putu u vjeri i ukazati na pogreške. Ukazati da ZAJEDNICA nikome neće spasiti život ni dušu, spasiti ih može samo njihov Gospod. Upravo život tih krhkih i slabih me tjera da se okomljujem na ogromne greške Puta, jer se ti krhki i slabi utope u kolektivu, nemaju snage izvući se iz toga i početi razmišljati svojom glavom. Neke umišljene veličine svjesne da su slabi i krhki još slabiji i nemoćniji bez zajednica koje su ih “privezale” za sebe to koriste iz tko zna kojih razloga i uvjerenja. Čuo sam, vidio, bio i osobno se uvjerio u takve stvari, u “slamanja” slabih i krhkih kada su ih njihova dojučerašnja braća iz zajednica nevjerojatnom lakoćom odbacila i potpuno ih slomila.
    Znaš li koliko je teško takvome čovjeku išta savjetovati, koliko je teško takva čovjeka ohrabrivati i poticati? Voditi brigu o njegovu duhovnome životu?

    Ako jedan biskup odredi da se u njegovoj biskupiji euharistija MORA slaviti na glavnome oltaru i zabranjuje ples. Onda se njega mora poslušati, njega je ON ovlastio!!! Isto su odredili papa i Kongregacija, kard. Arinze, zvuči ti poznato?

    Takva je praksa Puta često, da se djevojke šalje u “zatvorene” samostane od kojih su neki posvećeni klanjanju Presvetome oltarskom sakramentu. Kolege iz Splita koji “prate” put su mi rekli da je u posljednje vrijeme nekoliko djevojaka iz zajednica u tome gradu otišlo u takve samostane. I? Treba o tome pitati Mihaela kada se vrati, on će imat komentar i znat će detalje to sigurno!

  • March 6, 2011 at 8:41 pm
    Permalink

    “Takva je praksa Puta često, da se djevojke šalje u “zatvorene” samostane…”
    Neokiko, slobodno si mogao izostaviti riječ “često”, jer pouzdano znam da NP forsira odlazak djevojaka u zatvorene samostane. Zsšto, ne znam.

  • March 7, 2011 at 12:25 pm
    Permalink

    Ma znam i ja da se to “forsira” – i to me žalosti, ali znam i zašto se “forsira”. Štoviše, također znam što se događalo po nekim od tih samostana otkada su u njih došle djevojke “sa puta”…ali ne mogu, ne smijem ići dalje od toga…Ne smijem!

  • March 8, 2011 at 7:56 am
    Permalink

    Osnovali sjemeništa, a uvlače se u župe i zatvorene samostane. Trojanski konj!!!???

  • March 13, 2011 at 6:15 am
    Permalink

    Ma ljudi moji pustite NEOSE neka plešu, samo neka to ne čine u crkvi ili crkvenim prostorima da ne zbunjuju “KRŠĆANE NEDJELJE”. Uostalom njima crkve i crkveni prostori itako ne trebaju, imaju hotele i sale za vjenčanja, vjerojatbo će i ove godine u jednoj od sala za vjenčanja u okolici Zadra imati Uskrsno bdijenje nakon kojega će se rasplesati i navaliti na mladu janjetinu s mladom kapulom, mogu vam reći nije to ni toliko loše, nakon cijelonoćnog tamburanja u španjlosko-židovsko-ciganskom ritmu dobro dođe ta mlada janjetina, a još mlada kapula, pa gemišt, već mi curi voda na usta, jedva čekam neokatekumensko bdijenje

  • March 16, 2011 at 12:09 am
    Permalink

    ne moze te nitko poslat u zatvoreni samostan ako ti to
    ne zelis i ako nemas poziv od Boga!! očito je da je NP dobro tlo gdje
    je manja vjerojatnost da se poziv ugusi, s obzirom na svijet u kojem zivimo koji guši sve što je povezano s Bogom, a Crkva u cuvanju poziva je očito potpomognuta i od različitih pokreta…

    Oni koji su shvatili vrijednost klanjanja Gospodinu, znaju da mu se na taj način zahvaljuju i hvale Ga, pa zašto onda da i ne zaplešu, slave ga svojim tijelom,ako im je dato.

    Zato mi je smješan naslov: “Zaplešimo zajedno oko stola ili se klanjajmo Gospodinu”

    …jer to je jedno te isto…..svojim tijelom slavis Boga

    B.XVI., pisao je “da će se kršćanstvo u pustoši tehničke egzistencije prikazati ponovno kao mjesto stvarne ljudskosti. A to se već događa. Mogu se pronaći uvijek progovori protiv eklezijalnih pokreta, kao NP, Fokolarina….ali u njima se mora svakako uočiti da počinje nešto novo. Ovdje je kršćanstvo prisutno kao događaj novosti i shvaćeno od osoba koje pristupaju iz velike udaljenosti…
    Opasnost bi bila kad bismo gledali samo na opasnosti, a ne na dar koji nam nudi Duh…

  • April 19, 2011 at 11:31 am
    Permalink

    Hvalite Jahvu s nebesa, hvalite ga u visinama! Hvalite ga, svi anđeli njegovi, hvalite ga, sve vojske njegove! Hvalite ga, sunce i mjeseče, hvalite ga, sve zvijezde svjetlosne! Hvalite ga, nebesa nebeska, i vode nad svodom nebeskim! Neka hvale ime Jahvino jer on zapovjedi i postadoše. Postavi ih zauvijek i dovijeka po zakonu koji neće proći. Hvalite Jahvu sa zemlje, nemani morske i svi bezdani! Ognju i grade, sniježe i maglo, olujni vjetre, što riječ njegovu izvršavaš! Gore i svi brežuljci, plodonosna stabla i svi cedrovi! 10 Zvijeri i sve životinje, gmizavci i ptice krilate! Zemaljski kraljevi i svi narodi, knezovi i suci zemaljski! Mladići i djevojke, starci s djecom zajedno: podiže snagu svom narodu, on proslavlja svete svoje, sinove Izraelove – narod njemu blizak. Ps 148

    http://www.youtube.com/watch?v=hR1RBFJ4LRQ

  • June 4, 2011 at 1:01 pm
    Permalink

    S obzirom da poznajem Tihomira nije nista cudno da ima takve ispade, malo je previse cistunac, ali bio je dvaput na katehezama u porecu mozda ce jos koji put ici slusati tko zna. Neosi imaju neku svoju furku, neka, meni su ok, bila sam ne nekoliko euharistija sa njima i za razliku od ostalih euharistija barem su zive. Obitelji su sa djecom na euharistiji, a toga na “nedjeljnim” euharistijama gotovo nema.
    zasto vi filozofi neuzmete MISAL i procitate nazadnjim stranicama sve kako semoze slaviti euharistija. Tamo sve pise.
    Nisam u zajednici ali sam dobro upucena u ono sto rade i ako je Papa (Petar) rekao da su oni DAR DUHA SVETOGA(kao fokolarini itd.) tko si ti Tihomire da sudis o onome sto kaze Papa ili si ti nekakav novi mesija i zelis spasiti sve koji su usli u zajednicu. Drzi se zbora lijepo pjevas i pusti druge, svatko si nadje svoj put.
    A ja mislim da sam svoj nasla nakon svegasto ste vi na paxtibi rekli o neosima.
    Tihi pusti ljude na miru, kad vec ti imas sv. MIR, i drugi ga zele imati.

  • June 10, 2015 at 8:33 pm
    Permalink

    Ples oko stola je vidljivo nepoštivanje sv. mise.
    Mogu tako u Afriku plesat i skakat oko vatre pa izvodit vudu-obrede, imat će istu svrhu.
    Tamo je vudu-svećenik, a ovdje prezbiter što i nije daleko od nadri svećenstva. Vudu se barem ne nameće drugima nego ga tradicionalno obavljaju tamošnji stanovnici, a neosi bi se širili po cijelom svijetu, ne pitajući druge DA LI IH ŽELE jer odgovor bi bio NEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments are closed.