admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

10 thoughts on “Don Antony Sumich: Oltar nije stol za banket, nego svetinja

  • June 16, 2011 at 12:24 pm
    Permalink

    Citiranje ovog clanka SD je licemjerno jer mnogi svecenici ne nose niti kolar kosulju a kmoli recerendu. Bas bih volio cuti misu na latinskom koju izgovaraju oni koji od latinskog znaju samo mozda Oce nas.

  • June 16, 2011 at 4:20 pm
    Permalink

    Čudim me “veritas” da ne komentiraš pismo biskupa iz Filipina

  • June 18, 2011 at 10:02 pm
    Permalink

    latinski izgovor nama slavenima ide jako dobro stoga to i nije problem… a mislim, vezivati pitanje oltara uz to što ovaj pop nosi reverendu ili kolar je bolesno.Oltar nije za bankete nego za svetu Misnu Žrtvu i tko kaže drugačije anathema sit!

  • June 19, 2011 at 3:55 pm
    Permalink

    Svaki biskup ima pravo u svojoj bislupiji donositi odredbe kako on misli da je potrebno.
    Moje misljenj je da ne treba izmisljati topl vodu. Bilo bi pametnije da mislimo na one kojih nema ili koji masovno odlaze iz zupa a ne gubiti vrijeme na one koji su u zupi i koji dolaze. Gubimo iz vida bitne stvaro dragi Robi

  • June 21, 2011 at 10:30 am
    Permalink

    Dragi Anathema,
    tko je uopce doveo u pitanje svrhu oltara? I tko ce ga uopce dovesti u pitanje? I cemu anathema sit?
    Osim toga KKC I Katehizam Katolicke Crkve /kaze:1382 Misa je istodobno i nerazdruzivo zrtveni spomen-cin u kojem se ovjekovjecuje zrtva kriza, i sveta gozba pricesti Tijelom i Krvlju Gospodnjom. No, sve je slavlje euharistijske zrtve usmjereno prema najdubljem jedinstvu vjernika s Kristom po pricesti. Pricestiti se znaci primiti samoga Krista koji se prinio za nas.
    Dakle zrtva i gozba /banket/. Da budemo precizni. Pomalo sa tim anatemama.

  • June 23, 2011 at 1:06 pm
    Permalink

    Ocito ovdje netko lupeta a netko argumentirano iznosi istinu preko dokumenata Crkve.

  • June 24, 2011 at 12:39 pm
    Permalink

    da da tako je , kad se negdi organiziraju fešte i kad nema dovoljno stolova za poslužiti pršut i sir se upotrebljavaju oni stalci za farbati prozore i preko njih nekoliko dasaka i stoljnjak, dobiješ lipi katafalk staviš pršuta i navali narode i eto gozbe i onda se poslije taj isti katafalk upotrijebi za euharistiju, nema veze, jer je i to gozba pa ako se može na njemu jesti pršut zašto nebi moglo i Tijelo Kristovo jer je i to gozba….

  • June 24, 2011 at 12:41 pm
    Permalink

    “Svaki biskup ima pravo u svojoj bislupiji donositi odredbe kako on misli da je potrebno.” zato postoji ona dobra stara uzrečica “i iznad popa ima pop”

  • June 25, 2011 at 9:41 am
    Permalink

    Kakve veze, dragi anathema, ima tvoj zadnji post s euharistijskim oltarom i s onim sto kaze KKC o zrtvi kriza i svetoj gozbi? Malo je nejasno o cemu govoris: prsut, sir, stalci za farbanje prozora…….?

  • June 10, 2015 at 3:21 pm
    Permalink

    Sektašima je to stol za kartanje ili izvođenje sotonskih rituala kad članovi odu svojim kućama, katehisti i slični ostanu na ‘zabavi’ prinošenja žrtava.
    Kiko je napravio autoportret pa to podmetnuo pod slike Gospe i ne znam čega već. Ljudi su jezivi.
    Nije bitno koliko je tko proveo na NP, ali sigurna sam da su to svi primijetili.
    Čovjek je narcisoidan do bola.

Comments are closed.