Priprema i tijek neokatekumenske euharistije

Hvaljen Isus i Marija

“Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!” “Mt 24,24 Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.”

Postoji 31 razlika između mise u NP crkvi i sv. Mise u RKC. (U dva navrata sam već pisao o tim razlikama, evo i treće dopune.)

1 – Priprema prije mise. (Sastoji se od odabira onih koji će pripremiti misu, odabira onih koji će davati uvode u čitanja i čitati čitanja, kupovine cvijeća i vina, kupovine i krađe zelenila, pravljenja kruha, odabira pjesama za vrijeme mise. To sve čine laici, sljedbenici NP crkve. Kao zanimljivost navodim da cvijeće koje će se koristiti ne smije biti iz nečijeg vrta, jer to nije dostojanstveno. Ako bi tko htio donijeti ruže iz svog vrta, to nije dostojanstveno, nego te iste ruže mora kupiti u cvjećarni ili tržnici. No, što se tiče zelenila, stvar je drukčija. Za neokatekumenske “kreacije” je potrebno dosta zelenila, koje se u većini slučajeva nabavlja “čerupanjem” gradskih / mjesnih parkova i nasada. U statutu NP-a piše da se priprema vrši pod vodstvom svećenika, ali to rade laici bez prisustva svećenika.)

2 – Svaka zajednica NP crkve mora imati svoju odvojenu misu. (Radi malog broja dostupnih svećenika, sve zajednice NP crkve u nekoj župi imaju zajedno misu. Ili ih podjele na one koje su duže u NP-u i na one koji su kraće u NP-u, pa svaka “grupacija” ima svoju misu. Osim što su sljedbenici NP crkve odijeljeni od župe i od RKC, podijeljeni su i unutar sebe. Činjenica da svaka zajednica mora imati svoju misu, jedan je od dokaza. A, kad to ne mogu učiniti, tada ih podijele na “naprednije koji su duže u NP crkvi” i na “manje duhovne koji su kraće u NP crkvi”. Sljedbenici NP crkve misle da su “bolji, veći i obraćeniji” vjernici od svih koji nisu sljedbenici NP crkve. Ali, ta podjela vrijedi i unutar NP crkve, tako da su “bolji, veći i obraćeniji” oni koji su duže u NP crkvi od onih koji su kraće u NP crkvi, oni koji imaju više djece od onih koji imaju manje djece, oni koji su katehisti od onih koji nisu, oni koji slušaju katehiste od onih koji manje slušaju katehiste, oni koji više “čine put” od onih koji manje “čine put”, oni koji su u braku od onih koji nisu, oni kojima je bračni drug u NP crkvi od onih kojima nije, ona djeca čiji su roditelji u NP-u od one djece čiji roditelji nisu u NP-u, oni koji su “odgovorni i suodgovorni” zajednica od onih koji nisu, oni koji su “u poslanju” od onih koji nisu… Zanimljiva je i činjenica, da svi oni koji su ulaskom i boravkom u NP crkvi postali “bolji, veći i obraćeniji” vjernici, napuštanjem / odlaskom iz NP crkve, bilo to nakon 5/10/15/20 ili više godina, gube status “boljih, većih i obraćenijih vjernika” i postaju “obični svjetovni neobraćeni pogani”. I još dobiju etiketu da su “otpadnici od vjere”.

3 – Uređenje crkve po Kikovim (neokatekumenskim) pravilima. (To uključuje neokatekumenski oltar, NP ambon, NP pokrov preko ambona, NP (Kikovu) sliku na ambonu, NP vaze, NP tepih, NP križ, najmanje jednu od Kikovih slika na zidu crkve / prostora, NP pokrov preko oltara, ukrašavanje NP oltara cvijećem, NP raspored klupa, NP kalež i plitica… Znači, kad sljedbenici NP žele održati misu u nekoj crkvi RKC, “izmijene” je po Kikovim uputama, “izbace” određene postojeće stvari (znakove) od RKC i “ubace” svoje stvari (znakove) NP crkve. To ponašanje još i više dolazi do izražaja u prilikama tipa uskrsnog bdijenja. Mnogo puta su sljedbenici NP-a imali uskrsno bdijenje u crkvi u kojoj inače ne borave. Sljedbenici NP-a bi uvijek dovezli dva velika, dupkom puna kombija svojih stvari (znakova), pobacali iz te crkve RKC ono što se koristi u toj crkvi i zamijenili svojim dovezenim stvarima (znakovima). Uređenje crkve / prostora po Kikovim (neokatekumenskim) nacrtima, ne odnosi se samo na misu nego i na ostale obrede u NP-u.

4 – Najavljivanje gostiju prije mise. (Gost je netko tko nije sljedbenik NP crkve a doveo ga je neokatekumen. Tada prije početka mise “odgovorni” izađe na ambon i kaže: “Predstavio bi vam tu i tu osobu koju je doveo taj i taj”. I svi moraju zapljeskati.)

5 – Buka (međusobno pričanje i dovikivanje) i nered (jedan dio nazočnih ne sjedi nego se “vrti” uokolo) sve do početka mise. (Unutra, u crkvi ili prostoru u kojem će se održati misa.)

6 – Redovito kašnjenje početka mise. (Rijetko se događa da misa počne na vrijeme.)

7 – Zaključavanje crkve ili prostora za vrijeme mise. (Lažu kad kažu da ne zaključavaju crkvu ili prostor za vrijeme mise.)

8 – “Popunjavanje” prvih redova / klupa / stolica. (Prije početka mise, a i ostalih NP obreda, svi moraju tako sjesti da počevši od prve prema zadnjim klupama ne smije biti praznih mjesta. Ako na primjer, prije početka ima jedno slobodno mjesto u prvoj klupi, tri slobodna mjesta u drugoj klupi i tako dalje, onda naređuju ljudima iz zadnjih klupa da popune ta mjesta. Ako to nije učinjeno, onda će neokatekumenski svećenik ili svećenik RKC koji se preobratio na neokatekumenizam na početku mise reći da se popune ta prazna mjesta. Pravilo je da “prvi” redovi moraju biti popunjeni, a kako se ide prema zadnjim redovima, može biti i pokoje prazno mjesto. To se radi zato jer je Kiko donio ta pravila, a sljedbenicima NP crkve se to prikazuje kao “stvaranje zajedništva”, odnosno postoji fraza “Sjednimo svi jedni do drugih kako bi bili u zajedništvu.” Zanimljivost: kad sljedbenici NP crkve imaju službu riječi i dođe ih na primjer 10, a u prostoriji ima 25 stolica, onda 10 stolica postave “u obliku slova U”, a ostalih 15 stolica premjeste i slože ih u ugao prostorije kako bi izgledalo da su sve stolice popunjene.)

9 – (Nedjeljna) misa se održava subotom navečer. (Kad ih netko pita, zašto subotom navečer imate misu, a ne nedjeljom, isti može dobiti odgovor / frazu: “Mnoge je mlade ta misa spasila da se tu večer ne drogiraju i / ili ne opijaju.” No, radi se o ispiranju mozga, jer, ti isti mladi se mogu drogirati i / ili opijati nekim drugim danima, kad već subotom navečer ne mogu. I, da je to ispiranje mozga i istina, kakve to onda ima veze s starijima? Zašto stariji ne idu nedjeljom na sv. Misu, nego idu subotom? Postoje mnogi, statistički gledano većina, koja godinama nije išla nedjeljom na sv. Misu u župu. Isti krše i odredbu kojom je sljedbenicima NP crkve naređeno da bar jednom mjesečno moraju ići na nedjeljnu sv. Misu u župu. Ali, većinu sljedbenika NP crkve nije briga niti za odredbe / statut jer imaju svoj pismeni i usmeni neokatekumenski nauk, niti za Papu (nemaju ga), niti za RKC (imaju svoju NP crkvu), niti za župu u kojoj borave (jer imaju svoju zajednicu službenog naziva: X (npr. treća) zajednica te i te župe), niti za Sveto Pismo (jer su im Kikove kateheze i Kikove pjesme iznad Biblije), niti za Katekizam Katoličke Crkve (“imaju” ono što im katehisti govore), niti za župnika (važno im je i slušaju samo ono što im govore u NP-u. A ako je župnik sljedbenik NP crkve, važnije je što govore katehisti a ne on). Nije ih briga niti za ostale župljane. Ti župljani, zato jer nisu sljedbenici NP crkve, po usmenom nauku NP crkve su pogani, tradicionalni vjernici, katolici nedjelje, neobraćeni, svjetovni… A “briga” sljedbenika NP crkve se sastoji u tome da ih sve dovedu u NP crkvu. Na kraju, nije ih briga niti za Boga (jer im je bog NP / neokatekumenska zajednica / etape puta), niti ih je briga da nasljeduju Krista (nego nasljeduju Kika). Napomena: osim što nazivaju sve one koji nisu sljedbenici NP crkve tim nazivima, optužuju iste da napuštaju RKC. No, da vidimo brojke o napuštanju RKC i NP crkve. NP crkvu napusti preko 90 posto njenih sljedbenika, a da je taj postotak isti i kod RKC, onda bi trenutno od milijardu vjernika RKC ostalo sto milijuna. A jedan veliki postotak onih koji su se pridružili NP crkvi, to je učinio tako što je napustio / prešao iz RKC u NP crkvu. I svi koji napuštaju NP crkvu, više ili manje, iznose stravična iskustva o NP crkvi, ista ili slična po cijelom svijetu. I u većini slučajeva se svi vrate nazad u RKC, a sve je više i onih koji nakon povratka ne žele ići u župu gdje borave neokatekumeni, nego u neku drugu župu gdje nema neokatekumena. A takvih je sve više i među onima koji nikad nisu bili sljedbenici NP crkve. Oni koji se nakon izlaska iz NP crkve ne vrate u RKC to učine zato jer su poistovjetili NP crkvu i RKC. Velika većina onih koji još jesu u NP crkvi, trenutno bi napustila NP crkvu, ali nisu u slobodi da to učine: zarobljeni su s jedne strane strahovima ako to učine a s druge strane zavedeni raznim obećanjima ako to ne učine. Evo nekih fraza / nauka iz NP crkve: “Živ ili mrtav ali moraš dolaziti u zajednicu (NP)”, “Ako napustiš NP, napustio si boga”, “Đavao te želi prevariti da ne dolaziš u NP i ne slušaš katehiste”, “Samo u NP-u će ti bog sve dati i ostvariti plan što ga ima s tobom, nigdje drugdje”, “Bog te pozvao u NP i ne želi da ideš nigdje drugdje.”, “Ne smiješ ništa govoriti protiv NP-a jer huliš na duha svetog.” Glavni motiv neokatekumenske “zabrinutosti” oko napuštanja RKC je taj što žele sebe proglasiti onima koji će “spasiti” RKC. Samo naprijed Vatikan, povjerujte im u tu demonsku laž i “transformirajte” RKC u NP crkvu, pa će od milijardu vjernika RKC ostati ih manje od sto milijuna, s daljnjom velikom tendencijom odlazaka. A 900 milijuna ne bi imalo drugog izbora nego da odu u Pravoslavnu Crkvu, koja je najbliža (bivšoj) RKC.

10 – Uvod u misu. (Taj “uvod” prije početka mise izriču laici. Najčešće se sastoji od slijedećih fraza: “Evooo, braćo, tu ste zato jer vas je bog tu pozvao”, “Mnogi nisu ovdije s nama, nego se sad drogiraju, opijaju, bludniče…”, “Otvorite vaša srca”)

11 – Uvodi prije sva tri čitanja Riječi Božje. (Te “uvode” također izriču laici. Ti “uvodi” trebali bi “uvesti” prisutne u čitanja Riječi Božje. Možemo ih podijeliti u tri vrste. Za primjer neka posluži Mt 28,16-20. U prvoj skupini uvoda prepričava se, s više ili manje riječi, ono što slijedi u Riječi Božjoj. Primjer: “Evooo, braćo, etoo, u Evanđelju ćemo čuti kako su učenici išli tamo gdje im je Isus naredio, kako su Mu se poklonili, kako im je Isus, eto, pristupio, kako im je On, evo, govorio, kako im je, eto, rekao da Mu je, evo, dana sva vlast…” U drugoj skupini uvoda, teži se tumačenju Riječi Božje koja slijedi. Primjer: “Eto, čuti ćemo, evo, kako su se učenici poklonili Isusu. A klanjamo li se mi, eto, Isusu ili se klanjamo, evo, svojim idolima? I čuti ćemo kako je Isus rekao da će, evo, ostati, eto, s nama do kraja svijeta, a to znači da nas Isus poziva da ne mislimo kako nas je On, eto, napustio, nego, evo, kako je uvijek s nama.” Treća skupina uvoda, sastoji se od uvijek istih rečenica, koje glase, otprilike: “Otvorite svoja srca.”, “Poslušajte Riječ Božju.”, “Pozivam vam da obratite pozornost na slijedeće čitanje, možda će vam spasiti život.” Napomena: po usmeno prenesenom neokatekumenskom vjerovanju, Riječ Božja pročitana na neokatekumenskoj misi, može nekome spasiti život. Ali, ta ista Riječ, koja će sutra, u nedjelju, biti proglašena na sv. Misi u RKC, ta Riječ ne spašava život, ta Riječ ne obraća ljude, ta Riječ ne čini ljude sretnim… U praksi, uvodi se često sastoje od miksa, prije navedena, tri oblika uvoda.

12 – Davanje odjeka. (Odjek je osvrt na čitanja iz Biblije. Izriču ih na glas prisutni laici nakon što je proglašeno Evanđelje a prije homilije. Iako je sljedbenicima NP crkve rečeno da se odjek daje na Riječ Božju, mnogi daju odjek na uvode, neki i odjek na odjek, neki na pjesme, a neki i na nešto treće. U odjeku bi po pravilu trebalo reći što tebi pročitana Riječ Božja kaže za tvoj život. Najčešći odjeci u NP crkvi se s jedne strane sastoje u “blaćenju” samog sebe raznim frazama / riječima (neprihvatljivo je iznositi dobre / lijepe činjenice o sebi). Drugim riječima, iznosiš / ispovijedaš neke grijehe / nesavršenosti / mane / slabosti o sebi. S druge strane, odjeci se sastoje u hvaljenju / veličanju neokatekumenskog puta riječima / frazama tipa: “Da ja nisam na neokatekumenskom putu ja bih nekog ubio/ubila, drogirao/la bi se, rastavio/la bi se…” Drugim riječima, “ispovijedaš” grijehe koje nisi počinio. Još četiri napomene. Mnogi odjeci počinju riječju: “Mene dira…” Nakon nekog vremena provedenog u NP crkvi, čim netko “zine”, već znaš što će taj u odjeku reći. Dopuštena su maksimalno 3 do 4 a i 5 odjeka. Mnogima je odjek, odnosno, slušanje tuđih odjeka, veliki motiv za dolazak i “najzanimljiviji” dio mise, jer se većina odjeka sastoji u iznošenju “crne kronike” o sebi, a poznata je ljudska sklonost čitanju crne kronike u novinama.

13 – Davanje mira u različitom trenutku nego u RKC.

14 – Poljubac prilikom davanja mira. (Jedan dio, a radi se o neoženjenim/neudanim osobama, koristi priliku da se poljubi s osobom koja im se sviđa a koja ih “ignorira”, tako što sjednu blizu te osobe. Bolje išta nego ništa, a možda i privuku pažnju te osobe. Sljedbenike NP crkve usmjeravaju da traže buduće bračne drugove u NP crkvi. Kao buduće bračne drugove isključuju sve koji nisu u NP crkvi, bez obzira jesu li isti katolici, ateisti, pripadnici drugih vjera. Zabranjuju im da im budući partner bude netko tko nije sljedbenik NP crkve. Straše ih da je će biti loše za njih ako im partner ne bude u NP crkvi i obećavaju im u ime boga razne milosti u braku ako im je partner u NP crkvi. Ako netko nađe neku osobu koja nije u NP-u, mora tu osobu dovesti u NP. Ako ju ne dovede, mora ju napustiti. Ako se ipak vjenča s tom osobom, mora biti svjestan/na da je učinio/la nešto što bog od njega/nje nije tražio i da će u tom braku proći loše/lošije nego da mu/joj je bračni partner iz NP crkve. Kako rekoh, nameću im da traže partnere u NP crkvi i obećavaju im u ime boga da će im bog poslati, kad tad, tog partnera. Stoga, sjesti blizu neke osobe koja ti se sviđa, a ista te “ignorira”, nije samo prilika da se poljubiš s tom osobom, nego se može dogoditi i da ta osoba koja te do tada “ignorirala” pomisli kako si ti ta osoba koju joj je bog upravo poslao za budućeg bračnog druga. Napomena: što vrijedi za brak u NP crkvi, to isto vrijedi i za one koji imaju poziv za svećenika i za one koje želi ići u neko “poslanje”. Oni koji žele ići u sjemenište, moraju ići u neokatekumensko sjemenište a neprihvatljivo je da idu u dijacezansko ili redovničko sjemenište. Oni koji žele ići u “poslanje”, moraju ići negdje gdje je otvoren NP ili gdje se planira otvoriti NP s ciljem pomaganja u stvaranju / širenju / održavanju NP crkve. Svaka druga mogućnost je isključena / neprihvatljiva. Ima pojedinaca koji su se uspjeli otrgnuti iz ralja tog neokatekumenskog nauka i učiniti suprotno tom nauku.)

15 – Uvijek iste vjerničke (sveopće) molitve uz obaveznu molitvu za neokatekumenski put i njegove osnivače.

16 – Izricanje naglas osobnih molitava i/ili zahvala vjernika. (Najčešće nakane tih molitava su za nečije obraćenje, da isti uđu u NP, a oni koji su izašli da se vrate: “Molim te bože za obraćenje tog i tog i da ga pozoveš u NP da bi se obratio.”)

17 – Držanje ruku u zraku za vrijeme molitava.

18 – Čitanje Apostolskog a ne Nicejsko-carigradskog Vjerovanja. (Do prije par godina, na neokatekumenskim misama se nije čitalo Vjerovanje. Čitanje Vjerovanja im je “nametnuto” od strane Vatikana. 35 godina toga nije bilo na neokatekumenskim misama. A sad imaju kraće Vjerovanje, valjda da ih se ne bi umaralo s Nicejsko-carigradskim Vjerovanjem, kad i to i tako za njih nije bitno jer imaju svoj pismeni i usmeni nauk / vjeru / vjerovanje koje se od slučaja do slučaja, više ili manje, razlikuje od onog u RKC.

19 – “Instaliranje” svog oltara. (Sljedbenici NP crkve se u većini slučajeva ne koriste postojećim i posvećenim oltarom, nego “montiraju / sklepaju” svoj oltar.)

20 – Stajanje za vrijeme “pretvorbe”. (Ne kleči se.)

21 – Obavezan naklon prije primanja pričesti.

22 – Obavezna pričest pod vinom. (Crnim, bijelo vino zabranjeno.)

23 – Obavezna pričest pod pečenim kruhom. (Napomena: neki koji su taj kruh prvi put vidjeli, nazvali su taj kruh lepinjom. Tako i izgleda, okrugao, plosnat, s urezanim simbolima po Kikovim naređenjima, zbilja liči na lepinju i / ili somun.)

24 – Bacanje / otresanje posvećenih čestica po podu odnosno po robi. (Prilikom primanja Krista u obliku kruha na dlan ruke, posvećene čestice kruha se raspadnu na više manjih čestica. Da bi se do kraja pričestilo, mora se 6-7 puta polizanim prstom prijeći preko dlana i to prinijeti u usta. Većina to ne čini, nego nakon prinošenja većih čestica, jednostavno napravi s rukama pljes-pljes i / ili još obrišu ruke o hlače / suknju, tako da Krist završava po podu ili po robi sljedbenika NP crkve.)

25 – Pričešćivanje svih iz istog kaleža na način da se pije iz kaleža. (Mnogi pri tom strahuju da se na njih ne prenesu bolesti i infekcije, virusi i bakterije, od drugih.)

26 – Kikove (neokatekumenske) pjesme – sve ostale isključene / zabranjene. (Sve te pjesme je napisao i uglazbio Kiko. Svake godine Kiko napiše poneku novu pjesmu, koju onda svi “kantori” moraju naučiti i učiti druge tim pjesmama. Sve pjesme imaju “latino” ritam. Dio pjesama je zabranjen za korištenje mlađim zajednicima, odnosno, neokatekumenska pjesmarica je podijeljena na “etape puta”. Pa kad prijeđeš u “višu etapu puta”, tad možeš koristiti i te pjesme koje su predviđene za tu “višu etapu puta”. Sljedbenici NP-a kažu da su sve te pjesme uglazbljeni dijelovi Biblije. Znači, to bi bilo isto kao kad bi RKC donijela odluku da Biblija nije javno dostupna svima, nego, kako pripadnici RKC “napreduju u vjeri”, tako se mogu koristiti i “naprednijim” dijelovima Biblije. I također, sljedivši Kikovu logiku, ta Biblija bi bila dostupna samo vjernicima RKC, odnosno, bila bi tajna za sve ostale. No, ne događa se to samo u vezi Kikovih pjesama, nego i u vezi Kikovih kateheza, koje su tajna/nedostupne dok ne dođeš na tu “etapu puta”. A, niti tada ih ne dobiješ napismeno, nego ih katehisti uče napamet i usmeno ih prepričavaju. Ista je stvar i s Kikovom pjesmaricom. Ona je dostupna samo “kantorima” ali ne i sljedbenicima NP crkve koji nisu “kantori”. Kad bi RKC slijedila Kikovu logiku, onda niti Biblija, niti Katekizam Katoličke Crkve, niti ostalo, ne bi bilo dostupno svima u pisanom obliku, nego bi “odabrani pojedinci” posjedovali nabrojano u pisanom obliku, morali bi to učiti napamet i usmeno prenositi drugima. Osim što su sljedbenici NP crkve odijeljeni od župe i RKC, podijeljeni su i unutar sebe. Ta pjesmarica, te Kikove pjesme, Kikove kateheze, jedni su od dokaza.)

27 – Pljeskanje rukama dok se pjeva.

28 – Ne skuplja se milostinja. (Znači, pogani / neobraćeni / tradicionalni vjernici / katolici nedjelje / prevareni od đavla / zarobljeni “od svijeta” i tko zna kojim još frazama neokatekumeni nazivaju stotine milijuna vjernika RKC koji idu nedjeljom na sv. Misu i nisu sljedbenici NP crkve, ti isti daju nedjeljom na sv. Misi milostinju iz koje se uzdržava župa. A neokatekumeni su izuzeti od toga, i ne samo to, nego ti “neobraćeni pogani zarobljeni svijetom” uzdržavaju boravak neokatekumena u svojim župama. Dakako, u NP crkvi se stalno skuplja novac od svojih sljedbenika, ali taj novac ide samo za njihove potrebe, za potrebe NP crkve, za uzdržavanje i širenje NP crkve. Taj novac prikupljaju od svojih sljedbenika raznim tehnikama proklinjanja, optuživanja, demoniziranja i prisile. Evo nekih fraza: “Bog vam je novac”, “Vadite zmiju iz džepa”, “Novac je smeće”…)

29 – Pri kraju mise svećenik pita ima li tko kakve obavijesti u vezi zajednice, pa ako tko ima taj i kaže. (Znači, misa ne završava župnim obavijestima. Jer, sljedbenike NP crkve ne zanima RKC, odnosno župa i župljani u kojoj jesu, nego su okrenuti prema sebi i zatvoreni u sebe. Postavljaju se nad župom i ostalim župljanima. Izdvajaju se od župe i župljana. Crkva su u crkvi (NP crkva u RKC). Dio vjernika RKC za njih kažu da su sekta, a drugi dio da nisu sekta (jer su “priznati” od Vatikana) nego da se ponašaju kao sekta (što dođe na isto). Župa i župljani ih “zanimaju” samo utoliko što im je cilj da ih sve dovedu u NP crkvu kao bi se isti “obratili”, kako bi isti počeli vjerovati u boga, kako bi isti okusili da ima boga u njihovim životima i kako bi osjetili njegovu pomoć, kako bi čuli kerigmu, kako bi im se život promijenio, kako bi bili sretniji i kako bi spoznali da ih bog ljubi iako su grešnici…)

30 – Ples oko oltara na kraju mise. (Na kraju mise, kod “izlazne” pjesme, jedan dio sljedbenika NP crkve pleše oko oltara. Napomena: kad završi “izlazna” pjesma, sljedbenici NP crkve se “bace” na oltar da bi pokupili cvijeće koje je bilo na oltaru i kao uspomenu ga ponesu svojim kućama.)

31 – Komentari / ocjenjivanje mise poslije mise. (Nakon mise, dio sljedbenika NP crkve međusobno komentira (tuđe) odjeke, uvode, kako je tko pjevao, tko je došao tko nije, kako je tko bio obučen, kakvo je bilo cvijeće na oltaru i vazi, kako je bila uređena crkva, kakav je bio “opći dojam”. Znači, međusobno komentiraju neke izvanjske stvari i pričaju o tuđim životima. I na temelju tih komentara, zaključuju da li je protekla misa bila “bolja” ili “lošija”. Osim što su sljedbenici NP crkve proglasili svoju misu “boljom” od sv. Mise u RKC, tako i unutar sebe imaju “bolje” i “lošije” mise, u zavisnosti od prije nabrojanih kriterija.)

Postoje još dvije razlike, jednostranog karaktera: kako rekoh, neokatekumeni vjeruju da je misa u NP crkvi “bolja” od sv. Mise u RKC, odnosno da je misa u NP crkvi “prava” a ona u RKC “kriva”.

Slijedeća skupina razlika između mise u NP crkvi i sv. Mise u RKC su razlike između onog što o sv. Misi piše Katekizam Katoličke Crkve u člancima KKC 1324 do KKC 1419 i što o misi pišu i govore Kiko i Carmen. E, te razlike nisu popisane u ovom tekstu. Molim one voljne koji to žele učiniti, da ih objave, kao i one koji imaju kakvih nadopuna na gornjih 31 razlika da ih dopišu. Znači, oni koji imaju materijale o razlikama između sv. Mise iz Katekizma Katoličke Crkve i mise iz (zlo)viđenja lažnih proroka Kika i Carmen, molim ih da ih podijele s svima.

“Ef 5,11 A nemajte udjela u jalovim djelima tame, nego ih dapače raskrinkavajte, 12jer što potajno čine, sramota je i govoriti. 13A sve što se raskrinka, pod svjetlošću postaje sjajno; što je pak sjajno, svjetlost je.” “1 Tim 4,1 Duh izričito govori da će u posljednja vremena neki otpasti od vjere i prikloniti se prijevarnim duhovima i zloduhovskim naucima.”

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

70 thoughts on “Priprema i tijek neokatekumenske euharistije

  • May 2, 2013 at 4:39 pm
    Permalink

    Iz usta neokatekumena sam čuo da je subotom euharistija a nedjeljom obična misa. Tako, dragi moj ULTRAVOX, tvoja igra riječi samo je pokušaj finog izvlačenja. Štos je u tome da za neokatekumene zajedništvo postoji samo u NP a svi ostali vjernici ‘nisu vrijedni spomena’.
    Dakle, čisto jedan EKLEZIJALNI problem iz kojeg proizlaze svi ostali, počevši od omalovažavanja drugih vjernika, i same nedjeljne mise….

  • May 2, 2013 at 4:53 pm
    Permalink

    13. redovno zasjedanje Biskupske sinode (Rim, listopad 2012.) bavila se temom “Nova evangelizacija za prenošenje kršćanske vjere.”
    Glavni relator kardinala Donald William Wuerl , vašingtonski nadbiskup izrijekom je spomenuo katoličke pokrete s iskustvom nove evangelizacije: “Zajedništvo i oslobođenje”, “Opus Dei” i “Neokatekumenski put”
    Glas Koncila, broj 42, 2012. godine

  • May 2, 2013 at 11:34 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija
    “Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!”
    “Mt 24,24 Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.”

    Potpisanom s Ultravox

    Naveo si: “Koliko ja vidim mladi se vani opijaju primili ili ne primili sakramente,bili na Misi nedjeljom ili ne bili na nikakvoj,ulaze u promiskuitet bili krizmani ili ne…”
    Jesi li mislio i na mlade koji su sljedbenici NP crkve?

    Naveo si: “Imam dojam da je kod mnogih zaziratelja,ne samo Puta,nego i ostalih pokreta,u stvari jedini problem u shvaćanju poziva svećenstva kao neki posao koji ima svoje radno vrijeme.Sve van toga,a pokreti zahtjevaju dodatni angažman je za njih gubljenje vremena i vlastitog komoditeta.A možda i novca?!”
    Ima jedna velika razlika između svećenika RKC i svećenika NP crkve. Svećenici RKC su svećenici Gospodina Isusa Krista. Svećenici NP crkve su Baalovi svećenici (ili, ako ti je draže, aktualiziraj Baalov svećenik kao: Kikov svećenik, neokatekumenski svećenik, neokatekumen, Kikos i sličnim nazivljima). To su jednim dijelom postali i oni svećenici RKC koji su prešli na neokatekumenizam, koji su prešli u NP crkvu i sami postali sljedbenicima NP crkve. Pozivam te svećenike RKC koji su to učinili da se vrate nazad u RKC, i da se vrate nazad Bogu od kojeg su otišli (Lk 15,11-32). A neokatekumenskim svećenicima koji su završili neokatekumensko sjemenište, poručujem im i preporučujem im da postanu svećenici RKC i da prihvate Boga u kojeg vjeruje RKC.

    Naveo si: “Odmah da se ogradim,da ne mislim na sve svećenike,jer znam i neke koji su mi prišapnuli,da simpatiziraju Put,ali zbog pritiska svojih kolega stoje sa strane.Takva je velika šutljiva većina”.
    Kao prvo, dogovori se s neokatekumenskim zloduhom koji upravlja tobom jesu li to “neki” ili je to “velika šutljiva većina.” Kao drugo, možda ti je i neki svećenik RKC i rekao da “simpatizira put ali da zbog pritiska svojih kolega stoji sa strane” ali ti je to rekao da te se riješi, da se riješi tvojih/vaših nasrtljivih napada da se otvori NP crkva u nekoj župi ili da nekog svećenika RKC vrbujete da prijeđe u NP crkvu. Zar ne vidiš kako ti je “spustio” riječima kako njegove kolege ne žele NP.
    Kasnije si spomenuo i Jehovce. Znaš li, da dio tih istih svećenika RKC koji su to rekli samo zato da bi vas se na “fini način” riješili, da ti isti kao i mnogi drugi svećenici RKC, vama iza leđa, govore: “Bolje je osobi koju dohvate Jehovini svjedoci nego koju dohvate neokatekumeni”. I dakako, komentar mnogih svećenika RKC, vama iza leđa je: “Meni ih je žao (misle na vas sljedbenike NP crkve.)”

    Naveo si: “Sa tom izjavom sam htio reci,da je normalno kad netko napusti svoju ženu,da u 99% slučajeva mora je ocrniti da bi opravdao svoj postupak.”
    Ne samo iz ove, nego i iz ostalih izjava sljedbenika NP crkve, vidljiva je slijedeća činjenica. A ta je, da se jednom uredbom, preko noći, može zatvoriti NP crkva u cijeloj RKC. No, kojom se to uredbom, a pogotovo u trenu, može iskorijeniti neokatekumenizam, neokatekumenski nauk? Zar ne vidite dokle su sljedbenici NP crkve otišli, koliko su se raspametili, da uspoređuju odlazak iz NP crkve s rastavom braka. Nemojte krivo shvatiti pa pomisliti da zatvaranje NP crkve ne bi imalo učinka. Imalo bi, jer bi spriječilo daljnje širenje neokatekumenizma unutar RKC, jer bi spriječilo širenje te bolesti i zaraze.

    Naveo si: “Nekima odgovara umrtvljena Crkva zazidana u četiri zida,bazirana na tradiciji i običajima.Ali ako se u tu Crkvu unese Duh Sveti koji mijenja ljude,onda takvu Crkvu treba zatvoriti pod hitno….”
    I ova zloduhovska izjava govori puno o sljedbenicima NP crkve. Ultravox želi reći da u RKC nije bilo i da nema Duha Svetog, da Duh Sveti nije vodio i ne vodi RKC i da se po Duhu Svetom u RKC nitko nije mijenjao. A u njihovoj NP crkvi je obratno. Otkad su se oni pojavili, “pojavio” se i Duh Sveti. A sve s ciljem i namjerom: “Želi li tko Duha Svetog, mora se pridružiti NP crkvi, “činiti put” i slušati katehiste.”
    I ne samo da u RKC nema Duha Svetog, nego je i umrtvljena, kao i vjernici RKC.
    A već smo se i naslušali optužbi od strane sljedbenika NP crkve da su vjernici RKC “tradicionalni vjernici” i da idu u RKC radi običaja a ne vjere.

    Naveo si: “Što se tiče terminologije Zajednica,ona je hrvatski prijevod pojma Crkva ili Eklezia.I nikad nigdje nisam vidio takvu poistovjećenost pojedinca sa Katoličkom Crvom kao na Putu.Kad,netko kaže da je u Zajednici,tad je to fundamentalna i istinska pripadnost Crkvi.”
    Opet pokušavaš tehnikama ispiranja mozga i s lažima navesti ljude da pomisle kako je to istina. Istina je da svi u NP crkvi kad kažu zajednica da misle na neokatekumenski put. I kad pozivaju da dođeš u zajednicu, pozivaju da dođeš u NP crkvu.
    A kad netko ode iz NP crkve, znaju ga (uz obavezno “pilanje” da se vrati u NP) pitati: “U kojoj si sad zajednici? Ili, jesi li član neke druge zajednice? Ili, jesi li otišao/la u neku drugu zajednicu?” Znači, kad bi bila istina to što Ultravox (Ultravox ili neokatekumenski zloduh?) piše, to bi značilo da pitaju: “U kojoj si sad crkvi? Ili, jesi li član neke druge crkve? Ili, jesi li otišao/la u neku drugu crkvu?”
    I taj isti/ista, ako bi na primjer odgovorio/la u: Marijinoj legiji sam ili sam u Hrvatskoj schönstattskoj obitelji ili sam u Frami, po Ultravoxovom tumačenju bi bilo kao da je odgovorio/la: “Ja sam pripadnik/pripadnica crkve zvane Marijina legija”, “Ja sam u crkvi Hrvatske schönstattske obitelji”, “Ja idem u Frama crkvu”…
    A te što su otišli iz NP crkve, ili nisu redoviti u NP crkvu, mahnito i opsjednuto ih pozivaju: “Vratite se u zajednicu”. Znači, ti isti su po nauku NP crkve otišli iz crkve (zajednice), i sad bi se trebali vratiti u crkvu (zajednicu).
    A, kad pitaju: “Zašto u subotu nisi bio/bila na euharistiji u zajednici”, a isti/ista im odgovori: “Bio/bila sam u nedjelju na misi u župi”, to u prijevodu znači da nije bio/bila u subotu na euharistiji u NP crkvi, nego je bio/bila u nedjelju na misi “u tamo nekoj župi neke crkve kojoj nije ni naveo/la ime”.
    Ali, neka, podsvjesno si svojom izjavom potvrdio da je vaša crkva: NP crkva. “Ja sam u neokatekumenskoj zajednici”, što u prijevodu znači, “Ja sam u neokatekumenskoj crkvi.” Još jednom, hvala na priznanju. Maske padaju, polako ali sigurno.

    Naveo si: “Duboko udahni i promisli koje riječi siješ…jednog dana nećeš moći izaći iz svoje fikcije.Mislim da se iz tvojih napisa vidi da živiš u svijetu urote i paranoje.Izađi iz svoje sobe i idi u nedjelju poslije Mise na sunčani trg i slušaj.Vidjeti ćeš da svijet nije samo sivilo,već da je sve puno vedrih boja.”
    Kao prvo, znači ja, a po nauku NP crkve i svi ostali koji nisu sljedbenici NP crkve, živimo u svijetu urote i paranoje, mislimo da je svijet samo sivilo. Drugim riječima, “negativno” živimo. I što trebam ja, i svi ostali koji nisu sljedbenici NP crkve napraviti: otići slušati Kikove kateheze, postati sljedbenicima NP crkve, “činiti put” i slušati katehiste, a sve zato da bi počeli “pozitivno” živjeti, da bi se promijenili. I nema drugog puta, osim NP, da popravimo svoj “negativni” život u “pozitivni”.
    Kao drugo, zašto mene i sve ostale, nisi pozvao na primjer: na molitvu, na klanjanje, na neku duhovnu obnovu koja nije od NP crkve, na neko hodočašće koje ne organizira NP crkva, na post, na milostinju, na činjenje dobrih djela, na posjet nekoj drugoj zajednici i molitvenoj skupini u RKC… Da skratim, zašto me nisi pozvao negdje drugdje nego si me pozvao u NP crkvu? I ne samo mene, to činite svima.
    Ponovimo ono što sam napisao u replici 40: “Znam da su vam obećali razne milosti i čuda koje ćete dobiti od boga isključivo u NP crkvi i nigdje drugdje. Znam da su vam utjerali strah u kosti s raznim zlima / prokletstvima koja će vam se dogoditi ako napustite NP crkvu.” Potvrdimo to što sam napisao. Obećanje raznih milosti i čuda: meni Ultravox (a tu su svi pripadnici NP crkve isti) obećava da ako postanem sljedbenik NP crkve da ću izaći iz svoje fikcije, da ću prestati biti paranoičan, da ću vidjeti kako je svijet pun vedrih boja. Zazivanje raznih zla i prokletstava: Ultravox (kao i svi pripadnici NP crkve) prijeti mi ukoliko ne postanem sljedbenik NP crkve da jednog dana neću moći izaći iz svoje fikcije, da ću ostati živjeti u svijetu urote i paranoje, da mislim kako je svijet samo sivilo. Drugim riječima, bijela magija ako je tko pripadnik NP crkve (i “čini put” i “sluša katehiste”), crna magija za sve one koji nisu pripadnici NP crkve.

    Naveo si kako ja “jednog dana neću moći izaći” iz svoje fikcije. Ja imam sretnu vijest za tebe. Mnogi su se nakon 1, 5, 10, 15, 20, 25 godina uspjeli otrgnuti iz ralja neokatekumenskog nauka, iz ralja NP crkve, iz ralja neokatekumenskog zloduha i otišli / napustili NP crkvu. Kako komentiraš tu činjenicu? Znaš li da su gotovo svi od njih imali takve stavove kakve ti sad imaš o NP crkvi, a sad kad više nisu sljedbenici NP crkve, imaju posve drugačije stavove, koje i iznose u tisućama negativnih svjedočanstava o NP crkvi? Kako to komentiraš?

    Još jedno pitanje: zašto svi moraju doći i slušati Kikove kateheze. Zašto ih ne objavite na primjer na internetu tako da ih svatko može pročitati?

    Naveo si da je Papa Franjo, među ostalim, rekao: “Idite na ulice i propovijedajte Isusa Krista, našeg Spasitelja.” Papa je rekao ono što treba činiti: propovijedati Isusa Krista, našeg Spasitelja. No, pod maskom da to činite, vi, sljedbenici NP crkve propovijedate neokatekumenski put, NP crkvu. Pod maskom da propovijedate Isusa Krista, propovijedate Kikove kateheze i Kikove pjesme. Vaš Bog nije Isus Krist, vaš bog je “neokatekumenski put / zajednica / etape puta”. A, da ne kažem o često puta izrečenoj činjenici kako lažete Papu/Pape, kako lažete cijelu RKC. Pošto ste i sami prevareni, a što drugo i očekivati od prevarenih?

    Već si par puta naveo kako ja pišem plahte. Odgovori, zašto ne kažeš za Kikove kateheze da su plahte? Zašto Kikov govor u Puli koji je 5 puta duži od moje “najduže plahte”, nije plahta. Zašto vaši neokatekumenski navještaji koji traju po 3-4 sata nisu plahte? Zašto vaše neokatekumenske konvencije koje traje po 3-4 dana nisu plahte?

    I, da se vratim na tvoju izjavu: “Vidjeti ćeš da svijet nije samo sivilo,već da je sve puno vedrih boja.” Zašto to isto ne odeš reći Kiku, da svijet nije samo sivilo. Svaka vaša izjava, svaka kateheza, svaki govor, svaki navještaj, pun je izjava da je svijet sivilo. I ova replika počinje s tvojim sivilom, s tvojom sivom izjavom (opijanje, promiskuitet). A navesti ću sad i izjave lažnog proroka Kika, izjave prepune “vedrih boja”.
    Evo nekih “vedrih navoda” iz Kikovog govora u Puli: http://www.paxtibi.net/?page_id=11, Zamislite vlada je donijela zakon koji se zove ekspres razvod prema kojem se razvod daje brzo u dva mjeseca. To je prouzrokovalo, kako je prenio tisak, da su se u Španjolskoj u ovom trenutku povećali razvodi na 70%. Katolička Španjolska se raspada punom brzinom. Svi se razvode, svi se uništavaju. Homoseksualni brakovi. Sve je puno transvestita. Apostatiraju od evanđelja. Gaze Objavu. Dakle, stavili su nas u jedan zatvor, u jedan koncentracioni logor. Eto tako su nas Francuzi držali tamo stavivši nas u zatvor na pet godina. To je zanimljiva stvar jer su sva braća ove zajednice bili sveučilištarci, a njihovi kolege sa sveučilišta su svi danas rastavljeni, razvedeni. Jedini koji su još danas u braku i sa više od sedmero djece su oni koji su na Putu. Braćo žao mi vas je, pržite se ovdje pod suncem. Hrabro, braćo, hrabro! Malo vode, imate vode? Hrabro! U tom gradu Kemnitzu komunizam je malo po malo uništio vjeru. Sad su tamo neke protestantske župe luterana te petnaestak katoličkih župa. Dobro, danas 84% nije kršteno i 90% nema nikakve veze s Crkvom. Komunizam je malo po malo uništio korijene vjere. Možete li vjerovati oče da 90% stanovnika jednoga grada nije kršteno. Ja sam jedina u razredu, u školi, koja ima roditelje koji su zajedno. Svi su rastavljeni. Jedina sam. U tijeku je totalno raspadanje obitelji po cijelom svijetu s užasnim ranama za mlade. Dijete koje je u braku trebalo vidjeti školu ljubavi, promatrajući razaranje obitelji doživi obitelj kao školu mržnje i razdora. Vidjeli su oca koji govori ženi, „ubit ću te“. Majku koja se zatvara u sobu i ne priča više s njim. Oca koji ima drugu ženu. Tako su rasla djeca s ranama koja ostaju zauvijek. Zbog toga idemo ka mladeži koja je zastranila u drogi jer imaju strašne rane. Ne znaju što raditi s djecom u školama. Škole su postale mjesta droge i nasilja. Govorio je jedan profesor: „Prozivao sam učenike i upitao ih: ‘Gdje je ova djevojka?’ Čuo se jedan glas u dnu razreda koji je govorio da je otišla abortirati.“ Tako odgovaraju profesori. Sad dolazi još gora stvar. Nihilizam. Potpuni ateizam. Jedno društvo gdje su svi samci. Ljudi koji su sami. Svi imaju auto, stan. Ogroman broj samoubojstava. Ubijaju se. Kao i vaš katehist Giacomo. Prije, tko je bio on? Jadnik. Giacomo je bio nesretnik, ljevičar, marksist koji je mrzio Crkvu, koji je kasnije bio dirnut od milosti Gospodnje da se ponudio ići bilo kuda. Koliko svećenika je bilo u gulazima. Koliko svećenika je bilo mučeno. Španjolska je iskusila jedan građanski rat, užasni rat protiv komunizma. U ruskim zatvorima bio je preko 2800 svećenika mučeno, koji su prikazani. I u ovoj je areni ovdje gdje se sada nalazimo, rekli su mi da je u rimsko vrijeme bez sumnje bilo i mučenika. Jer su u Španjolskoj svećenici trpjeli užasne stvari. To je bilo nešto okrutno. Mi Španjolci smo užasan narod. Bilo za dobro bilo za zlo. Vidjeli se to sada sa Zapaterom (predsjednik Vlade u Španjolskoj). Vrlo drastično. Zastrašujuće. Zamislite da je u Francuskoj, prvoj kćeri Katoličke crkve, već 50 posto njih nekršteno. Govorio mi je pariški nuncij da samo 13 posto djece ide na vjeronauk, a 80 posto nema nikakav odnos s Crkvom, ni sa prvom pričešću, ni s vjeronaukom, ni s Crkvom. Ništa. Preziru Crkvu. Preziru svećenike. Socijalizam se uvukao u društvo. To je plod masonerije koja upravlja Francuskom, koja ima utjecaj u školama i župama. Govorio je Nietzsche, jedan filozof, jednu užasnu rečenicu koja je odvela mnoge ljude izvan Crkve: „Ako ima Boga, i budući da može pomoći osobi koja je uništena ili zlostavljana, a ne pomaže joj, može joj pomoći, a ne pomaže, nakaza je.“ Ako ne može pomoći, ne postoji. To je zanimljiv sofizam. Vrlo zanimljiv. Odgovori ti Nietzscheu ako možeš! Ova dražesna djevojka koja je dolje ne bi bila sa svojim mužem jer je čudovište, sebičnjak. I ona druga bi isto mogla reći, ne bih bila s njim da me Krist nije oslobodio. I neka druga bi mogla reći, ja također. Ne bi imao sedmero djece, ni troje, ni dvoje. Da li je to istina ovo što vi govorite. Istina je, istina. I ona žena tamo dolje bi mogla reći, ja ne bi doživjela starost, ubila bih se kao što se ubila i on druga gospođa. I drugi bi pitao da li je to istina. On je odgovorio djevojkama: „Znate li kakav sam? Znate li kakav sam ja? Ja sam jedan koji je došao vidjeti svoju baku. I tu sam sa željom da umre ova stara, jer mi je uništila nedjelju koju sam htio provesti sa prijateljima na plesu. Ne želim je vidjeti!“ Ovaj mladić je blizu samoubojstva. Što znači živjeti za sebe? To čine svi ljudi. Sve za sebe (okrenut je biskupima i svećenicima i kao da njima govori). U svemu traže svoju sreću. Ja živim za sebe, živim za sebe! Zašto sam otišao na sveučilište? Zato što mi se svidjela jedna djevojka, jer tražim svoju sreću. Sve za samoga sebe. Evo, živjeti za samoga sebe. Gledajte da je to užasno. Čovjek koji u svemu mora živjeti za sebe. U dnu sve živim za samoga sebe. Mogu biti oženjen tri puta, a u dnu me uopće nije briga za svoju djecu. Nije me uopće briga za moju ženu. Što mi se događa Kiko da nikoga ne ljubim? Ali ako je jedan čovjek dosljedna i ozbiljan (stao pred nuncija) onda se događa da učini samoubojstvo. Neki dan sam govorio nekom čovjeku koji se oženio s dražesnom ženom. Ima jednu kćer od 22 godine u New Yorku, jednog sina koji studira u Engleskoj i trećeg sina od 12 godina koji živi s njim. Rastao se od prve žene. Ima jahtu, brod. Sviđa mu se jedrenje. Čovjek od 50 godina. Zašto se jučer ubio, zašto? (Pita biskupe i svećenike) Zašto? Ja ću ti reći. Mnogo je godina kako ne ljubi nikoga. (maše rukama i hoda pred biskupima) I uopće ga nije briga niti za bivšu ženu niti za sina ni za nikoga. A zašto to ne podnosi? Zato jer čovjek ne podnosi živjeti jedan život u kojem ne ljubi nikoga. U dnu mi sebi oduzimamo život jer protestiramo, protestiramo. Život je merde, sranje, kao što kažu Francuzi. Ne prihvaćam jedan takav život. Htio bih život avanture, ljubavi. Htio bih izaći iz samoga sebe. Zbog toga su nas prevarili govoreći da je sreća samo u materijalizmu. Imati kuću, imati posao. Ne. Oni koji su pretvorili Crkvu samo u socijalnu agenciju lagali su nam. Koja nesreća za one koji imaju ljubavnice, koji imaju jahte te idu sa golim djevojkama kada dođu ovdje na godišnji odmor a ne upoznaju Krista. Oni su kao osuđeni tražiti samoga sebe u svemu. Uvijek u svemu egoizam. I što više idu sa ženom drugog čovjeka, što se više seksaju, u ustima im je gorčina jer nešto unutar tebe govori da to nije život. Život nije samo to. Ne može se živjeti za poroke. Zasramimo se. Nemoral. Sve ono što smo činili prije. Muž je neprijatelj, kćer je neprijatelj. Ali nije važno jer više nismo osuđeni pobjeći preko razvoda kao što to čine pogani jer oni su prestravljeni od smrti. Što drugo mogu učiniti? Ne mogu učiniti ništa drugo. Budući da oni imaju unutar ontičku smrt kao što je govorio Kierkegaard. Kada nastaje u njima jedan problem i budući da ne poznaju Krista taj problem njima postaje nepremostiv, a nas koji smo ozdravljeni u intimi naše duše gdje prebiva Gospodin, preko milosti vjere, nas ne uništava taj problem. Gledajte koja divota! Koje bogatstvo imamo! Tvoja se rođakinja već rastavila. Tvoj rođak također. Tvoj brat, tvoj unuk. Svi! Svi se rastavljaju. Jer ako im duša nije ozdravljena unutra, ako ne poznaju Krista, ako unutar sebe nemaju Duha Svetoga, unutar imaju smrt, smrt njihove osobe. Zbog toga kada se pojavi malo trpljenja moraju pobjeći bilo kako. Pobjeći od raka. Ne moj pušiti kraj mene jer ću te ubiti! Unutra imaju smrt, strah od trpljenja.

    Dakako, ne treba niti spominjati kako je za lažnog proroka Kika rješenje tih problema NP crkva, mada se u tom govoru često krije iza Isusa Krista, maska Isusa Krista na licima vukova iz NP crkve.

    “Ef 5,11 A nemajte udjela u jalovim djelima tame, nego ih dapače raskrinkavajte, 12jer što potajno čine, sramota je i govoriti. 13A sve što se raskrinka, pod svjetlošću postaje sjajno; što je pak sjajno, svjetlost je.”
    “1 Tim 4,1 Duh izričito govori da će u posljednja vremena neki otpasti od vjere i prikloniti se prijevarnim duhovima i zloduhovskim naucima.”

  • May 3, 2013 at 12:15 pm
    Permalink

    Velika je čast od tebe dobiti plahtu od metra i pol.
    Vjerovatno će to biti iduća tema ove stranice.Ali da ti odgovorim.
    Pitaš:
    1.Naveo si: “Koliko ja vidim mladi se vani opijaju primili ili ne primili sakramente,bili na Misi nedjeljom ili ne bili na nikakvoj,ulaze u promiskuitet bili krizmani ili ne…”
    Jesi li mislio i na mlade koji su sljedbenici NP crkve?
    —————————————————————————-
    Mislim na sve koji su napustili Crkvu da bi živili takvim životom,a i one koji žive dvostrukim moralom.

    2.Ima jedna velika razlika između svećenika RKC i svećenika NP crkve. Svećenici RKC su svećenici Gospodina Isusa Krista. Svećenici NP crkve su Baalovi svećenici (ili, ako ti je draže, aktualiziraj Baalov svećenik kao: Kikov svećenik, neokatekumenski svećenik, neokatekumen, Kikos i sličnim nazivljima). To su jednim dijelom postali i oni svećenici RKC koji su prešli na neokatekumenizam, koji su prešli u NP crkvu i sami postali sljedbenicima NP crkve. Pozivam te svećenike RKC koji su to učinili da se vrate nazad u RKC, i da se vrate nazad Bogu od kojeg su otišli (Lk 15,11-32). A neokatekumenskim svećenicima koji su završili neokatekumensko sjemenište, poručujem im i preporučujem im da postanu svećenici RKC i da prihvate Boga u kojeg vjeruje RKC.
    ————————————————————————-
    Svi svećenici koji su zaređeni u RKC su RKC svećenici.I svi oni vrše liturgiju kako je propisala Crkva.A ti prijatelju koji se skrivaš u mišjoj rupi pišeš gluposti bilo bi dobro da nam te svoje tvrdnje potvrdiš crkvenim dokumentima.Inače…je sve to plod tvoje psihe.

    3.Kao prvo, dogovori se s neokatekumenskim zloduhom koji upravlja tobom jesu li to “neki” ili je to “velika šutljiva većina.” Kao drugo, možda ti je i neki svećenik RKC i rekao da “simpatizira put ali da zbog pritiska svojih kolega stoji sa strane” ali ti je to rekao da te se riješi, da se riješi tvojih/vaših nasrtljivih napada da se otvori NP crkva u nekoj župi ili da nekog svećenika RKC vrbujete da prijeđe u NP crkvu. Zar ne vidiš kako ti je “spustio” riječima kako njegove kolege ne žele NP.
    Kasnije si spomenuo i Jehovce. Znaš li, da dio tih istih svećenika RKC koji su to rekli samo zato da bi vas se na “fini način” riješili, da ti isti kao i mnogi drugi svećenici RKC, vama iza leđa, govore: “Bolje je osobi koju dohvate Jehovini svjedoci nego koju dohvate neokatekumeni”. I dakako, komentar mnogih svećenika RKC, vama iza leđa je: “Meni ih je žao (misle na vas sljedbenike NP crkve.)”
    ————————————————————————–
    Ja nisam nikome prišao,nego su meni prišli znajući moj stav.Ono što hoću reci,da ja nisam nastavio te njihove priče,jer na njima je odluka i hrabrost,kako će nastaviti svoj pastoral.

    4. “Sa tom izjavom sam htio reci,da je normalno kad netko napusti svoju ženu,da u 99% slučajeva mora je ocrniti da bi opravdao svoj postupak.”
    Ne samo iz ove, nego i iz ostalih izjava sljedbenika NP crkve, vidljiva je slijedeća činjenica. A ta je, da se jednom uredbom, preko noći, može zatvoriti NP crkva u cijeloj RKC. No, kojom se to uredbom, a pogotovo u trenu, može iskorijeniti neokatekumenizam, neokatekumenski nauk? Zar ne vidite dokle su sljedbenici NP crkve otišli, koliko su se raspametili, da uspoređuju odlazak iz NP crkve s rastavom braka. Nemojte krivo shvatiti pa pomisliti da zatvaranje NP crkve ne bi imalo učinka. Imalo bi, jer bi spriječilo daljnje širenje neokatekumenizma unutar RKC, jer bi spriječilo širenje te bolesti i zaraze.
    —————————————————————————
    Ako je Božja volja da se zatvori Put,onda će tako biti.Ja i dalje ostajem Katolik.Put nije zasebna Crkva.Put je samo način življenja Katoličke vjere.
    Mogu ja ići svaku nedjelju i svaki dan na Misu,mogu moliti krunicu,mogu moliti i časoslov,mogu ići na klanjanje,bio na Putu ili ne.Bez Puta je sve to lakše,ali ja sam odabrao sve.Takva je Božja volja.Da nema Puta vjerovatno bih se priklučio Karizmaticima.

    5. Ultravox želi reći da u RKC nije bilo i da nema Duha Svetog, da Duh Sveti nije vodio i ne vodi RKC i da se po Duhu Svetom u RKC nitko nije mijenjao. A u njihovoj NP crkvi je obratno. Otkad su se oni pojavili, “pojavio” se i Duh Sveti. A sve s ciljem i namjerom: “Želi li tko Duha Svetog, mora se pridružiti NP crkvi, “činiti put” i slušati katehiste.”
    I ne samo da u RKC nema Duha Svetog, nego je i umrtvljena, kao i vjernici RKC.
    A već smo se i naslušali optužbi od strane sljedbenika NP crkve da su vjernici RKC “tradicionalni vjernici” i da idu u RKC radi običaja a ne vjere.
    ————————————————————————–

    U RKC je zaista puno isključivo tradicionalnih vjernika,koji neznaju zašto obavljaju sakramente,osim zbog tradicije.
    Takvih pristupom karikiraju djelovanje Duha Svetoga.Dovoljno je pogledati koliko mladih ide na vjeronauk,kad je godina za sakramente.za razliku od onih kad nema sakramenata.Koliko ih nastavi ići na Misu poslije krizme.
    Činjenice su takve kakve jesu i ne možemo zabiti glavu u pijesak.

    Duh Sveti je taj koji pokreće sve pokrete u Crkvi,a među njima i Put da kroz taj način priđe ljudima.Da ih zadrži i vrati u Crkvu.

    6.Opet pokušavaš tehnikama ispiranja mozga i s lažima navesti ljude da pomisle kako je to istina. Istina je da svi u NP crkvi kad kažu zajednica da misle na neokatekumenski put. I kad pozivaju da dođeš u zajednicu, pozivaju da dođeš u NP crkvu.
    A kad netko ode iz NP crkve, znaju ga (uz obavezno “pilanje” da se vrati u NP) pitati: “U kojoj si sad zajednici? Ili, jesi li član neke druge zajednice? Ili, jesi li otišao/la u neku drugu zajednicu?” Znači, kad bi bila istina to što Ultravox (Ultravox ili neokatekumenski zloduh?) piše, to bi značilo da pitaju: “U kojoj si sad crkvi? Ili, jesi li član neke druge crkve? Ili, jesi li otišao/la u neku drugu crkvu?”
    I taj isti/ista, ako bi na primjer odgovorio/la u: Marijinoj legiji sam ili sam u Hrvatskoj schönstattskoj obitelji ili sam u Frami, po Ultravoxovom tumačenju bi bilo kao da je odgovorio/la: “Ja sam pripadnik/pripadnica crkve zvane Marijina legija”, “Ja sam u crkvi Hrvatske schönstattske obitelji”, “Ja idem u Frama crkvu”…
    A te što su otišli iz NP crkve, ili nisu redoviti u NP crkvu, mahnito i opsjednuto ih pozivaju: “Vratite se u zajednicu”. Znači, ti isti su po nauku NP crkve otišli iz crkve (zajednice), i sad bi se trebali vratiti u crkvu (zajednicu).
    A, kad pitaju: “Zašto u subotu nisi bio/bila na euharistiji u zajednici”, a isti/ista im odgovori: “Bio/bila sam u nedjelju na misi u župi”, to u prijevodu znači da nije bio/bila u subotu na euharistiji u NP crkvi, nego je bio/bila u nedjelju na misi “u tamo nekoj župi neke crkve kojoj nije ni naveo/la ime”.
    Ali, neka, podsvjesno si svojom izjavom potvrdio da je vaša crkva: NP crkva. “Ja sam u neokatekumenskoj zajednici”, što u prijevodu znači, “Ja sam u neokatekumenskoj crkvi.” Još jednom, hvala na priznanju. Maske padaju, polako ali sigurno.
    ————————————————————————–
    Crkva je zajednica malih zajednica,kako je govorio papa Ivan PavaoII.Tako da je želja nas koji smo ostali na Putu,da oni koji ostave Put nastave ići u Crkvu redovito,a još bolje da se pridruže nekoj drugoj zajednici.Misli se na neke druge pokrete.To je sve u redu.Nije u redu,ako napuste Crkvu.Tako da su tvoje konstrukcije besmislene i tendeciozne.
    I naravno da je u redu brinuti se za nekoga s kim si bio stalno na molitvi i liturgiji,kad nestane.Tada nastojiš vidjeti u čemu je problem.

    7.Kao prvo, znači ja, a po nauku NP crkve i svi ostali koji nisu sljedbenici NP crkve, živimo u svijetu urote i paranoje, mislimo da je svijet samo sivilo. Drugim riječima, “negativno” živimo. I što trebam ja, i svi ostali koji nisu sljedbenici NP crkve napraviti: otići slušati Kikove kateheze, postati sljedbenicima NP crkve, “činiti put” i slušati katehiste, a sve zato da bi počeli “pozitivno” živjeti, da bi se promijenili. I nema drugog puta, osim NP, da popravimo svoj “negativni” život u “pozitivni”.
    ————————————————————————–
    Ne žive svi tako.Ti očito da!
    Takvi su ti natpisi.Umjesto da razvijaš svoju duhovnost gdje god da jesi,ti trošiš silnu energiju na nešto sa čime nemaš nikakve veze.Očito je da izlijevaš toliko negativne enrgije,da mi ne djeluješ kao sretna osoba.

    8.Kao drugo, zašto mene i sve ostale, nisi pozvao na primjer: na molitvu, na klanjanje, na neku duhovnu obnovu koja nije od NP crkve, na neko hodočašće koje ne organizira NP crkva, na post, na milostinju, na činjenje dobrih djela, na posjet nekoj drugoj zajednici i molitvenoj skupini u RKC… Da skratim, zašto me nisi pozvao negdje drugdje nego si me pozvao u NP crkvu? I ne samo mene, to činite svima.
    —————————————————————————
    Nisam te pozvao,jer pretpostavljam da sve to imaš,ali sam se izgleda prevario.Odi u svoju župu,pa upitaj župnika gdje sve to možeš dobiti.A što se mene tiče i mog iskustva koje je pozitivno,dođite na Put.

    9.Ponovimo ono što sam napisao u replici 40: “Znam da su vam obećali razne milosti i čuda koje ćete dobiti od boga isključivo u NP crkvi i nigdje drugdje. Znam da su vam utjerali strah u kosti s raznim zlima / prokletstvima koja će vam se dogoditi ako napustite NP crkvu.” Potvrdimo to što sam napisao. Obećanje raznih milosti i čuda: meni Ultravox (a tu su svi pripadnici NP crkve isti) obećava da ako postanem sljedbenik NP crkve da ću izaći iz svoje fikcije, da ću prestati biti paranoičan, da ću vidjeti kako je svijet pun vedrih boja. Zazivanje raznih zla i prokletstava: Ultravox (kao i svi pripadnici NP crkve) prijeti mi ukoliko ne postanem sljedbenik NP crkve da jednog dana neću moći izaći iz svoje fikcije, da ću ostati živjeti u svijetu urote i paranoje, da mislim kako je svijet samo sivilo. Drugim riječima, bijela magija ako je tko pripadnik NP crkve (i “čini put” i “sluša katehiste”), crna magija za sve one koji nisu pripadnici NP crkve.
    —————————————————————————
    Ne moraš ti doći na Put,nego moraš početi živjeti i osloboditi se paranoje koju imaš u vezi Neokatekumena.Tvoji natpisi su ogledalo tvoje duše.Nikoga ne zanima tvoje stvarno ime i prezime,ali tko god da si učini nešto sa sobom.Jednog dana će biti kasno.

    10.Naveo si kako ja “jednog dana neću moći izaći” iz svoje fikcije. Ja imam sretnu vijest za tebe. Mnogi su se nakon 1, 5, 10, 15, 20, 25 godina uspjeli otrgnuti iz ralja neokatekumenskog nauka, iz ralja NP crkve, iz ralja neokatekumenskog zloduha i otišli / napustili NP crkvu. Kako komentiraš tu činjenicu? Znaš li da su gotovo svi od njih imali takve stavove kakve ti sad imaš o NP crkvi, a sad kad više nisu sljedbenici NP crkve, imaju posve drugačije stavove, koje i iznose u tisućama negativnih svjedočanstava o NP crkvi? Kako to komentiraš?
    ————————————————————————–
    Pretpostavljam da si i ti jedan od njih.Ali mogu reci,da ako su oni imali svoj stav kao i ja danas,onda su očito dobili amneziju.Pitanje je kako možeš zaboraviti da ti je bilo sve Ok,a kad si izašao onda se sjećaš samo lošega?

    11.Još jedno pitanje: zašto svi moraju doći i slušati Kikove kateheze. Zašto ih ne objavite na primjer na internetu tako da ih svatko može pročitati?
    ————————————————————————–
    Zato što se vjera dobija po ludošću propovijedanja,a ne pisanja.

    12.Naveo si da je Papa Franjo, među ostalim, rekao: “Idite na ulice i propovijedajte Isusa Krista, našeg Spasitelja.” Papa je rekao ono što treba činiti: propovijedati Isusa Krista, našeg Spasitelja. No, pod maskom da to činite, vi, sljedbenici NP crkve propovijedate neokatekumenski put, NP crkvu. Pod maskom da propovijedate Isusa Krista, propovijedate Kikove kateheze i Kikove pjesme. Vaš Bog nije Isus Krist, vaš bog je “neokatekumenski put / zajednica / etape puta”. A, da ne kažem o često puta izrečenoj činjenici kako lažete Papu/Pape, kako lažete cijelu RKC. Pošto ste i sami prevareni, a što drugo i očekivati od prevarenih?
    —————————————————————————
    Zna dobro Crkva što se propovijeda na katehezama.Idi i slušaj,pa svaku tvrdnju provjeri u Katekizmu Katoličke Crkve.Ja jesam i nisam našao ništa sporno,dapače katehisti su u pravu.Bio sam i ja skeptik.

    13.Dakako, ne treba niti spominjati kako je za lažnog proroka Kika rješenje tih problema NP crkva, mada se u tom govoru često krije iza Isusa Krista, maska Isusa Krista na licima vukova iz NP crkve.
    —————————————————————————
    Kao što vidiš ništa spornog nema u njegovoj katehezi koju si gore objavio.
    Jedini je problem što to nije rekao netko drugi,nego baš Kiko.

    Jesi me umorio.
    Don´t worry be Happy!

  • May 3, 2013 at 3:24 pm
    Permalink

    @Pehar,
    od milja rečeni (čini se dobro ti stoji, tako te zovem kad nećeš da se predstaviš, jer vidim da se ne ljutiš.

    Znam naime neke vrijedne i poštene, jednostavne ljude koji se prezivaju Pehar (jedan se zove Mateo, možda ga znaš), pa mi je neobično polemizirati s tim prezimenom… No, to nije bitno, nemoj se sada na to obazirati, pišem ti to samo da se ne bi sada počeo ljutiti.

    Jer sada je najbitnije ovo što si se na kraju ‘plahte’ mudro zapitao, i na tome ti posebno svaka čast, hvala Bogu.

    Ali, ajde rođo onda ti i odgovori na rješenje tih problema da te vidimo kad si nam tolk’o genijalan da se usuđuješ uspoređivati sa Kikom. Genije .

    Rođo, najrođenije moje, upamti da Kiko govori, a ti pišeš. Promisli malo o tome, sigurno ćeš pogriješiti u čemu je poanta 🙂

    Evo konkretno, ajde odgovori ti Nietzscheu. Recimo da baš tebe nekim slučajem susretne tvoj ljubimac Kiko i kaže ti baš to što si sam u @54 citirao. Samo, ako Boga znaš, ne spominji u ovom odgovoru neokatekumene (kolk’o znam u Nietzscheovo doba ih nije bilo).

    Daklem, ponavljam tvoje citiranje Kika: “Govorio je Nietzsche, jedan filozof, jednu užasnu rečenicu koja je odvela mnoge ljude izvan Crkve: „Ako ima Boga, i budući da može pomoći osobi koja je uništena ili zlostavljana, a ne pomaže joj, može joj pomoći, a ne pomaže, nakaza je.“ Ako ne može pomoći, ne postoji. To je zanimljiv sofizam. Vrlo zanimljiv. Odgovori ti Nietzscheu ako možeš!”

    Eto poštovani i najrođeniji – odgovaraj. Samo sažmi i nemoj propovijedati.

  • May 3, 2013 at 9:16 pm
    Permalink

    Molim bez preimenovanja ljudi što je očito odraz kršćanske ljubavi.

  • May 5, 2013 at 12:45 am
    Permalink

    @admin
    Nije vam u redu što ste mi intervenirali u komentar (@57), to je zapravo skandalozno, i nikad se još nije čulo. To se tako ne radi. Radije da mi tekst niste uopće objavili ako ste mislili da se kosi s vašim pravilima. Ovako će te izgubiti i komentatore i čitatelje, bez obzira što vam je tema zanimljiva.

    ps. Nije se tu radilo o nekoj mojoj kršćanskoj ljubavi, samo sažaljenje prema tome nevjerojatnom trudu gosp. Pehara. Milo mi ga je bilo. Čak sam bio zericu i okrutan kad sam baš njemu postavio to Nietzscheovo pitanje, i još pri tom ‘zabranio’ da spominje ljubljene nam neose. Evo povlačim pitanje.

  • May 5, 2013 at 11:22 pm
    Permalink

    Dragi Pehar,
    kada se predstave “glavom i bradom” administratori i ti sam na kraju krajeva nešto od ovoga tvoga napisanoga može biti mjerodavno. Reci svoje ime i prezime, odakle si, koliko si bio u zajednici? Isto tako od svakog administratora! Pa svi znaju tko su neokatekumeni, poznaju ih. Tko tebe poznaje??? Do tada ostaju puke laže i izmišljotine! Zašto? Zato jer neokatekumeni javno propovijedaju, i svi ih mogu vidjeti i čuti kao i tog famoznog Kika, dok se ti skrivaš iza ekrana monitora zajedno sa redakcijom pax tibija. Nažalost po tebe to je tako. Kateheze su javne. Zašto bi se objavljivale na internet? Tko hoće dođe ih poslušati. Dođi i ti, bolje nego da kvariš oči i umaraš prste na tipkovnici. Iskustva su javna. Velike misije su bile javne. Svi su mogli vidjeti i čuti sve što su htjeli i uvjeriti se u ispravnost Puta kao takvoga. Dok tvoje pisanje ostaje samo teorija. I laž. Jer nema dokaza!!! Šteta tolikog truda jer tko god je bio na trgu i slušao iskustva mogao se uvjeriti da ima Duha Svetoga na Putu. Da je župnik stajao na trgu, da je biskup dao dozvolu da se tu navješta i da nas je papa potaknuo na to! Koji su ti argumenti da to pobiješ? Ili da pobiješ nečije iskustvo?

  • May 6, 2013 at 7:29 am
    Permalink

    Replika na post 49 od Pehara:

    Dragi Pehar zašto bi ti se ispričao? Što sam rekao da sam se nasmijao tvom humorističnom opisu NP-a? Nisam te sudio.

    Uostalom zašto si prešutio moju izjavi o progonu onih koji su prevodili Sveto Pismo na narodni jezik od strane RKC?

    Uostalom tvoj opis NKP toliko je sličan RKC da bi se na njih moglo primjeniti Ezekielovo proroštvo (23 glava) o dvije sestre: Ohola i Oholiba.

  • May 7, 2013 at 5:41 pm
    Permalink

    trepetus,pa crkva ih je progonila vjerojatno da ne bi zloupotrijebili Riječ Božju i tumačili je fundamentalistički poput vas neosa

  • May 8, 2013 at 9:08 am
    Permalink

    Nekako mi se to ne slaže s Kristovom naukom. On nam nije zapovijedio da ikoga progonimo zbog bilo kojeg razloga.

  • May 8, 2013 at 6:39 pm
    Permalink

    poštovani trepetus,vidi se da ste prošli dobru luterovu školu,to što ste vi rekli i izjavili obično mi kažu svi protestanti s kojima sam imao priliku razgovarati

  • May 9, 2013 at 10:02 am
    Permalink

    a što je danas s protestantizmom,rascjepkali se na tisuće denominacija,kad se kome nešto ne sviđa u jednoj crkvi pokupi se ode pa osnuje svoju novu crkvu,vidiš neokatekumeni su mi vrlo slični protestantima po tom pitanju!

  • May 9, 2013 at 3:32 pm
    Permalink

    Poštovani Ika ovdje se govori o činjenicama a ne o Luterovu nauku. Zašto RKC smeta proučavanje Svetog Pisma od strane laika ili bilo koga tko nije njene denominacije? Ja ne branim Neokatekumene ali ako mi iz Svetog Pisma ili čak iz katehizma KC ne dokažete da oni čine nešto što je suprotno Kristovu nauku neću vjerovati u klevete protiv njih.

  • May 20, 2013 at 10:08 am
    Permalink

    Tri su razloga upotrebe fraze “bio/bila sam u krizi” umjesto npr. “đavao me prevario”. Prvi je, kako rekoh, da je to (donekle) opravdani razlog nedolasku u NP crkvu. Drugo, lakše je reći “u krizi sam” nego npr. “želim biti kao poganin”. Treći je razlog taj, da se u svakoj osobi mnogo toga buni na nauk/vjeru/fraze NP crkve da nisi došao/došla na neku aktivnost NP crkve zato jer te “đavao prevario” i/ili “ne želiš slijediti boga” i/ili “ne želiš se obratiti” i/ili “želiš biti kao poganin” i slično.

  • June 13, 2013 at 8:56 pm
    Permalink

    Još jedno svjedočanstvo Sljedbenik NP-a se prijavio na hodočašće u Mariju Bistricu, organizirano od strane svoje župe. Ide on ulicom, naiđe na svoje katehiste i pohvali im se tim. Na to ga katehisti počnu odgovarati od tog nauma, da što će tamo, da to sve ima u NP-u, da ovo da ono. No, sljedbenik NP-a im odgovori, sav sretan, da će možda na tom hodočašću napokon upoznati neku curu. E, tek se sad “uvalio”. Tek sad su katehisti počeli s “jezikovom juhom”, s ispiranjem mozga, s naukom NP crkve. Ukratko, rekli su mu, uz ostalo, da Bog ne želi da on upozna neku curu van NP-a, nego da će mu Bog poslati curu u NP-u. Da mu je Bog već pripremio tu curu (neokatekumenku), samo da ima malo strpljenja. Na kraju su mu rekli i da mu zabranjuju da ide na to hodočašće. I dodali kako ga đavao želi prevariti da ide na to hodočašće.

  • July 29, 2013 at 11:36 pm
    Permalink

    ne znam ja što je tebi degutantno. ja sam prilično dobro upoznat s karmelskom duhovnošću jer sam i sam karmelićanin (nositelj karmelskoga škapulara), čitao sam ivana od križa a najveći dio dosadašnjega života proživio sam niti kilometar daleko od samostana bosonogih karmelićanki u brezovici.[/quote]Evo ja živim kraj jednog većinski NKP sjemeništa i šta bi to trebalo značiti………….. da se automatizmom dobiva duhovnost NKP-a? Moje pitanje je bilo kako možeš usporediti Nučitelje Crkve i jednog gospodina Kika.Degutantno je nažalost jedini izraz koji bi bio pristojan da se komentira ovakovo nebulozno pisanje i paušalno uspoređivanje jednog manipulatora i Svetaca KC.

  • April 21, 2014 at 8:23 pm
    Permalink

    Dragi čitatelji ove stranice,

    ja sam od kad znam za sebe prakticki na neokatekumenskom putu (priznatom i podržavanom od pape) zahvaljujući mojoj mami. Ali ne i tati, jer on nije i nema namjeru postati neokatekumen. I s tim nikad nitko u maminoj zajednici nije imao problema, kao ni njeni katehisti. Mene je put fascinirao od kad znam za sebe i čim sam mogla ušla sam u zajednicu i time sam dobila jako puno milosti. Ali moji sestra i brat nisu u zajednici i s tim također nitko nema problema. Istina je da su u mojoj zajednici (i ostalim zajednicama u župi) neki ljudi za koje ne mogu reći da su mi hmm simpatični. Ali Bog mi daje snage da ih prihvaćam takve kakvi jesu jer znam da ni ja nisam savrsena, ni blizu toga. U našoj zajednici također nema podjela u braku/godine/djeca neokatekumena i slicno. Ja i većina braće iz zajednice smo aktivni i u župi, u vijećima, caritasu i slicno kao i na nedjeljnim misama i moj župnik (koji nije na putu) je veliki prijatelj cijele moje obitelji. Ne znam za iskustva drugih ali ja ne znam ni za jedno loše kada je netko izašao iz zajednice, nije bilo nikakvih prijetnji niti ičega sličnog. Ja ne razumijem zašto je ova stranica toliko okrenuta lošim stranama puta za koje su samo neke istina (npr. kašnjenje koje nekad stvarno nervira ali se čovjek navikne s vremenom) a ne na toliko pozitivnih kao što su evangelizacija Azije, micanje tolikih ljudi od droga, pijanstva i raznih drugih ovisnosti (najbolji primjer mi je moj katehist koji se drogirao non stop, a danas je otac 5 djece). Meni je stvarno žao ako netko ima loša iskustva s putom i odlaskom iz njega, ali ja takve osobe ne znam. Molila bih sve koji govore loše o putu a nisu nikad bili na katehezama ili navještaju dođu i vide pa onda sude. A za one koji su bili na putu i imaju loša iskustva mogu samo reći da mi je iz dubine srca žao i da ću moliti da nađu svoj mir. Molit ću Boga, koji je isti za sve katolike, kao i Isus Krist i Duh Sveti. mi smo svi braća i kršteni smo u Isusu Kristu bez razlike. Nije važno je li se netko krstio s 3 mjeseca ili 30 godina, pa zašto bi bilo važno je li član neokatekumenskog puta ili Marijine legije ili nečeg desetog? Neokatekumeni su kao i svi katolici poslušni papi i djeluju po statutu koji je on odobrio.

    Toliko od mene.

    Mir s vama!

  • May 4, 2014 at 12:16 pm
    Permalink

    Na neokatekumenskom putu pronašao sam mir, pronašao sam motiv i svjetlost koja me vodi naprijed svako jutro. Nisam takvu ispunjenost i mir u duši osjetio nikada na nedjeljnoj misi zato sto se na nedjeljnoj misi može sjediti kao kofer i na kraju mise ici doma a ne sjecati se ni jedne rečenice iz bilo kojeg čitanja, što je na neokatekumenskom putu nemoguće jer se aktivno sudjeluje i na službi riječi i na pripremama za euharistiju. Čitanja se prije čitaju, analiziraju,razmišlja se o pročitanoj riječi, a na kraju se od RKT svećenika čuje i autentično tumačenje tako da je zbog toga misa vise u uhu i u srcu.

  • December 30, 2015 at 8:13 am
    Permalink

    Evo ovaj tocno govori njihovim jezikom kad je u pitanju sveta misa, ma sram te bilo potpisani kao villim.

Comments are closed.