Čudno!? Papa kaže da katehisti nemaju odgovore na sva pitanja

Iz Papinog intervjua u Civiltà Cattolica:

 

Kad netko kaže da ima odgovor na sva pitanja, Bog nije s njime.

“Ako osoba kaže da je susrela Boga s totalnom sigurnošću i bez ikakve trunke nesigurnosti, onda to nije dobro. Za mene, to je važna stvar. Ako netko ima odgovore na sva pitanja – to je dokaz da Bog nije s njime. To znači da je on lažni prorok koji koristi religiju za sebe. Veliki vođe naroda Božjega, kao što je Mojsije, uvijek su ostavljali mjesta sumnji. Moraš ostaviti mjesta Gospodinu, a ne za naše sigurnosti; moramo biti ponizni. Nesigurnost se nalazi u svakom istinskom razlučivanju koje je otvoreno traženju potvrde u duhovnoj utjesi.”

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

7 thoughts on “Čudno!? Papa kaže da katehisti nemaju odgovore na sva pitanja

  • September 22, 2013 at 5:12 am
    Permalink

    A tko kaže da katehisti na Putu imaju odgovore na sva pitanja?

  • September 22, 2013 at 10:34 am
    Permalink

    hvala vam na ovome članku, doista ću uzimati sve s rezervom što kažu moji samodopadni i “svemogući”katehisti, oni se baš tako ponašaju,i baš primjećujem to korištene religije za sebe, oni,oni………pitaj katehiste,zamislite to mi govora neo prezbitri,pa ljudi gdje sam ja to?

  • September 22, 2013 at 1:08 pm
    Permalink

    “Crkva je dom za sve, a ne kapelica za odabrane” Papa Franjo

  • September 22, 2013 at 7:42 pm
    Permalink

    Pa Pax Tibi kaže. Valjda on zna što katehisti misle. Jer ako slučajno katehisti i ne znaju sve i kažu da ne znaju sve Pax Tibi zna da katehisti misle da znaju sve a ne znaju ništa. Jer Pax Tibi zna sve i ima odgovore na sva pitanja. Pa čak i na ona koja još nisu postavljena.

  • September 23, 2013 at 10:58 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    “1Tim 4,1 Duh izričito kaže da će u posljednja vremena neki otpasti od vjere i pristati uza zavodničke duhove i đavolske nauke, prevareni od podlih lažaca, kojima je savjest žigosana.”

    U NP crkvi katehisti imaju odgovore na sva (vjerska, a i šire) pitanja koja im postave sljedbenici NP crkve. Ti odgovori se najčešće sastoje od mješavine raznih fraza / dogmi NP crkve koje se neprekidno ponavljaju u NP crkvi, zatim od (Kikovih) pravila / obreda NP crkve (činjenje puta), a i od općepoznatih vjerskih istina. Ti odgovori su uvijek isti, “(čudotvorne) formule” koje se neprestano ponavljaju. Te fraze/dogme NP crkve znaju i “pratiti put”, zavisi na kojoj si “etapi puta (koliko si duhovno napredan)”.

    Ako odgovor zahtjeva vrijeme (katehisti ne mogu baš vremenski točno / određeno odgovoriti na pitanje), ili ako katehisti ne mogu dati neki konkretan odgovor, tada će “ubaciti” boga “u igru” pa će upotrijebiti frazu: “Samo ti redovito dolazi u zajednicu (NP crkvu), “čini put” i dakako “slušaj nas katehiste”, i bog će ti, malo po malo, sve objasniti, reći, učiniti, napraviti, odgovoriti, riješiti…”

    Ta fraza, da redovito dolaziš u NP crkvu, koristi se i u svim drugim prilikama. Kao i fraza da za sve trebaš pitati katehiste. Ali, osim što katehisti u ime boga obećavaju da će bog sve objasniti, reći, učiniti, napraviti, odgovoriti, riješiti, ograničavaju boga samo na NP crkvu. Odnosno, bog će, “malo po malo”, sve objasniti, reći, učiniti, napraviti, odgovoriti, riješiti ali samo u NP crkvi. I nigdje drugdje. Ako ne činiš put, ne slušaš katehiste, a pogotovo ako odeš iz NP crkve, bog ti neće sve objasniti, reći, učiniti, napraviti, odgovoriti, riješiti.

    Ukratko, na pitanje: “Gdje ću naći boga? Na kojem ću mjestu naći boga?”, odgovor katehista (dogma NP crkve) je: “U NP crkvi i nigdje drugdje”. Na pitanje: “Kako ću naći boga?”, katehisti odgovaraju s dogmom NP crkve: “Čini put (neokatekumenski put) i budi u poslušnosti nama katehistima.” Na pitanje: “Kad ću naći boga?” odgovor katehista (dogma NP crkve) je “Mi smo ljudi nestrpljivi i tražimo od boga odmah sad, pa ako ne sve odmah, onda malo po malo (Naravno, pod uvjetom da si u NP crkvi).”

    Riječ Iv 3,8 “Vjetar puše gdje hoće; čuješ mu šum, a ne znaš odakle dolazi i kamo ide. Tako je sa svakim koji je rođen od Duha.” u NP crkvi se aktualizira kao “Vjetar puše gdje hoće; čuješ mu šum, a ne znaš odakle dolazi i kamo ide. Tako je sa svakim koji je rođen od Duha. Ne zna hoće li se udati/oženiti s nekim iz NP crkve ili će ići u neokatekumensko sjemenište / posvećeni život, ne zna hoće li biti katehist, odgovorni zajednice, kantor ili nešto četvrto, ne zna hoće li ići u itineranciju ili s obitelji u poslanje… Ukratko, ne znaš na koji ćeš način pridonijeti gradnji / uzdržavanju / širenju / promicanju NP crkve.”

    Katehisti, na neka pitanja, iako znaju odgovor, ne smiju ti dati odgovor sve dok ne dođeš na tu etapu puta. U NP crkvi postoji fraza: “Mi (katehisti) vam ne možemo unaprijed sve reći / vi ne možete unaprijed sve znati.” Također, oni koji su prošli etape puta (oni koji su na višim duhovnim razinama) ne smiju o tome što se događa na tim etapama pričati onima koji još nisu došli/prošli te etape puta (onima koji su na nižim duhovnim razinama).

    Ono što katehisti, na primjer, govore odgovornom zajednice ili kantoru ili nekom trećem, to ne smije nitko drugi u zajednici znati osim njih. Napomenuo bih i da je istina da katehisti “ne znaju” odgovore na sva pitanja. Iz jednostavnog razloga. A taj je razlog što ni oni nisu prošli sve etape puta, pa ne mogu ni oni unaprijed znati sve odgovore. No, katehist koji je prošao sve etape puta, taj je “popio svu pamet svijeta”.

    Katehisti često govore i frazu: “Ako mi nešto ne znamo, mi ćemo nazvati svoje katehiste, a po potrebi će i ti katehisti nazvati svoje katehisti i sve tako dok ne saznamo odgovor. Zadnji u tom “zemaljskom” lancu katehista je Kiko. Odnosno prvi, “iznad njega” nije nitko. Ili jest? Ef 6,12 “Jer nije nam se boriti protiv krvi i mesa, nego protiv Vrhovništava, protiv Vlasti, protiv upravljača ovoga mračnoga svijeta, protiv zlih duhova po nebesima.”

    Sljedbenike NP crkve su “obratili”, u “milosti” su, da su im prvom mjestu ono što im govore katehisti, kateheze NP crkve (Kikovi zapisani govori), i ono što sljedbenici NP crkve pričaju među sobom. Zapravo, to im je “Sveto Pismo”. A Sveto Pismo, Biblija, Riječ Božja im je iza toga. Dogma NP crkve glasi da se za sve moraš (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) pitati katehiste. Riječ Mk 1,14 “Obratite se i vjerujte evanđelju!” u NP crkvi se aktualizira kao “Obratite se i vjerujte katehistima, Kiku, Kikovim katehezama, NP crkvi”.

    Od sljedbenika NP crkve se traži (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) da se “obrate”, da budu u “milosti”, tako što će biti (slijepo i bezuvjetno) poslušni jedino katehistima. I nikom drugom. Osim što moraju biti poslušni katehistima, moraju se (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) i “obratiti”, prihvatiti “milost”, tako što će svoj razum / misli / razmišljanja / stavove “isključiti / odrezati / obrezati” i zamijeniti ih s onim što im katehisti govore.

    Slijepu poslušnost prema katehistima poistovjećuju s poslušnošću prema Bogu, Riječi Božjoj (a “po potrebi” i Papi i RKC). U NP crkvi, usmene i tajne dogme NP crkve glase da sve ono što govore katehisti, da to Bog, Duh Sveti, govori preko katehista. I sve što katehisti traže od sljedbenika NP crkve, da to zapravo Bog traži (preko katehista). Riječ Iv 14,16 “I ja ću moliti Oca i on će vam dati drugoga Branitelja da bude s vama zauvijek: 17 Duha Istine, kojega svijet ne može primiti jer ga ne vidi i ne poznaje” u NP crkvi se aktualizira kao “I ja ću moliti Oca i on će vam dati druge Branitelje da budu s vama zauvijek: 17 Katehiste, koje svijet ne može primiti jer nisu sljedbenici NP crkve (kao i oni koji jesu sljedbenici NP crkve ali nisu u poslušnosti katehistima).”

    I sljedbenici NP crkve koji završe neokatekumensko sjemenište i postanu neokatekumenski svećenici (pod maskom da su svećenici RKC) i oni moraju biti u slijepoj poslušnosti svojim katehistima. I oni govore frazu: “Pitaj svoje katehiste / I ja za sve moram pitati svoje katehiste”. I ne samo što oni ponavljaju tu dogmu NP crkve, nego tu dogmu “pitaj svoje katehiste” ponavljaju i svi sljedbenici NP crkve.

    Dogma NP crkve (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) da za sve moraš zvati i pitati svoje katehiste, odnosi se doslovno na sve. Primjer: Jedan sljedbenik NP crkve, koji je tek postao sljedbenikom NP crkve, sretne poznanika, dugogodišnjeg sljedbenika NP crkve, a koji je ujedno i sam katehist. I pita ga: “Koliko na službi riječi može biti odjeka?”. Na to mu dugogodišnji sljedbenik odgovori: “Znam odgovor na tvoje pitanje, ali ne smijem ti odgovoriti. Moraš nazvati svoje katehiste i pitati njih.” Da ne bi netko krivo shvatio, to je tek jedan od desetaka tisuća primjera na tu temu.

    Od sljedbenika NP crkve se traži (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) da ukoliko vjeruju da je božja volja nešto što je u suprotnosti od onog što im katehisti kažu da je božja volja, onda se moraju “obratiti” i prihvatiti “milost” da su u u pravu katehisti. Odnosno, da je uvijek božja volja samo ono što im kažu katehisti. I ne samo u tom slučaju, nego i kad im bilo tko drugi, na primjer njihovi bližnji, drugi ljudi, svećenici RKC, njihov župnik, Katekizam Katoličke Crkve, duhovna literatura nešto kaže, a to je u suprotnosti s onim što im katehisti kažu, u pravu su katehisti. U mnogim slučajevima, katehisti NP crkve zabranjuju kontakte / dodire svojim sljedbenicima s drugima.

    No, što se događa ako nešto pođe “krivo”? Navesti ću dva primjera. U jednu zajednicu NP crkve ušli muž i žena. Nakon nekog vremena, na nagovor katehista, a ne slušajući doktore, žena odluči zatrudniti. Ta žena je imala urođenu srčanu manu, pa su joj doktori radi te bolesti zabranili trudnoću zbog pogubnih posljedica po nju. No, kako su joj katehisti oprali mozak da nije Božja volja da sluša doktore nego njih katehiste, odlučila se na trudnoću i rodila prvo dijete. Kad je ostala i drugi put trudna, a radi urođene srčane mane, preminula je par mjeseci prije poroda, dijete je preživilo.

    Drugi primjer. Jedan sljedbenik NP crkve je morao (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) dati otkaz na poslu kao jedan od uvjeta da bi prešao/položio drugi prijelaz. Morao se “obratiti” i prihvatiti “milost” da da otkaz, jer je radio u smjenama, pa se događalo da ponekad radi posla nije mogao redovito dolaziti u NP crkvu. Katehisti su mu i u ime boga obećali da će mu bog providjeti neki drugi posao. No, godine su prolazile a ta osoba nije našla drugi posao, postala je socijalni slučaj. A sad ću prenijeti reakcije sljedbenika NP crkve na ta dva slučajeva.

    Prva je reakcija da će sljedbenici NP crkve pitati: “Da li im se to dogodilo zato jer te osobe nisu bile u poslušnosti katehistima u nečem drugom, u nekim drugim zahtjevima katehista?” Pa, ako nisu, sljedbenici NP crkve će zaključiti: “To im se to dogodilo zato jer nisu slušali katehiste po tom pitanju. Ne možeš istovremeno sjediti na dvije stolice. Sad bi malo slušao katehiste a sad ne bi. Ne može to tako.” Na primjer, ta žena je umrla jer su joj katehisti rekli da dijeli pozivnice za kateheze po ulicama a ona to nije uradila. A ta osoba ne može naći posao jer su mu katehisti rekli da se odseli iz obiteljske kuće a on to nije učinio.

    Druga je reakcija da će sljedbenici NP crkve pitati: “Da li im se to dogodilo zato jer te osobe nisu činile put?” Pa, ako nisu, sljedbenici NP crkve će zaključiti: “To im se to dogodilo zato jer nisu činili put.” Na primjer, ona žena je umrla jer nije došla ne godišnju konvivenciju. A onaj ne može naći posao jer odbija biti zamjena drugima na pripremama za službu riječi. Dolazi samo na pripreme u svoju grupu.”

    Treća bi reakcija sljedbenika NP crkve bila općenito okriviti navedene iz tih primjera. Na primjer, ona žena je umrla jer se nije dovoljno odmarala tijekom trudnoće. Ili onaj ne može naći posao jer ne prati sve oglase za posao.

    Ali, što ako bi se “dokazalo” da su te osobe bile u poslušnosti katehistima po svim pitanjima, da čine put bez ikakvih iznimaka i da nemaju nikakvu osobnu krivicu. Koja bi tada bila reakcija sljedbenika NP crkve. Bile bi četiri vrste reakcija. Jedni bi šutjeli i ne bi znali što reći. Drugi bi počeli nabrajali neke slučajeve koji nisu pošli “krivo”. Treći bi rekli da katehiste moraš “slušati” ali ne i “poslušati”. A četvrti bi komentirali: “Koje su to budale jer su slušali katehiste.”

    Ukratko. Da ta žena nije umrla i da je taj našao drugi posao, zaslužni bi bili katehisti. To što nije bilo tako, krivi su ta žena i ta osoba.

    Katehisti imaju zadatak (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) da te “obrate”, da si u “milosti”, tako što ćeš se prvenstveno obraćati svojim katehistima a tek iza svojih katehista (i to rijetko) svećenicima NP crkve koji su završili neokatekumensko sjemenište a tek iza nabrojanih svećenicima RKC (još rjeđe) koji su se preobratili na neokatekumenizam. A obraćanje svećenicima RKC koji nisu sljedbenici NP crkve je zabranjeno, pogotovo onima koji su na usmenom popisu NP crkve obilježeni kao oni koji, blago rečeno, iznose probleme o NP crkvi i s sljedbenicima NP crkve. Mada, istine radi, možeš se obratiti i tim svećenicima RKC, s riječima: “Došao/došla sam ti reći da te bog poziva da se obratiš: pokaj se i postani sljedbenik NP crkve. Prihvati tu milost.”

    “Rim 16,17 Zaklinjem vas, braćo, čuvajte se onih koji siju razdore i sablazni mimo nauk u kojem ste poučeni, i klonite ih se.”

    Katehisti, i u nekim slučajevima i “obični” sljedbenici NP crkve, dobiju napismeno neku Kikovu katehezu koju moraju (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) naučiti napamet i usmeno je “prenijeti” ostalima. Nakon više čitanja, čak višegodišnjeg čitanja te kateheze, i katehisti i “obični” sljedbenici kažu kako im dijelovi tih kateheza nisu jasni i kako ih ne razumiju. No, moraju se (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / nemoj da te đavao prevari pa da tako ne bude) “obratiti”, prihvatiti “milost”: isključiti / odrezati / obrezati svoju pamet, i te kateheze prihvatiti kao apsolutnu istinu. Na pitanje: “Ako vi ni nakon par čitanja / par godina čitanja dosta toga ne razumijete, kako li će tek katehezu razumjeti oni koji će je samo jednom čuti?”, odgovaraju sa: “Nije bitno to što je izgovoreno, jer to ne govorimo mi, nego to Duh Sveti govori preko nas.”

    U NP crkvi katehisti Sveto Pismo tumače kako im paše (kako im nalažu dogme NP crkve). I dužni su sljedbenike NP crkve “obratiti” da prihvate te “milosti”, da prihvate ta “tumačenja” Svetog Pisma, te dogme NP crkve. Naravno, sve uz frazu kako ih bog poziva na to, kako je to božja volja, da stave gospodina na prvo mjesto, da paze kako ih đavao ne bi prevario da ne bude tako. Svi razgovori između katehista i sljedbenika NP crkve (kao i svi ostali međusobni razgovori u NP crkvi) se svode na naučavanje, prenošenje, objašnjavanje dogmi NP crkve i na provjeru koliko je tko i u kojoj mjeri prihvatio te dogme NP crkve. Jedan tipični primjer:

    Kažu katehisti sljedbenici NP crkve da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što joj ta Riječ kaže za nju, za njen život. I ona nešto kaže, bilo što. Nakon toga katehisti kažu: “Ne, ta Riječ (Napomena: bilo koja Riječ, od Knjige Postanka do Otkrivenja) ti kaže da trebaš pronaći dečka u NP crkvi (nekog sljedbenika NP crkve) i udati se za njega”. Osoba odgovara: “Ja sam udana”. Na to katehisti kažu: “Mi to nismo znali. Zapravo, ta Riječ ti kaže da trebaš svog muža pozvati / dovesti u NP crkvu”. A osoba kaže: “Zašto? Moj muž redovito ide u Crkvu (RKC)”. Na to katehisti kažu: “Samo ti njega pozovi / dovedi u NP crkvu, znamo mi mnoge pogane koji redovito idu u Crkvu (RKC).”

    “2 Kor 13 Jer takvi su ljudi lažni apostoli, himbeni radnici, prerušuju se u apostole Kristove.”

    Sistem kojim katehisti (zlo)upotrebljavaju Sveto Pismo je slijedeći. Pročita se Riječ Božja, nekoliko rečenica (ne samo u susretima s katehistima, nego i na bilom kojem drugom okupljanju sljedbenika NP crkve: navještaji, konvivencije, hodočašća…) A zatim, iza toga, pozivajući se na pročitanu Riječ, katehisti drže govore (ispiru mozak) sljedbenicima NP crkve. A ti govori znaju potrajati satima / danima. U tim govorima uvijek postoji četiri dijela.

    Uvijek postoji dio u kojem se hvali / veliča / uzdiže NP crkva. U tom dijelu se, po potrebi, spominju i neki pojedinci koji su osobito doprinijeli gradnji / širenju / održavanju NP crkve (gotovo uvijek Kiko, zatim neki katehisti, oni koji su u poslanju, oni s velikim brojem djece i tako dalje.) Dokaz tome, imate u Kikovoj poslanici u Puli http://www.paxtibi.net/?page_id=11, gdje je velik dio te poslanice hvala i samohvala, veličanje i samoveličanje, uzdizanje i samouzdizanje NP crkve i njega osobno.

    Uvijek postoji i dio u kojem se napadaju / blate / osuđuju / demoniziraju / vrijeđaju / omalovažavaju / ocrnjavaju / kritiziraju drugi (drugi su svi oni koji nisu NP crkva, od ateista do vjernika RKC, od protestanata do muslimana, od amiša do jehovinih svjedoka…) i plaši se sljedbenike NP crkve drugima. Dokaz tome, imate u Kikovoj poslanici u Puli http://www.paxtibi.net/?page_id=11, a izvatke “o drugima” imate na linku http://www.paxtibi.net/?p=2297 u replici 9.

    Postoji i dio koji nije uvijek u upotrebi. Na primjer, tog dijela nema u Kikovoj poslanici u Puli (zapravo, ima ga, ali nije toliko izražen, kratak je i dobro maskiran). Taj dio je izraženiji u internim potrebama u NP crkvi. Pogotovo je prisutan u susretima sljedbenika NP crkve s katehistima a naročito na prijelazima. U tom dijelu katehisti napadaju / blate / osuđuju / demoniziraju / vrijeđaju / omalovažavaju / ocrnjavaju / kritiziraju vlastite sljedbenike, sljedbenike NP crkve. Cilj tog dijela je “obratiti” sljedbenike NP crkve da prihvate “milost” da vrijede jedino ako su neokatekumeni. Cilj tog dijela je da svojim sljedbenicima unište njihovo pravo dostojanstvo / identitet: činjenicu da su na sliku Božju i da su djeca Božja. I da im to pravo dostojanstvo / identitet zamijene lažnim dostojanstvom / identitetom: da su neokatekumeni / sljedbenici NP crkve. Jer, u NP crkvi, kao osoba, čovjek, vrijediš samo ako si sljedbenik NP crkve, “činiš put” i slušaš katehiste. I općenito, samo su sljedbenici NP crkve oni koji vrijede, samo su oni vjernici / dobri / pozitivni / božji / obraćeni / duhovni / napredni / sveti. Više o tome NP imate na linku Novi neokatekumenski identitet i njegovo legitimiranje! http://www.paxtibi.net/?p=2127

    U preostalom djelu im se tumači da se “obrate” i da budu u “milosti” tako što će prihvatiti (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) sve ono što NP crkva / Kiko / katehisti (to oni nazivaju bogom) traže od njih (sve dogme NP crkve). Napomena: Način / ton / rečenice / teze iz tih govora su takvi da sljedbenici NP crkve nakon tih govora / kateheza međusobno komentiraju: “Uuh, kako su nas (opet) oprali.”

    “Heb 13,8 Isus Krist je isti jučer, danas i u vječnost. 9Ne dopuštajte da vas zavode raznovrsnim stranim poukama!”

    Iz ponašanja katehista, a i većine ostalih sljedbenika NP crkve, iz “plodova” NP crkve, vidljivo je da žele stvaranje samo NP crkve, nestanak RKC skupa s svim pokretima / molitvenim zajednicama u RKC, i ustoličenje lažnog boga (bog im je NP crkva). Riječ Mt 28,19 “Pođite dakle i učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga 20 i učeći ih čuvati sve što sam vam zapovjedio!” u NP crkvi se aktualizira kao “Pođite dakle i učinite neokatekumenima (sljedbenicima NP crkve) sve narode tako što će činiti put i slušati katehiste 20 i učeći ih čuvati sve što je Kiko zapovjedio!”

    Katehistima i sljedbenicima NP crkve je bog: neokatekumenski put / zajednica / etape puta. Riječ iz Iv 14,6 “Ja sam Put i Istina i Život” u NP crkvi aktualiziraju kao “Neokatekumenski Put je Put i Istina i Život”.

    “Rim 1,21 Jer, iako su upoznali Boga, ne iskazaše mu slave ni zahvalnosti kao Bogu. Naprotiv, postadoše isprazni u mislima svojim i njihovo nerazumno srce potamnje. 22 Tvrdeći da su mudri postadoše ludi. 23 Zamijeniše Slavu besmrtnoga Boga kipovima, to jest prilikom smrtnog čovjeka, ptica, četveronožaca i gmazova.” Napomena, da aktualiziram: Zamijeniše Slavu besmrtnoga Boga neokatekumenskim putom.
    “Porod izopačen i prepreden. (Pnz 32,5)”

    Cilj katehista je da te “obrate” da ne ideš u RKC, nego u NP crkvu, odnosno da ti zamijene sve što imaš u RKC (skoro sve) i što nemaš u RKC (npr službu riječi) s tim istim u NP crkvi. I to sve što imaš u RKC, u NP crkvi je po Kikovim uputama doživjelo izmjene / nadogradnje / promjene / “poboljšanja”. Jedino što ne rade u NP crkvi jest da krizmaju svoje sljedbenike u režiji NP crkve, nego se isti krizmaju u RKC (još postoji nešto što “nemaju” u NP crkvi: Polnoćku). Sve ostalo sljedbenici NP crkve obavljaju u NP crkvi i katehisti brane svojim sljedbenicima da to isto obavljaju u RKC, osim ako tko hoće preko tjedna ići na Misu u RKC (A i to im je meta kritika. A, ako netko ne bi došao na službu riječi u NP crkvu jer je za to vrijeme bio na Misi u RKC, odmah bi ga u NP crkvi napali da ga je đavao prevario i da ne vrši volju božju. Ili, ako već ne bi spominjali đavla i Boga, bar bi mu zalijepili etiketu da je tradicionalni vjernik).

    Ako, na primjer, neki sljedbenik NP crkve ode na ispovijed u RKC, to znači da isti ne sluša ono što mu govore u NP crkvi i/ili je u velikoj potrebi i/ili baš ne vjeruje u ono što mu govore u NP crkvi (nije “tipičan” neokatekumen) i/ili misli da taj svećenik RKC podržava NP crkvu i/ili misli da je taj svećenik RKC i sam sljedbenik RKC (da, sljedbenici NP crkve misle za neke svećenike RKC da su sljedbenici NP crkve, a isti to nisu). Isto tako, većina od toga što imaju u NP crkvi je “zatvoreno” za sve koji nisu u NP crkvi, “zabranjen je pristup” svima koji nisu u NP crkvi. A, i većina onog što imaju u NP crkvi je “zatvoreno / zabranjen je pristup” i za sljedbenike NP crkve koji nisu iz iste “zajednice”. Svaka “zajednica” je za sebe, osim u nekim prigodama kad je više “zajednica” skupa.

    “Kol 2,8 Pazite da vas tko ne odvuče mudrovanjem i ispraznim zavaravanjem što se oslanja na predaju ljudsku, na “počela svijeta”, a ne na Krista.”

    Katehisti služe cilju da se stvori NP crkva, unutar RKC, što su uspješno i odradili. Česta je fraza u NP crkvi, koju katehisti ponavljaju sljedbenicima NP crkve: “Što ćeš/ćete tamo (u RKC). Sve to imaš/imate kod nas (u NP crkvi)”.

    Katehisti, kao i ostali sljedbenici NP crkve, “navještaju” NP crkvu pod maskom da navještaju Boga i Evanđelje, stvaraju NP crkvu pod maskom da stvaraju RKC, dovode ljude u NP crkvu pod maskom da ih dovode Bogu.

    Katehisti naučavaju sljedbenike NP crkve da je božja volja samo NP crkva, da sve drugo nije od boga nego od đavla, ako i je ponešto drugo od boga, to nije toliko dobro / pozitivno / božje / obraćeno / duhovno / napredno / sveto kao NP crkva”. Sve (i svakog) što nije NP crkva preziru / osuđuju / blate / demoniziraju / vrijeđaju / omalovažavaju / ocrnjavaju / odbacuju / isključuju / kritiziraju i plaše svoje sljedbenike s drugima.

    U NP crkvi katehisti traže od sljedbenika NP crkve da dovedu u NP crkvu sve, počevši od toga da moraju dovesti (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) svog bračnog partnera u NP crkvu (ako isti nije), pa do toga da moraju uključiti svu svoju djecu u NP crkvu (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude), počevši od toga da moraju (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) pozivati i uključivati ljude iz okoline gdje žive do toga da moraju (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) napustiti sredinu gdje žive i preseliti se negdje drugdje gdje će pozivati i uključivati ljude u NP crkvu i pomagati gradnji / širenju / održavanju NP crkve (“stručni” naziv u NP crkvi za zadnje nabrojano je: “itinerant”, “ekipe katehista itineranata”, “obitelji u poslanju”.)

    Katehiste (NP crkvu) ne zanima osoba kao osoba, njih samo zanima (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) da te “obrate”, da si u “milosti” jer si sljedbenik NP crkve, “činiš put” i “slušaš katehiste” (sve ostalo je đavolska prevara / nije volja božja). U NP crkvi pod maskom da im je bitan pojedinac, bitna im je NP crkva, a katehisti i NP crkva te pojedince koriste za stvaranje, održavanje i širenje NP crkve. A i sami služe tom cilju: Svi moraju sve napustiti (odreći se đavla) i služiti samo NP crkvi (služiti Bogu). No, na primjer, katehistima je draže ako nekog drugog “obrate” da prihvati “milost” (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) da sa svojom obitelji ode u neku drugu zemlju u poslanje (da ode negdje drugdje širiti / otvarati / održavati NP crkvu) nego da to oni odu s svojom obitelji. Katehistima je draže nekog drugog “obratiti” da prihvati “milost” (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) da što više novaca dade za potrebe NP crkve, nego što bi oni dali novaca za NP crkvu. Ima i drugih sličnih primjera.

    Navodna “zabrinutost” katehista za sljedbenike NP crkve, je “zabrinutost” da li ćeš biti / postati / ostati sljedbenik NP crkve, činiti put i slušati katehiste, sve s ciljem da poslužiš izgradnji / širenju / održavanju NP crkve (NP crkva je sama sebi svoje počelo i kraj). NP crkva ne služi “izgradnji” svojih sljedbenika, nego sljedbenici NP crkve služe “izgradnji” NP crkve. “Zabrinutost” katehista oko sljedbenika NP crkve se sastoji u tome da o svakom sljedbeniku NP crkve saznaju što više kako bi ga mogli što jače držati u “raljama” NP crkve.

    “Mt 7,15 Čuvajte se lažnih proroka koji dolaze k vama u ovčjem odijelu, a iznutra su vuci grabežljivi.”

    U NP crkvi katehisti traže (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) od svojih sljedbenika da rode / imaju što više djece zato da bi tu djecu kasnije učlanili u NP crkvu (sve ostalo je đavolska prevara / nije volja božja). U NP crkvi odbacuju / zabranjuju svojim sljedbenicima prirodno planiranje obitelji. Mnogi sljedbenici NP crkve i ne znaju za prirodno planiranje. A dio onih koji zna, misli da je to grijeh i, citiram ih: “Tko sam ja da se suprotstavljam Bogu (koji od mene želi dijete.)” Kad bi im katehisti “dopustili” prirodno planiranje, to bi možda značilo manje djece, odnosno manje budućih sljedbenika NP crkve, a to je u NP crkvi “nedopustivo”.

    I katehisti im brane da im se ta djeca druže s ostalom djecom koja nisu sljedbenici NP crkve, odnosno, čiji roditelji nisu u NP crkvi. “Glavno da su nam djeca u zajednici (NP crkvi)”, poznata je fraza u NP crkvi. Ne daju im niti da idu na ekskurzije s svojim razredom, a kao razlog navode da će ih na ekskurziji druga djeca natjerati na grijeh. Drugim riječima, katehisti optužuju tu ostalu djecu, kao i njihove roditelje, da su alkoholičari, pogani, drogeraši, nečisti, bludnici, nevjernici, idolopoklonici, pa ne daju djeci sljedbenika NP crkve niti blizu njima da ih ta djeca ne bi zarazila / onečistila / opoganila.

    Napomena: u NP crkvi postoje fraze tipa: “vaša djeca moraju imati djetinjstvo / niste vi bogovi da određujete svojoj djeci život” i slične fraze. No, te fraze ne vrijede kad tu djecu moraš učlaniti u NP crkvu. Te fraze ne vrijede kad tu djecu seliš iz sredine u kojoj su odrasli i nacije iz koje su potekli u drugu sredinu i naciju (kad ideš s obitelji u poslanje: širiti / graditi /održavati NP crkvu svuda po svijetu). Naravno, te fraze ne vrijede niti kada ta djecu moraju ući u NP crkvu, i od tog trenutka moraju biti u poslušnosti katehistima i činiti put. Inače, pojam slobode se u NP crkvi ovako tumači: “U slobodi si, osim što nisi u slobodi da ne činiš put, da ne budeš sljedbenik NP crkve i da ne slušaš katehiste.”

    Katehisti su spriječili tisuće brakova jer momak / cura / zaručnik / zaručnica nekog sljedbenika NP crkve nije htio / htjela ući u NP crkvu, pa su sljedbenici NP crkve morali (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) prekinuti vezu / zaruke s tom osobom.

    U NP crkvi katehisti traže (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) od svojih sljedbenika da se “obrate”, da prihvate “milost”, tako što će se udati / oženiti isključivo s sljedbenikom NP crkve (sve ostalo je đavolska prevara / nije volja božja). Ukoliko netko od sljedbenika NP crkve ima dečka / curu / zaručnika / zaručnicu koji / koja nije sljedbenik NP crkve, mora ga / ju dovesti u NP crkvu ili napustiti. A, ako se tko nalazi na drugom prijelazu / skrutiniju a dečko / cura joj / mu nije sljedbenik NP crkve, mora ga / ju dovesti u NP crkvu ili napustiti uz dodatnu prijetnju da ako to ne učini da neće “položiti / prijeći” drugi prijelaz / skrutini. A oni koji “polože” drugi prijelaz, a ostanu neoženjeni/neudane, njima je nakon toga “grijeh” i pomisliti da bi se mogli oženiti/udati s nekom/nekim tko nije sljedbenik NP crkve. Isto tako, ako je tko došao do drugog prijelaza, a član je neke druge zajednice / molitvene skupine u RKC, katehisti će tražiti od njega (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) da napusti tu zajednicu / molitvenu skupinu u RKC.

    Mnogi sljedbenici NP crkve nisu htjeli brak s sadašnjim mužem/ženom ali su ih katehisti prisilili / “obratili” da prihvate tu “milost” dogmama NP crkve: “udaj se/oženi s njim/njom jer je glavno da ti je muž/žena u NP crkvi”, “bog te poziva / božja je volja taj brak”, “stavi gospodina na prvo mjesto” i sličnim dogmama NP crkve.

    Postoji li veza između prethodno navedene činjenice i Kan. 1103 – Nevaljana je ženidba sklopljena zbog sile ili velikog straha koji je zadan izvana, pa i nenamjerno, tako da je netko prisiljen izabrati ženidbu kako bi ga se oslobodilo?

    Pogotovo postavljam to pitanje iz još jedne činjenice. Katehisti nad sljedbenicima NP crkve imaju neku čudnu moć. To stanje bi se najbliže moglo opisati stanjem hipnotiziranosti i stanjem straha prema katehistima. Katehisti (a i NP crkva) te nekako “hipnotiziraju” pa činiš nešto što ni sam nisi htio učiniti. Tisuće i tisuće puta u sebi doneseš neku odluku oko koje se katehisti ne bi složili (a niti NP crkva) i uvijek ta tajanstvena sila vrši pritisak na tebe da postupiš suprotno. To stanje prislile, po pojedinoj odluci, traje sve dok ti mozak nije do kraja ispran po tom pitanju, sve dok u potpunosti ne prihvatiš i počneš se ponašati kako ti zapovijedaju katehisti i NP crkva, odnosno kako ti nalaže ta tajanstvena sila. Kad učiniš to što nisi htio, tada taj pritisak te tajanstvene sile nestane i dođe ti kao neko olakšanje, kao neko zadovoljstvo jer nema više tog pritiska, kao neki osjećaj da si sad slobodan jer si se toga riješio.

    To “zadovoljstvo” katehisti tumače da si “zadovoljan” jer si učinio ono što su katehisti htjeli da učiniš, jer si činio put, odnosno zato jer si napravio ono što je bog od tebe htio da učiniš. No, opet da ponovim, istina je da si “zadovoljan” zato jer je nestao/prestao pritisak te tajanstvene sile, jer si se “olakšao”, a ne zato jer si to učinio. Koliko puta sljedbenici NP crkve kažu “Da” na zahtjeve i pitanja koja im postavljaju u NP crkvi, a kad ih privatno, u četiri oka, pitaš zašto su rekli “Da” odgovaraju s “ma samo da ih se riješim / da me više ne pilaju i slično.”

    Neki se počnu pitati jeli ta tajanstvena sila koja te prisiljava da činiš ono što nećeš Duh Sveti, Bog? A neki se i ne pitaju nego se slijepo pokoravaju toj sili. A neki misle da je to Duh Sveti.

    A, da li je ta tajanstvena sila Duh Sveti? Zašto kad si u RKC, a nisi u NP crkvi, zašto tamo nema te tajanstvene sile koja te prisiljava i upravlja tobom da činiš i prihvaćaš ono što nećeš? Zašto te ta tajanstvena sila pritišće, hipnotizira, davi, ne da ti mira, sili te da činiš samo ono što ti katehisti i NP crkva zapovijedaju? Zašto se ta tajanstvena sila, ta hipnoza, taj strah, taj pritisak javlja samo kad je nešto vezano za ciljeve NP crkve, samo kad se nešto od tebe traži za potrebu izgradnje / širenja / održavanja NP crkve? Zašto ta tajanstvena sila, taj nemir, taj grč, postoji samo kad trebaš slušati katehiste i činiti put? Zašto te tajanstvene sile nema u tvojim osobnim potrebama, kod tvog osobnog duhovnog napretka?

    Zašto te ta tajanstvena sila ne pritišće i ne prisiljava da ljubiš ljude, da napustiš NP crkvu i vratiš se u RKC, da okrećeš drugi obraz i blagoslivljaš neprijatelje, da se oženiš/udaš s nekim tko nije sljedbenik NP crkve a ne samo s nekim/nekom tko je, da si dobar s svima, da daješ milostinju za potrebe onih koji nisu NP crkva a ne samo za potrebe NP crkve, da se više moliš i postiš, da ideš u neko dijacezansko ili redovničko sjemenište a ne samo u neokatekumensko sjemenište, da se ne zabrinjavaš za svoj život, da govoriš o Bogu i RKC a ne da samo govoriš o NP crkvi i o dogmama NP crkve, da nosiš svoj križ, da s obitelji ideš na primjer pomagati franjevcima u Afriku a ne samo da ideš tamo gdje te hijerarhija NP crkve pošalje da ideš otvarati / širiti / održavati NP crkvu? I kakve veze ima ta tajanstvena sila, odnosno, kakve veze ima Duh Sveti s hipnozom, s strahom, s prisilom, s pritiskom, s prijetnjama, s isključivošću, s ispiranjem mozga, s tom tajanstvenom silom? Kakve veze ima Duh Sveti s dogmom da je samo NP crkva od boga, da sve drugo nije od boga nego od đavla, da ako je i ponešto od boga da to izdaleka nije dobro kao NP crkva?

    U NP crkvi katehisti traže (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) od svojih sljedbenika da se “obrate”, da prihvate “milost”, tako što će ići u neokatekumensko sjemenište a ne u dijacezansko ili redovničko sjemenište (đavolska je prevara / nije volja božja ako odeš u dijacezansko ili redovničko sjemenište).

    Mnogi sljedbenici NP crkve nisu htjeli ići u neokatekumensko sjemenište, nego u neko drugo, dijacezansko ili redovničko sjemenište, ali su ih u NP crkvi katehisti prisilili / “obratili” da prihvate “milost” i idu u neokatekumensko sjemenište dogmama NP crkve: “bog te poziva, božja je volja da ideš u neokatekumensko sjemenište”, “đavlova je prevara da ideš u neko dugo sjemenište”, “u drugim sjemeništima se nećeš obratiti”, “bolje je za tebe i za tvoj život da ideš u neokatekumensko sjemenište a ne u neko drugo sjemenište”, “stavi gospodina na prvo mjesto i idi u neokatekumensko sjemenište”…

    Napomena: i oni koji su “htjeli ići” u NP sjemenište, išli su jer nisu bili u slobodi birati, niti im je dana mogućnost da biraju. Kao i svi drugi sljedbenici NP crkve, i oni su izloženi dogmama NP crkve: “božja volja je samo NP crkva, sve drugo nije od boga nego od đavla, ako je i ponešto od boga to izdaleka nije dobro kao NP crkva”. Plus toga, u NP crkvi se spominje samo NP i to u pozitivnom svijetlu / hvalospjevima / veličanjima / uzdizanjima / samohvalama, sve ostalo se spominje u negativnom ozračju (vidi Kikovu poslanicu u Puli http://www.paxtibi.net/?p=2297, replika 9.) Svaki govor / kateheza / uvod / međusobni razgovor / konvivencija u NP crkvi je prepun takvih / sličnih govora o drugima. Sve (i svakog) što nije NP crkva preziru / osuđuju / blate / demoniziraju / vrijeđaju / omalovažavaju / ocrnjavaju / odbacuju / isključuju / kritiziraju i plaše svoje sljedbenike s drugima.

    Katehisti prijete “paklom ognjenim” onima koji žele napustiti NP crkvu, kao i onima koji ne “čine put” i ne “slušaju katehiste”.

    Katehisti traže (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) od sljedbenika NP crkva da prihvate “milost”, da se “obrate” tako što će “činiti put” i “slušati katehiste”. Po dogmi NP crkve, oni koji ne “čine put” i “ne slušaju katehiste”, prevareni su od đavla, ne vrše volju božju. Po (usmenim i tajnim) dogmama NP crkve, za posljedicu toga jer ne “čine put” i “ne slušaju katehiste”: Lako je moguće da će završiti u paklu. Ako se i spase, neće biti na “visokom položaju” na nebu. Ovozemaljski život će im biti “pakao”. Kako rekoh, prevareni su od đavla. Neće dobiti “dobra / milosti / ovozemaljske stvari” koje će im njihov neokatekumenski bog dati na neokatekumenskom putu. Već dobivena “dobra / milosti / ovozemaljske stvari” će izgubiti. Bog će prestati činiti divna djela za njih. Ta “dobra / milosti / ovozemaljske stvari” ne mogu i neće dobiti nigdje drugdje osim u NP crkvi. Samo u NP crkvi bog čini divna djela. Ne vrše volju božju / udaljili su se od boga / ne slijede boga (otac im je đavao). A i neposlušni su / imaju problema s autoritetom / nisu ponizni / sve krivo razumiju i shvaćaju. Sve nabrojano se odnosi i na one koji su otišli iz NP crkve, ali u puno težoj mjeri (Ovi koji su još uvijek u NP crkvi, za njih još uvijek “ima nade”).

    Sljedbenici NP crkve se “ne slažu” s Riječju iz Mt 5,45 “…da budete sinovi svoga oca koji je na nebesima, jer on daje da sunce njegovo izlazi nad zlima i dobrima i da kiša pada pravednicima i nepravednicima.” Sljedbenici NP crkve misle da “sunce izlazi” i da “kiša pada” samo nad sljedbenicima NP crkve.” No, nije to jedino što sljedbenici NP crkve gledajući ne vide i slušajući ne čuju i ne razumiju.

    “Mt 13,14 “Tako se ispunja na njima proroštvo Izaijino koje govori: Slušat ćete, slušati – i nećete razumjeti; gledat ćete, gledati – i nećete vidjeti!””

    Katehisti drže sljedbenike NP crkve u strahu da ako odu iz NP crkve / ako ne slušaju katehiste / ako ne “čine put”, da će im se dogoditi razna zla, kako u ovozemaljskom životu, tako i na nebu. Katehisti su i sljedbenike NP crkve zaveli raznoraznim obećanjima svakojakih “dobara / milosti / ovozemaljskih stvari” koja će dobiti ako ostanu u NP crkvi, slušaju katehiste i “čine put”, odnosno “dobara / milosti / ovozemaljskih stvari” koja će im (neokatekumenski) bog dati isključivo u NP crkvi. No, ako odu iz NP crkve, ne slušaju katehiste i ne “čine put”, neokatekumenski bog će im uskratiti ta “dobra / milosti / ovozemaljske stvari”. Bog će prestati činiti divna djela za njih. U NP crkvi je dogma: “Tko napusti NP crkvu napustio je boga / Živ ili mrtav ali moraš dolaziti u zajednicu (NP crkvu)”.

    U NP crkvi katehisti često spominju i frazu: “U slobodi si da odeš iz NP crkve i/ili da ne slušaš katehiste i/ili da ne činiš put, ALI….” Iza ovog ALI, postoji stotine tisuća raznoraznih izgovorenih prijetnji, koje bi skupljene na jednom mjestu imale više riječi od Biblije. Reći će sljedbenici NP crkve kako oni nikom ne žele zlo, ALI, ako tko napusti NP crkvu / ne sluša katehiste / ne čini put, dogoditi će mu se to zlo, koje oni osobno ne žele da mu se dogodi. Štoviše, tvrde za sve koji su napustili NP crkvu, nisu činili put i/ili nisu slušali katehiste da im se dogodilo neko zlo, ali nije da su to oni njima željeli da im se to zlo dogodi, nego im se to zlo dogodilo jer su isti napustili NP crkvu / nisu činili put / nisu slušali katehiste. I od početka, od ulaska u NP crkvu, pa sve do kraja, povremeno čuješ neku “strašnu” priču o nevoljama, o zlu, o nesrećama koje su zadesile one koji nisu činili put i bili u poslušnosti katehistima, a pogotovo o onima koji su izašli iz NP crkve.

    Jedan primjer: Za vrijeme neokatekumenske mise, u homiliji, jedan svećenik RKC (a ujedno i član ekipe katehista) koji se preobratio na neokatekumenizam (postao je sljedbenikom NP crkve), ispričao je slijedeću priču (homiliju): Danas sam danas sreo jednog koji je izašao iz NP crkve prije par godina. I pitam ga ja: “Kako si?” A on meni odgovara: “Dobro sam”. Laže, laže! Laže da je dobro! Nitko ne može biti dobro tko je otišao s puta (napomena: iz NP crkve)! Kažem vam, ako sretnete nekog tko je otišao s puta i taj vam kaže da je dobro, nemojte mu vjerovati da je dobro. Taj vas laže. Nitko nije dobro prošao u životu tko je otišao iz zajednice (napomena: iz NP crkve).

    Iz gornjeg primjera je jasno, da po dogmama NP crkve, svi oni koji su otišli iz NP crkve, ukoliko kažu da su “dobro” da lažu. No, što ako im se ta laž ne može dokazati. Na primjer, sljedbenik NP crkve sretne nekog tko je izašao iz NP crkve, i taj mu kaže kako je dobio dijete, a to dijete gura pred sobom u kolicima? Očito ne laže. Tada je postupak u NP crkvi slijedeći: Sljedbenik NP crkve koji je sreo dotičnog o tome ne govori nikom u NP crkvi, odnosno ne govori kako je taj dobio dijete, ne širi po NP crkvi tu sretnu vijest. No, ako bi dotični (onaj koji je izašao iz NP crkve) rekao da na primjer mora u bolnicu na neku operaciju, sljedbenik NP crkve bi tu “nesretnu” vijest prenio u NP crkvi, odmah bi “trubio” svima u NP crkvu o toj “nevolji” koja je zatekla toga koji je otišao iz NP crkve. Dakako, uz usmeni ili misaoni zaključak kako mu se to dogodilo jer je otišao iz NP crkve.

    Katehisti su mnogim svojim sljedbenicima, više ili manje, uništili život, psihu, duh, vjeru, odnose s drugim ljudima, društvene veze, prijateljstva, obiteljske i rodbinske veze, odnose s vjernicima RKC, povjerenje u RKC i Papu, manje ili više negativno utjecali na život.

    “Mt 24,24 jer će nastupati lažni kristi i lažni proroci te će činiti velika čudesna znamenja, tako da zavedu, ako je moguće, i same izabranike!”

    Katehisti sljedbenike NP crkve drže pod pritiskom, pod sumnjičenjima, pod prismotrom, u strahu, pod optužbama, pod agresijom, pod povećalom, pod nametanjem, pod stegom, pod ponižavanjima, pod prijetnjama, pod paskom, pod stanjem krivnje, pod osjećajem krivnje, pod iživljavanjem, pod svađama, pod obradom, pod demoniziranjem, pod napadima, pod prozivkama, miješaju im se u život, miješaju im se u privatni život i u njihove obitelji i bližnje, vrijeđaju ih, ne daju im disati, manipuliraju s njima… Nabrojano se smanjuje ako si “pravi” sljedbenik NP crkve, “činiš put” i “slušaš katehiste” a povećava se ako odstupaš od toga. No, zanimljivo je da su i oni koji se istinski i hrabro suprotstave NP crkvi i katehistima, koji imaju čvrsti zid između sebe i NP crkve i katehista, oni koji su sigurni i odlučni i imaju vjere i vjeruju u Boga, oni koji istinski “puno ne šljive” NP crkvu i katehiste, oni kojima nije ispran mozak i ne daju da im se ispere mozak, da su i oni manje izloženi nabrojanom, izvan domašaja su nabrojanog. No, ako im u NP crkvu nađu kakvu slabost (ili im tu slabost sami odaju), ako se pokolebaju, ako nisu toliko sigurni, tada se pritisak na njih s svim nabrojanim povećava, odnosno budu više izloženi nabrojanom.

    Katehisti su natjerali / “obratili” mnoge sljedbenike NP crkve (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) da dadu otkaz na radnom mjestu jer im to radno mjesto nije dozvoljavalo redoviti dolazak u NP crkvu (pomorci, oni koji rade u dvije smjene…). Isto tako, zabranili su (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude) mnogima preseljenje u drugi grad / državu jer u tom gradu / državi nema NP crkve. No, politika “preseljenja” se mijenja kad isti odluče ići u neki drugi grad / državu s ciljem “poslanja” (bog te poziva / božja je volja / stavi gospodina na prvo mjesto / pazi da te đavao prevari pa da tako ne bude), odnosno kad ih pošalju u neki drugi grad / državu da idu “otvoriti / širiti / održavati” NP crkvu.

    Sve ovdje napisano o NP crkvi, događa se posvuda po svijetu gdje je NP crkva, gdje su sljedbenici NP crkve. A mnoge sljedbenike NP crkve, osim što će “zaboliti” što je ovdje napisano (ili će ih “zaboliti”), više ih boli činjenica da u njihovim zajednicama nema ljubavi i da je situacija po toj činjenici sve gora i gora što su duže “na putu”. Komentar: kako i ne bi, kad im na prvom mjestu nije Bog i čovjek, nego neokatekumenski put.

    Za sve one koji su u NP crkvi, a radi NP crkve, izvršili samoubojstvo: Pokoj vječni daruj im, Gospodine! I svjetlost vječna svijetlila njima! Počivali u miru!

    O nekim razlozima (ne i jedinim) visokog broja samoubojstava u NP crkvi piše u časopisu “Ljudima prijatelj”, broj 2, srpanj 2012, strana 38. Časopis možete preuzeti na slijedećim linkovima:
    http://issuu.com/vjeranfidelis/docs/ljudima_prijatelj_br.2_2012_issuu / /
    http://netload.in/datei5dcyCcCWRy/Ljudima_prijatelj_br_2_2012_samoubojstva_na_strani_38.pdf.htm

    Svima onima koji se boje usmeno i/ili pismeno svjedočiti o problemima u vezi neokatekumenskog puta, upućujem Riječ Božju: “Pnz 31,6 Ohrabrite se i budite odlučni! Ne bojte se i nemojte predati pred njima.”

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • October 22, 2013 at 2:14 pm
    Permalink

    samo tako pax tibi upozoravajte i dalje sve katolike o ovoj čudnoj sekti,sekturini!

  • June 10, 2015 at 11:49 am
    Permalink

    Naravno da nemaju. Njihovi odgovori su uvijek isti: ‘Nisi u poslušnosti; sotona te želi prevariti; obreži mozak; nisi prosvijetljen; ne želiš vidjet da te Gospodin ljubi; grešnik si, a Bog te ipak zove; nisi ponizan; hrabro brate, Bog će dat snage jer ti svojim snagama ništa ne možeš, itd… ‘
    Dalo bi se još o ovom pisat.
    U najmanju ruku su dosadni, a odgovori su im na razini šestogodišnjeg djeteta s posebnim potrebama koje je napamet naučilo neke fraze, u ovom slučaju Kikove fraze.
    Tko god stoji iza ove stranice, ima dobre namjere – da se istina NAPOKON sazna.
    Svaka čast ljudi, samo tako naprid!

Comments are closed.