Tajne drugog skrutinija
“Stoga vam kažem da ne budete u strahu prije ovog skrutinija jer nas je ovdje poslao Isus Krist kako bismo pomogli osloboditi vas demona.” Kiko Arguello[1]
Na kraju moga posljednjeg posta, 2. dio, bili smo stali kod završetka međusobnog razmjenjivanja pisanih upitnika u malim grupama i pojedinačni skrutniji trebali su upravo započeti. Počnimo današnji post od toga trenutka:
Glavni katehist nasumce izvlači iz torbe ime člana kako bi odredio tko će biti ispitan. Od izabranog člana traži se da sjedne na sjedalicu, nazvanu “Stolica milosti”, koja je obično smještena u sredinu kruga sa sjedalicama blizu križa.
Glavni katehist će bilježiti, uvjeravajući grupu da će uništiti bilješke na kraju skrutinija. Upitno je, naime, uništavaju li se uistinu te bilješke. Mnogi članovi prolazili su drugi skrutini nekoliko puta i čini se da su katehisti imali neku čudnu sposobnost pamćenja da su se vrlo živo sjećali nekih osobnih detalja iz prethodnih skrutinija…
Član kojeg se ispituje čita odgovore iz svoga upitnika, a katehist zatim počinje postavljati pitanja kako bi razjasnio odgovore. Ponekad se članu kaže da se vrati i nadopuni svoje odgovore s više detalja, a njegovo će se ime kasnije nasumce izvlačiti kako bi nastavio svoj skrutini.
Evo nekih pitanja o kojima govore bivši članovi:
- Sve si stariji, a još se nisi oženio. Masturbiraš li?
- Jesi li ikad prevario svog bračnog druga? Kada? S kim?
- Pričaj nam o svojim bivšim djevojkama.
- Jesi li u ljubavnoj vezi s nekim? S kim? Da li spolno općite?
- Jesi li osjetio privlačnost prema istom spolu? Ako da, kad si to prvi put osjetio?
- Imaš samo troje djece. Jesi li otvoren životu (koristiš kontracepciju)?
- Jesi li zaljubljena u svog svećenika?
- Jesi li spremna ostaviti svoga dečka/djevojku (za neoženjene)?
- Jesi li pokušao dovesti svoju majku (oca) na kateheze?
- Jesi li spreman napustiti ovu zajednicu i pridružiti se nekoj drugoj ako se to od tebe zatraži?
Mora biti užasno u nekim trenutcima osobi koja će po prvi put čuti neke od tajnih grijeha svojeg bračnog druga zajedno sa desetak i više svoje “braće” koji slušaju svaku riječ.
Katehisti će često ubaciti komentare slične ovima, “Ti si ubojica! Ti vrijeđaš ljude!” ili “Ti si arogantan i pun oholosti.” nakon što čuju odgovore.
Nakon što je član ispitan, od prisutnih članova zajednice se traži da iznesu dokaze o tome je li ispitani član kršćanin ili nije. To je često prilika za članove zajednice da izraze svoju bol što ih je ispitani član povrijedio. Ispitanom članu je zabranjeno odgovoriti na komentare svoje “braće”, a ako zajednica šuti ili daje negativne komentare onda je ispitani član podređen daljnjim prijekorima katehista.
Možda pitanja o seksu najviše golicaju maštu, ali Kiko Arguello jasno ističe da je nešto drugo još važnije: novac. Prema Kikovom mišljenju, novac je pravi problem, a posao katehista jest izagnati tog “demona” iz đepova članova zajednice. On pripovijeda ovu priču kad govori o pojedinačnom skrutiniju u svom Katehetskom direktoriju:
Na primjer, za jednog čovjeka prošle godine mislili smo da je sav njegov problem bila seksualnost jer je uvijek imao nerede te vrste; ali ove godine nam je Gospodin pokazao da ne, da je njegov problem bio novac. Prošle godine nije bio sretan sa svim onim što smo mu rekli, ne, nije bio sretan. Umjesto toga, ove godine nam je Gospodin dao ključ kako bismo mu pomogli i to je promjenilo njegovo lice i sad je slobodan čovjek. Mi smo mu rekli: ‘Ostavi svoje račune, idi kući i prodaj sve što imaš. Imaš mnogo milijuna? Dakle, idi kući i daj sve siromasima’. Danas je totalno promjenjena osoba. Svi njegovi problemi su bili tamo (kod novca). On je imao problem, potrebu da se osjeća moćnim, da bude moćan, sve više. Imao je kompleks i sve je bilo temeljeno na novcu. Prošle godine nismo vidjeli taj problem i rekli smo mu: “Ostavi tu ženu” i ništa se nije dogodilo. Nije bio oslobođen i i ništa nije riješio. Međutim, ovo je ono što je važno, u ovom skrutiniju morate birati između Boga i Mammona. Mammon je simbol moći. Prodajte svoje posjede, dajte svoj novac, to je znak koji će vas učiniti poniznima.
Na kraju svog pojedinačnog skrutinija, od ispitivanog člana zajednice se traži da potajno promisli o nekom konkretnom znaku koji bi mogao ponuditi kako bi pokazao da je odbacio sve idole u svom životu. Glavni katehist kaže članu:
“Gospodin želi sklopiti savez s tobom, te stoga kaže: Mrzi svoga oca, svoju majku, svoju ženu, svoga muža, svoju djecu, svoju braću i sestre i sam svoj život. Uzmi svoj križ i prodaj sve što imaš. Onda dođi i slijedi Me. Promisli o znaku u novcu koji izražava tvoju spremnost da to učiniš. Tijekom ovih dana, molim te posti i traži pomoć od Gospodina.”
Ovaj financijski “znak”, koji će biti sasvim značajan, donijet će se i ponuditi na Obredu odreknuća od idola, o čemu ćemu govoriti u mome slijedećem postu…
[1] Neocatechumenal Catechetical Directory, Volume IV.
Hvaljen Isus i Marija
“Čudim se da od Onoga koji vas pozva na milost Kristovu tako brzo prelazite na neko drugo evanđelje, 7koje uostalom i ne postoji. Postoje samo neki koji vas zbunjuju i hoće prevratiti evanđelje Kristovo.” (Gal 1,6)
Izgleda da je onaj koji je opsjednut novcem i seksom osobno (poglavica) Kiko.
A onda je Kiko sa samim sobom, odnosno s sektom i kultom cnp (crkvom neokikokatekumenskog puta), s svojim zapovijedima koje je proglasio božjim zapovijedima, s svojim katehezama, s svojim pjesmama, s svojim skrutinijima, s svojim “činjenjem puta” (slušanjem i izvršavanjem Kikovih zapovijedi), s svojom “poslušnošću prema katehistima” (koje uče ostale Kikovim zapovijedima) opsjeo svoje sljedbenike Kikove svjedoke (neose, neokatekumene).
Nije mammon demon kojeg se treba riješiti, nego je taj demon Kiko. Birajte između Kika i Boga.
Bivši neosi, koji su otišli iz cnp, oni su umjesto Kika odabrali Boga (ukoliko su se vratili Bogu i RKC, a preko 99% jest) i sada više nisu Kikovi robovi i roboti nego su u Božjim rukama. Više nisu u šapama neokatekumenskog zloduha, u raljama Kikove nove crkve i “rukama” lažnog boga zvanog neokatekumenski put.
“Za slobodu nas Krist oslobodi! Držite se dakle i ne dajte se ponovno u jaram ropstva! (Gal 5,1)”
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
“Katehisti će često ubaciti komentare slične ovima, “Ti si ubojica! Ti vrijeđaš ljude!” ili “Ti si arogantan i pun oholosti.” nakon što čuju odgovore.”
“To je često prilika za članove zajednice da izraze svoju bol što ih je ispitani član povrijedio. Ispitanom članu je zabranjeno odgovoriti na komentare svoje “braće”, a ako zajednica šuti ili daje negativne komentare onda je ispitani član podređen daljnjim prijekorima katehista.”
“Bilo je u narodu i lažnih proroka, kao što će i među vama biti lažnih učitelja, onih koji će prokrijumčariti pogubna krivovjerja, zanijekati Gospodina koji ih otkupi, i navući na se brzu propast. 2I mnogi će se povesti za njihovim razvratnostima. Zbog njih će se kuditi put istine. 3U svojoj će vas lakomosti kupovati izmišljotinama. Njihova osuda već odavna nije dokona i propast im ne drijema.” 2 Pt 2.
Prosječni “nastup, govor, kateheza, navještaj, svjedočenje ..” u kultu i sekti cnp (crkvi neokikokatekumenskog puta) se sastoji od 4 dijela. Zapravo, to su temelji na kojima je izgrađena sekta i kult cnp.
U jednom dijelu se sve (i svakog) što nije cnp prezire, osuđuje, blati, vrijeđa, demonizira, negativizira, optužuje, omalovažava, ismijava, ocrnjuje, odbacuje, mrzi, isključuje, kritizira, nabrajaju im se greške i grijesi. (A, svoje greške i grijehe ne priznaju i kad se dogode, izbjegavaju govoriti o tome. Zašto? Objasniti ću pri kraju ovog teksta.) Cilj ovog dijela je da se uvjeri Kikove svjedoke (neose, neokatekumene) da sve što nije cnp da je “pakao”. I da uplaše Kikove svjedoke s svime što nije cnp, te da ih odvoje i izoliraju od svega što nije cnp. Cilj je i sprečavanje odlazaka iz cnp jer one koje žele otići treba uvjeriti da odlaze u “pakao”, odnosno da ih van cnp čeka zlo, propast, nesreće, gubitak milosti. Cilj je i da Kikovi svjedoci kada regrutiraju nove sljedbenike da misle kako ih spašavaju iz “pakla”. Iako je jasno da su u tom dijelu Kikovi svjedoci “farizeji” koji optužuju “carinike”, to po Kikovim zapovijedima nije tako. Nego, ako oni koji nisu u cnp kažu da to nije tako i da se ne slažu s tim optužbama od strane cnp, oni su “farizeji” koji se prave “svetima”.
U drugom dijelu (temelju) su “govori” puni agresivnih, nametljivih, oholih, opsjednutih, podmuklih, maskiranih, kontradiktornih, prenapuhanih i izmišljenih hvalospjeva, veličanja, uzdizanja sekte i kulta cnp. Ukratko, govore o cnp kao (novom) spasitelju i uvjeravaju Kikove svjedoke kako je samo cnp “raj”, obećavaju im “sve i svašta” (a kad neosi ne dobiju obećano, tada su ili nestrpljivi, ili nisu dovoljno dugo u cnp, ili ih je đavao prevario, ili su nešto pogriješili, ili nisu bili redoviti u cnp, činili put i bili u poslušnosti katehistima ili čak tvrde kako im nitko nije ništa obećao, ili…) A, da bi netko zaslužio i dobio taj “raj”, tada treba slijediti i izvršavati slijedeći, treći temelj.
Treći temelj su Kikove zapovijedi, odnosno Kikov katekizam, dogme cnp. Taj dio se sastoji od tisuća istih rečenica (fraza) kojima se Kikovim svjedocima ispire mozak. U tom dijelu se ponegdje “ubaci” pokoja rečenica iz Biblije, koja treba “potvrditi” već rečeno ili ono što će tek biti rečeno. Odnosno, Biblija se tumači na način na koji im odgovara. Taj dio (Kikove zapovijedi) se naziva “činiti put” i “biti u poslušnosti katehistima” (katehisti uče druge tim Kikovim zapovijedima).
Četvrti temelj su neprestani napadi, etiketiranje, optužbe, vrijeđanja, nametanje krivnje, pritisci, iznuđivanja, ucjene, prijetnje, uvjetovanja, strašenja, uništavanje vlastitog ja Kikovih svjedoka od strane “nadređenih”, najčešće katehista. I u tom dijelu se “po potrebi” citiraju riječi iz Biblije, koja trebaju povrditi izrečeno. Malo više o tome u slijedećoj replici.
Zašto u cnp ne govore o svojim greškama i grijesima, o čemu svjedoče tisuće bivših neosa kao i oni koji nisu bili u cnp ali su doživjeli bliske susrete s cnp i neosima? U cnp slijede i izvršavaju Kikove zapovijedi. Jedna od Kikovih zapovijedi glasi: “O cnp samo sve najbolje, što i jest.” Stoga, govoriti o greškama i grijesima u cnp je nemoguće, jer bi Kiko time priznao da njegove zapovijedi mogu imati i loših posljedica, da nisu “dobre” za sve, “bolje” od svih ostalih, da je pogriješio jer je to zapovijedio, da cnp ostavlja traume, da ljudi zbog cnp imaju probleme, da je bilo zločina u cnp, da je bilo manipulacija u cnp, da cnp stvara nered i tako dalje. Štoviše, takvo što je i nemoguće. Zašto? Zato jer je Kiko zapovijedio da svi moraju vjerovati u to da ono što on kaže (kao i oni koji ostale uče tim Kikovim zapovijedima: katehisti): da to bog kaže, da to bog govori preko Kika, da je to od boga, da su to božje zapovijedi (nove objave), da bog od svih traži da slijede te (nove) zapovijedi, da ih je bog poslao, da bog “ovo” bog “ono”. A to bi nadalje značilo da je bog grešnik koji čini grijehe i donosi krive i loše zapovijedi. I, dakako, to bi otvorilo oči neosima (jer je to svima drugima osim neosima jasno) i da Kiko nije novi spasitelj, i da sekta i kult cnp nije bog, i da Kikove zapovijedi nisu Božje zapovijedi.
“Oni su izvori bezvodni, oblaci vjetrom gonjeni; za njih se čuva mrkla tmina. 18Naklapajući naduvene ispraznosti, požudama putenim, razvratnostima mame one što netom odbjegoše od onih koji žive u zabludi. 19Obećavaju im slobodu, a sami su robovi pokvarenosti. Jer svatko robuje onomu tko ga svlada.” 2 Pt 17
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
“Katehisti će često ubaciti komentare slične ovima, “Ti si ubojica! Ti vrijeđaš ljude!” ili “Ti si arogantan i pun oholosti.” nakon što čuju odgovore.”
Kako rekoh, četvrti temelj na kojem je izgrađena sekta i kult cnp su neprestani napadi, etiketiranje, optužbe, vrijeđanja, nametanje krivnje, pritisci, iznuđivanja, ucjene, prijetnje, uvjetovanja, strašenja, uništavanje vlastitog ja Kikovih svjedoka od strane “nadređenih, starješina”, najčešće katehista. I u tom dijelu se “po potrebi” citiraju riječi iz Biblije, koja trebaju povrditi izrečeno.
Može izgledati malo čudno da u cnp napadaju i sve koji nisu u cnp, kao i sve one koji jesu u cnp, same Kikove svjedoke (neose). Pođimo prvo od činjenice da napadaju sve druge zato da te druge (uključujući i RKC i vjernike RKC) proglase “paklom”. I suprotno tome, da sebe proglase boljim, većim, obraćenijim, svetijim, poniznijim, bogolikijim vjernicima od svih ostalih. Čim cnp dobije novog sljedbenika, on automatizmom postaje 100 puta bolji od svih koji nisu u cnp. I sad dolazimo do dva ključna momenta. Napadi na Kikove svjedoke imaju za ciljeve da spriječe odlaske iz cnp, jer iako si ulaskom u cnp postao bolji od svih drugih koji nisu u cnp, još uvijek si “ubojica” koji treba provesti 20-30 godina u cnp da bi se “obratio”.
A drugi cilj je da od Kikovih svjedoka pomoću nabrojanih mehanizama steknu kontrolu nad njima i njihovim osobnim životima, te tako od njih stvore robove i robote ispranih mozgova koji će slijepo i fanatično izvršavati sve Kikove zapovijedi, sve što se od njih (u ime boga) traži u cnp, a to je da ih se iskoristi za potrebe stvaranja, održavanja i širenja cnp. Konkretno, iz ovog posta o tajnama drugog skrutinija je vidljivo da je jedan od tih ciljeva da od Kikovih svjedoka otmu što više novaca za potrebe financiranja cnp.
Nadalje, ti napadi na Kikove svjedoke od strane cnp nisu samo na drugom skrutiniji, nego počinju već od trenutka ulaska u cnp. Pa i prije, već na uvodnim katehezama. I nastavljaju se sve dok si u cnp.
Nadalje, netko može s pravom pomisliti da su u tim situacijama katehisti farizeji koji napadaju carinike, ili oni koji kamenuju druge. Ne, po Kikovim zapovijedima, oni su “iznad” toga. Oni progovaraju u ime boga i sve što govore to bog govori preko njih (a katehisti samo ponavljaju Kikove zapovijedi i Kikov NeoKikoKatekizam). Zapravo, ako netko od Kikovih svjedoka tvrdi da nije “ubojica” ili slično, tada će biti proglašen farizejom koji se pravi da je svet.
Nadalje, u cnp postoji Kikova zapovijed da oni koji su “u sudu” da te “sudove” moraju izreći onima koje su “sudili” i pri tome zatražiti oprost od tih koje su sudili. No, ta Kikova zapovijed, ne važi uvijek i u svim situacijama, kao na primjer na drugom skrutiniji jer nakon što je netko rekao drugome “ti si obojica, ti si arogantan”, to nije bio sud i nije nakon toga zatražio oprost. No, tako je to kod mnogih Kikovih zapovijedi, one se koriste kako i u kojoj situaciji i često su u suprotnosti jedna drugoj i isključuju jedna drugu. Kako je Kiko donio zapovijed da su sve njegove zapovijedi od boga, to bi bilo isto kao da je bog donio zapovijed: ne bludniči, pa zatim bludniči, pa zatim bludniči samo u posebnim prilikama, pa zatim ne bludniči u određene dane, pa zatim bludniči samo u određene dane…
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
““Stoga vam kažem da ne budete u strahu prije ovog skrutinija jer nas je ovdje poslao Isus Krist kako bismo pomogli osloboditi vas demona.” Kiko Arguello”
“Prema Kikovom mišljenju, novac je pravi problem, a posao katehista jest izagnati tog “demona” iz đepova članova zajednice. ”
“Međutim, ovo je ono što je važno, u ovom skrutiniju morate birati između Boga i Mammona. Mammon je simbol moći. Prodajte svoje posjede, dajte svoj novac, to je znak koji će vas učiniti poniznima.”
““Gospodin želi sklopiti savez s tobom, te stoga kaže … prodaj sve što imaš. Onda dođi i slijedi Me. Promisli o znaku u novcu koji izražava tvoju spremnost da to učiniš. Tijekom ovih dana, molim te posti i traži pomoć od Gospodina.””
“Ovaj financijski “znak”, koji će biti sasvim značajan, donijet će se i ponuditi na Obredu odreknuća od idola”
Sve (kršćanske) sekte i kultovi, kao i svi “gurui” iz New Agea, imaju svoje metode i tehnike kako izvući novac od svojih sljedbenika. Kako to Kiko radi u svojoj novoj crkvi, vidljivo je iz citiranih rečenica.
No, to u cnp (crkvi neokikokatekumenskog puta) ne počinje, niti završava na drugom skrutiniju, to počinje odmah iza ulaska u cnp. Kako to “odmah iza ulaska u cnp”? Zato jer je “ispočetka” sve besplatno, kao i kod dilera drogom (prvi put je besplatno). Naime, nitko ne pita novac tijekom ulaznih kateheza. Čak i kad se kaže da se na kraju tih kateheza (te kateheze su Kikove zapovijedi, Kikovo evanđelje, Kikov neokikokatekumenizam, Kikovi govori koje katehisti moraju naučiti napamet) ide tri dana u hotel, opet nitko ne spominje novac. Mnogi imaju dojam da je i hotel besplatan. Ako netko pita treba li platiti hotel i koliko, dobije odgovor: “Ma nije bitno. Ne brini za novce. Ako hoćeš ponesi novce i slično”. Ali, na kraju boravka u hotelu, katehisti izvade crnu vreću i kažu da hotel ipak treba netko platiti i da neka svatko ubaci koliko može novaca. Tada čak i katehisti ubacuju (poslije, na daljnim susretima, samo se dignu i odu, ništa ne plaćaju). Kako se nikad ne skupi dovoljno, tada katehisti opet “pošalju” crnu vreću i kažu da onaj tko ima više ubaci za one koji imaju manje jer da se nije skupilo dovoljno. Niti tada se ne skupi dovoljno, ali Kiko je zapovijedio da se za taj prvi put novac mora namaknuti iz cnp fondova (najčešće plate oni koji su “u zajednici” s katehistima).
No, nakon toga, počinje prava “tortura i horor” u vezi s novcima. Od tada se novac spominje u tisućama prilika i traži se taj novac od Kikovih svjedoka (daj za “ovo”, daj za “ono”). Evo nekih fraza: “novac je smeće, mi smo ljudi navezani na novac, vadi zmiju iz džepa, nama je ljudima novac idol, ne budite škrti, nama život ne dolazi od novca…” Godišnje će svaki Kikov svjedok (neos, neokatekumen) morati za potrebe svog članstva i za potrebe cnp izdvajati minimalno 4.000,00 do 4.900,00 kn “Koliko sljedbenika košta njegov “put” http://www.paxtibi.net/?p=2390
A ako želi prijeći drugi prijelaz (skrutini), iznosi mogu doseći i milijunske iznose. Uzmimo primjer da je netko dao cnp sve što ima. I ostao bez ičega. Da li nakon toga može očekivati neku pomoć od svoje “braće u zajednici”? Prepričati ću jedan događaj koji će odgovoriti na to pitanje.
Sljedbenici jedne cnp “zajednice” (koja još nije došla do drugog skrutinija) su htjeli skupiti novac da pomognu jednom svom sljedbeniku koji je ostao u situaciji da nije imao za sebe niti za svoje dijete. Kad su katehisti dočuli za to, pobunili su se protiv te akcije s riječima: “Pa, možete vi skupiti i dati taj novac, ali zašto to činite kad ta osoba rijetko dolazi u zajednicu (cnp).” Drugim riječima, neka crkne i ta osoba i to njezino dijete jer nije redovita u zajednici (cnp).
Dakle, nakon drugog skrutinija se iz skupljenih 10 posto iz svačijeg mjesečnog prihoda (a, plus toga, stalno se traži još dodatno), pomaže nekim Kikovim svjedocima, ali samo pod uvjetom da redovito dolazi u cnp. Ako netko dolazi samo jednom mjesečno kada se dijeli novac, tada mu se to daje do znanja i vrši se pritisak na njega da ne dolazi samo kad je podjela novaca. Dakako, ta “crkavica” se dobije tek ako je štogod ostalo nakon što su se prvo namirile potrebe cnp. Tako, i onaj koji je dao milijune za cnp, može očekivati neku simboličnu pomoć, pod uvjetom da je nešto ostalo kad su se namirile cnp potrebe i ako redovito dolazi u cnp. Ako nije redovit, a pogotovo ako ode iz cnp, tada po Kikovim svjedocima: “neka crkne”. Ista situacija čeka (neka crknu) i one koji su u cnp ali se razbole tako da ih ta bolest spriječava da dolaze u cnp. U tom slučaju, nitko im neće (možda samo neki i to rijetko) iz “zajednice” niti doći u posjet. A pogotovo se nitko neće iz “zajednice” brinuti o njima jer kao takav (bolestan) nemože služiti potrebama cnp a k tome još koristi “braću” da se brinu o njemu i time odvlači “braću” da služe potrebama cnp. I, kao bolesnom, smatraju da ga je bog kaznio jer je nešto zgriješio u vezi cnp (nije činio put, nije bio u poslušnosti katehistima).
Zapravo, neosi koji su po 15-20 godina u cnp svjedoče da ih u tih 15-20 godina nije nitko od “braće” nazvao da ih pita kako su, da onako “po ljudski” popriča s njima a pogotovo da ih netko nazove i pita ih treba li im nešto. No, zato su u tih 15-20 godina, po zadatku, primili od strane “braće” na tisuće poziva u kojima su ih obavještavali samo nešto što je u vezi cnp.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
“Prošle godine nije bio sretan sa svim onim što smo mu rekli, ne, nije bio sretan. Umjesto toga, ove godine nam je Gospodin dao ključ kako bismo mu pomogli i to je promjenilo njegovo lice i sad je slobodan čovjek. Mi smo mu rekli: ‘Ostavi svoje račune, idi kući i prodaj sve što imaš. Imaš mnogo milijuna? Dakle, idi kući i daj sve siromasima’. Danas je totalno promjenjena osoba. Svi njegovi problemi su bili tamo (kod novca). On je imao problem, potrebu da se osjeća moćnim, da bude moćan, sve više.”
“Međutim, ovo je ono što je važno, u ovom skrutiniju morate birati između Boga i Mammona. Mammon je simbol moći. Prodajte svoje posjede, dajte svoj novac, to je znak koji će vas učiniti poniznima.”
“Ovaj financijski “znak”, koji će biti sasvim značajan, donijet će se i ponuditi na Obredu odreknuća od idola”
Navali narode! Pozivam sve koji su u potrebi da od Kikovih svjedoka (neosa, neokatekumena) koji su “položili” drugi skrutini zatraže materijalnu pomoć. Svi će se vrlo rado odazvati tomu iz razloga jer su nakon drugog skrutinija postali sretni, promijenjeni, slobodni, bez problema, bez potrebe da budu moćni, ponizni, na božjoj strani, egzorcizirani, a sve u vezi materijalnih dobara (odnosno, po Kikovom evanđelju, Kikovim zapovijedima, Kikovom katekizmu: smeću). Napominjem da za izrečeno u prethodnoj rečenici da ja to ne tvrdim za neose, nego da to oni tvrde za sebe.
Mala uputstva za one koji će Kikove svjedoke koji su “položili” drugi skrutini pitati materijalnu pomoć.
Ako vam odgovore kako nemaju novaca kod sebe, vi im zatražite da vam predaju (sve ili dio, vaš izbor) ono što imaju na štednji i tekućim računima. Zašto? Zato jer su im to tražili i na drugom skrutiniju. Ako vam kažu da su im ti novci potrebni za život, vi ih optužite da su ti novci njihov idol. Ako oni kažu da im novci nisu idol, vi im recite: “Dokaži da ti nisu idol tako što ćeš ih dati meni”. Zašto? Zato jer je isto tako tekao postupak “egzorcizma” na drugom skrutiniju.
Ako vam kažu da nemaju ništa na štednji i tekućim računima, recite im da prodaju (sva ili dio, vaš izbor) dobra koja imaju: na primjer kuće, stanove, zemljišta i novac od prodaje neka dadu vama. Zašto? Zato jer su im to tražili i na drugom skrutiniju. Ako vam kažu da su im ti dobra potrebna za život, vi ih optužite da su im ta dobra njihov idol. Ako oni kažu da im ta dobra nisu idol, vi im recite: “Dokaži da ti nisu idol tako što ćeš ih prodati i novce dati meni”. Zašto? Zato jer je isto tako tekao postupak “egzorcizma” na drugom skrutiniju.
Ako vam kažu da nemaju niti stanove, kuće, zemljišta, tada zatražite da prodaju auto i da vam dadu novac od prodaje auta. Zašto? Zato jer su im to tražili i na drugom skrutiniju. Ako vam kažu da im je auto potrebno, vi ih optužite da im je to auto njihov idol. Ako oni kažu da im auto nije idol, vi im recite: “Dokaži da ti nije idol tako što ćeš ga prodati i novce dati meni”. Zašto? Zato jer je isto tako tekao postupak “egzorcizma” na drugom skrutiniju.
Ako vam kažu da nemaju niti auto, tada ih zatražite da vam dadu jednu mjesečnu plaću. Zašto? Zato jer su im to tražili i na drugom skrutiniju. Ako vam kažu da im je plaća potrebna da prežive taj mjesec, vi ih optužite da su im novci idol. Ako oni kažu da im novci nisu idol, vi im recite: “Dokaži da ti nisu idol tako što ćeš mi dati jednu mjesečnu plaću”. Zašto? Zato jer je isto tako tekao postupak “egzorcizma” na drugom skrutiniju.
Ako vam kažu da ne rade i ne primaju plaću, vi nadalje krenite s mirovinom, socijalnom pomoći, dječjim doplatcima, naknadama za nezaposlene. Pa zatim krenite s kompjutorom, televizorom, laptopom, mobitelom, nakitom, satom, hladnjakom, perilicom i tako dalje. Zašto? Zato jer su im to tražili i na drugom skrutiniju. Ako vam kažu da im je sve to nabrojano potrebno za život, vi ih optužite da im je to nabrojano idol. Ako oni kažu da im nabrojano nije idol, vi im recite: “Dokaži da ti nije idol tako što ćeš to prodati i novce dati meni”. Zašto? Zato jer je isto tako tekao postupak “egzorcizma” na drugom skrutiniju.
Bude li otpora (a po njihovim tvrdnjama kako su nakon drugog skrutinija “oslobođeni, ponizni, sretni… ne bi trebalo biti otpora) začinite to sve s izjavama: “Život nam ne dolazi od novca, auta, dobara….”, “Biraj između Boga i bogatstva”…
U daljnjoj replici, nastavak.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
Kako znati da je netko Kikov svjedok (neos, neokatekumen) pa da onda od njega možete zatražiti materijalnu pomoć?
Raspitajte se, ili se raspitajte kad neosi imaju službe riječi ili subotnje euharistije pa ih tada sačekajte.
Ili ako vam dođu na stan ili kuću “navještati Krista” (a zapravo dolaze da bi vas regrutirali u svoju sektu i kult cnp, crkvu neokikokatekumenskog puta), tada ih pitajte jesu li Jehovini svjedoci ili su neokatekumeni. Ako su neokatekumeni, tada zatražite od njih materijalnu pomoć.
Ili ako vam po ulicama dijele pozivnice za kateheze, pitajte ih da li se radi o nekatekumenima?
Ili neose možete prepoznati ako nekim slučajem (čudom) dođu u nedjelju na sv. Misu u župu po slijedećim znakovima. Kojim? Neki od njih neće kleknuti tijekom pretvorbe, mnogi od njih neće kleknuti nakon pričesti, neki od njih neće dati ništa kad se bude skupljala milostinja. Zatim, ako ih je došlo nekoliko, kod davanja mira će se međusobno poljubiti. Zatim, na Misi će pokazivati znakove nezainteresiranosti, dosade, neki će i zijevati. No, sve se to, osim poljupca kod davanja mira, može ponekad dogoditi i onima koji nisu neosi. Ali, ako uz sve te znakove, na njihovim licima primjetite i plivajući tupi pogled u daljinu, budite gotovo sigurni da se radi o nosima.
Nažalost, iako to oni tvrde za sebe da jesu, neose nećete prepoznati kao one u kojima se rodio Krist, kao nove ljude po nacrtu iz govora na gori, kao one koji se međusobno (a pogotovo druge) ljube. Možete ih prepoznati kao robove i robote koji slijepo i precizno slijede i bez milosti izvršavaju Kikove zapovijedi, hipnotizirane fanatike, slijepce ispranih mozgova, bez vlastitog ja i slobode, nametnutog kolektivnog mišljenja, zarobljenih i uskih pogleda i umova, opsjednute neokatekumenskim zloduhom, pod neprestanim pritiskom i krivnjom i u strahu, pune hladnoće, prijezira i oholosti, nametljive i agresivne, bez ljubavi, sućuti i sažaljenja.
No, da bi netko bio siguran da je netko neos, pogotovo neos koji ima “položen” drugi skrutini, predlažem da biskupije na svojim web stranicama (ili na neki drugi način) objave popis s imenima, adresama i brojevima telefona i mobitela neosa koji imaju “položen” drugi skrutini, pa da tako oni koji su u potrebi mogu stupiti u kontakt s tim neosima i od njih zatražiti i dobiti materijalnu pomoć. Dakako, taj popis bi trebao stajati odmah uz brojeve i adrese Caritasa.
U daljnjoj replici, nastavak na istu temu
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
A što s župnicima i svećenicima (prezbiterima) koji su ili preobraćenici s Katoličanstva na neokikokatekumenizam (i oni su Kikovi svjedoci i sljedbenici cnp) ili su originalni neokikokatekumenski prezbiteri koji su završili neokikokatekumensko sjemenište? Odnosno, što ako takvi prezbiteri od svojih župljana traže neku dodatnu materijalnu pomoć za potrebe župe? Tada, župljani, pozivam vas da neka oni prvo sve prodaju i daju za župu, odnosno da prođete s njima postupak opisan u replici prije prethodne. Neka oni prodaju i dadu novce iz džepa, štednje, tekućeg računa, kuće, zemljišta, mjesečne plaće (nagrade), auta, mobitel, kompjutor, laptop, televizor, zalihe hrane i pića… Ako ti isti prezbiteri kažu kako im je to potrebno, tada im recite da je to njihov idol. Ako kažu da im to nije idol, recite im: “Dokažite da vam nije idol tako što ćete to dati za župu”. Budu li se opirali, pitajte ih zašto su to tražili i još uvijek traže od svojih sljedbenika (Kikovih svjedoka) a sami to ne žele učiniti?
A što s onim neosima koji imaju “položen” drugi skrutini a oni od vas traže materijalnu pomoć? Ne vi od njih, nego oni od vas. Pa, ako se to dogodi, opet počnite s istim postupkom. Zatražite od njih da prvo potroše sav svoj novac, pa zatim novac s štednje i tekućih računa, pa zatim neka prodaju kuće, stanove, zemljišta, imanja, pa zatim da prodaju aute, pa zatim da prodaju mobitele, laptope, kompjutore, televizore, namještaj, hladnjake, perilice za rublje, odjeću i obuću, slike koje je Kiko nacrtao (a koje svaki neos obavezno ima u svojoj kući, po nekoliko primjeraka). Ako vam odgovore da im je to potrebno, optužite ih da su to njihovi idoli. Ako oni kažu da im to nisu idoli, onda im recite: “Dokažite da vam nisu idoli tako što ćete to sve prodati.” Dakle, podvrgnite ih postupku s drugog skrutinija.
A, što ako isti kažu da nemaju ništa od nabrojanog, te i dalje traže od vas materijalnu pomoć. Tada im predložite da prvo potraže pomoć od svoje cnp (crkve neokikokatekumenskog puta). Odnosno da oni od cnp traže da prodaju cnp sjemeništa skupa s svime u sjemeništu, cnp zemljišta, cnp prostore, cnp crkve, cnp hram u galileji, sve što cnp ima. Dakako, kad to budu tražili od svoje cnp (a iz straha neće), a ukoliko ih budu odbili u cnp (a što hoće), tada neka optuže svoju cnp da su to njihovi idoli. Ako oni kažu da im je to potrebno i da to nisu njihovi idoli, tada neka ih optuže: Dokažite da vam nisu idoli tako što ćete to sve prodati, i u ovom slučaju, po prvi put dati siromasima, koji su postali siromasi iz dva razloga. Iz prvog zato jer su dali sve što imaju cnp i u mnogim slučajevima zato jer su ih u cnp natjerali da rađaju mnoštvo djece koju ne mogu prehraniti vlastitim sredstvima. A natjerali su ih da rađaju tu djecu iz prvenstvenog razloga da bi sebi u cnp osigurali buduće sljedbenike (jer Kikovi svjedoci moraju svu djecu učlaniti u cnp).
Nadalje, možete predložiti i onim neosima koji od vas traže materijalnu pomoć, a tvrde kako nemaju što prodati (auta, stanove, mobitele….) da tu pomoć zatraže od Carmen. “Bogatstvo obitelji HERNÁNDEZ BARRERA” http://www.paxtibi.net/?p=2558
I još nešto. “Stariji” neosi, oni koji imaju “položen” drugi skrutini, “vrebaju” na one koji su u fazi drugog skrutinija. Zašto? Zato jer znaju da će ih katehisti prisiliti da prodaju aute i da im donesu novac od prodaje. A tada ti neosi prodaju aute daleko ispod tržne cijene (samo da dokažu da im auto nije idol), pa im je to prilika da se jeftino domognu auta.
I još nešto, u cnp, među onima koji su “položili” drugi skrutini, često se čuju priče: “Zamisli Todorića na drugom skrutiniju. Ili Billa Gatesa. He, he. To bi se s šleperima iskrcavale vreće s novcima.” Dakako, to govore s primjetnom pakošću, zlurado, osvetnički, kao: “nek im bude”
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
hahahahaha
Pehar pise, pehar komentira i pehar komentira svoj komentar i komentar svog komentara:):):):):):):).
Hvaljen Isus i Marija
“jer nas je ovdje poslao Isus Krist” – “ove godine nam je Gospodin pokazao” – “ove godine nam je Gospodin dao ključ” – “Gospodin želi sklopiti savez s tobom”
U sekti i kultu cnp (crkvi NeoKikoKatekumenskog puta) je poglavica te nove crkve Kiko donio zapovijed kako je sve ono što on kaže: da to bog kaže, da to bog govori preko njega, da je to od boga, da su to božje zapovijedi (nove objave), da bog od svih traži da slijede te (nove) zapovijedi, da ga je bog poslao, da bog “ovo” da bog “ono”… Zatim, to isto vrijedi i za katehiste, jer oni uče druge Kikovim NeoZapovijedima, Kikovom NeoEvanđelju, Kikovom NeoKatekizmu.
Kiko je zapovijedio i da ukoliko neki katehist govori suprotno od onog što on kaže, da tada kroz tog katehista ne govori bog nego đavao. To pravilo vrijedi i ako neki Kikov svjedok (neos, neokatekumen) tvrdi nešto što je u suprotnosti od Kikovih NeoZapovijedi, Kikovog NeoEvanđelja i Kikovog NeoKatekizma, tada i kroz njega progovara đavao, demon… To pravilo vrijedi i za sve one koji nisu u cnp, ali tvrde nešto što je u suprotnosti s Kikovim NeoZapovijedima, KikoEvanđeljima i NeoKikoKatekizmom. Također, to vrijedi i za sve one koji se protive cnp ciljevima na razne načine: žele izaći iz cnp, ne žele ući u cnp, ne žele otvoriti cnp u svojim župama ili biskupijama, postavljaju “nezgodna” pitanja cnp, ne hvale i ne veličaju cnp, i tada po Kikovim NeoZapovijedima i kroz takve djeluje đavao, demoni, sile zla. Štoviše, ako netko kaže nešto što je u suprotnosti s Kikovim NeoZapovijedima, NeoKikoKatekizmom, KikoEvanđelju, tada će mu u cnp reći da “huli protiv duha svetog”.
Kiko je zapovijedio i da samo kroz njega i samo kroz one katehiste koji kao njegovi papagaji, robovi i roboti, govore isto što i Kiko, progovara bog. Dakle, u cnp nije dozvoljeno da neki Kikov svjedok koji nije katehist, da on smije tvrditi kako i kroz njega progovara bog. Štoviše, postoji i Kikova zapovijed da “obični” Kikovi svjedoci isključivo moraju samo u svojim katehistima vidjeti boga. Dakle, kako su krštenjem svi postali proroci, to u cnp ne vrijedi za sve. To vrijedi samo za Kika i katehiste.
Nadalje, Kikova zapovijed da je sve što on i katehisti govore da to sve bog govori jest bezobrazluk, hereza, teško vrijeđanje Boga, teško kršenje prve Božje zapovijedi. I ne samo što tvrde da je sve što govore da to bog govori, nego od svih traže da slijede i izvršavaju te Kikove (božje) zapovijedi. Znači, netko se može slagati s tim Kikovim (božjim) neozapovijedima, ali ako ih ne izvršava tada će biti optužen da ne želi vršiti volju božju nego da je opsjednut đavlom, demonima. Na primjer, ako netko ne složi stolice u obliku slova U http://www.paxtibi.net/?p=2325, tada će biti optužen da nije slijedio volju božju, božje zapovijedi, nego da je opsjednut demonom. Isto tako će proći i oni koji nisu htjeli ići u Kikovo nego u neko dijacezansko ili redovničko sjemenište, koji nisu učlanili svu svoju djecu u cnp, koji su se vjenčali s osobom koja nije u cnp, koji su dali novac nekom drugom a ne cnp, koji nisu krstili dijete u cnp nego u župi, koji nisu htjeli razarati svoju obitelj prisiljavajući bračnog partnera da uđe u cnp, pa čak i oni koji nisu htjeli slaviti novu godinu u cnp nego negdje drugdje. To sve nabrojano i stotine toga što nisam nabrojao se u cnp zove: “nisu činili put” i “bili u poslušnosti katehistima (koji su ih tjerali da “čine put”)”
Svima, osim neosima, je jasno da to nisu božje nego Kikove zapovijedi. I da se Kiko pravi bogom. A te Kikove (božje) neozapovijedi su kontroverzne i ne važe uvijek i u svim situacijama, nego se koriste po potrebi. A, ako bi RKC jednog dana i priznala te Kikove antikatoličke i antibožje objave da su Božje, niti tada po Katekizmu KC nije nitko dužan vjerovati u to, a još manje slijediti i izvršavati te objave. (Katekizam Katoličke Crkve 67)
Osim što tvrde da bog govori samo preko njih, dovode i mnogo toga u vezu s Bogom što nema veze s Bogom. Na primjer, od početka tvrde kako je bog pozvao sve da “uđu u zajednicu (cnp), da “dođu na put”. I suprotno, da đavao želi prevariti i da je prevario sve one koji žele izaći ili koji su izašli “iz zajednice (cnp).” Takvih situacija je u cnp na stotine. Uglavnom, po Kikovim (božjim) neozapovijedima je sve ono što je cnp je od boga a sve drugo je od đavla, samo je cnp raj sve drugo pakao, ako drugdje i ima dobra onda to dobro nije niti izdaleka tako dobro kao u cnp, ako drugdje i ima boga onda nije božja volja da netko bude tamo nego da bude u cnp, ako drugdje i ima boga onda tamo bog “ne djeluje” nego samo “djeluje” u cnp.
A, to počinje već na ulaznoj konvivenciji, kada katehisti pitaju sve žele li ući “u zajednicu” i tada zapovijede onima koji žele da kažu amen. Poslije svima tvrde da su taj amen rekli bogu, odnosno, drugim riječima, da su potpisali ugovor s bogom (na praznom papiru na kojem je poslije bog, a zapravo Kiko dopisao sve što treba). Taj ugovor s bogom (Kikom) nikome nije dostupan na uvid, nego tek kad netko dođe u predviđenu fazu (etapu puta), katehisti će mu zapovjediti što da radi iz tog “ugovora” a svatko je samo dužan slušati i izvršavati te božje (Kikove) zapovijedi.
Već rekoh da su Kikove NeoZapovijedi često kontroverzne i ne važe uvijek i u svim situacijama, nego se koriste po potrebi. I da svi moraju vjerovati da (samo) kroz katehiste (starješine) progovara bog. Sve što katehist (starješina) kaže, to bog kaže. Mnogim neosima niti slijedeće činjenice ne mogu otvoriti oči da shvate da je to laž, štoviše, teška hereza. Na primjer, neki neosi su zvali jednog, pa drugog, pa trećeg katehistu (starješinu) i sve su pitali isto pitanje, savjet. Od svakog katehiste (starješine) su dobili drukčije odgovore. Znači, ili postoji stotine bogova i svaki bog progovara drukčije preko nekog katehiste (starješine)? Ili je to jedan te isti bog koji je toliko “prolupao” da svaki put drukčije govori?
Još jedan primjer. Neki katehist (starješina) može tvrditi da je sv. Pavao umro u 77-oj godini života. Neki neos, koji nije katehist, može tvrditi da je Pavao umro u 75-oj godini života. Po Kikovim neozapovijedima kroz katehistu (starješinu) progovara bog a kroz onog “običnog” neosa đavao jer tvrdi nešto suprotno od katehiste (startješine). I taj “obični” neos je zbog toga opsjednut đavlom, demonima. No, u jednom trenutku (što se i događa) taj katehist može biti “smijenjen” i ne biti više katehist. Ili, taj katehist (što se i događa) može napustiti cnp. I na njegovo mjesto može doći upravo onaj “obični” neos i postati i biti katehist. I, sad je situacija obratna. Sada kroz tog novog katehistu, koji i dalje tvrdi da je Pavao umro u 75-oj, sada kroz njega progovara bog. A kroz onog bivšeg katehistu, koji i dalje tvrdi da je Pavao umro u 77-oj, sada kroz njega progovara đavao, sad je on opsjednut đavlom i demonima jer govori suprotno od novog katehista.
Ukratko, samo u katehistima (i Kiku) moraš vidjeti Boga i samo njima vjerovati i samo njih slušati i izvršavati samo njihove zapovijedi. Sve što govore katehisti, to Bog govori preko njih i jedino preko njih. Sve što je u suprotnosti od onog što Kiko i katehisti govore, to govori đavao. Svatko tko se ne slaže i ne izvršava ono što Kiko i katehisti zapovijedaju, taj je opsjednut đavlom, demonima. A početak i kraj, cilj i središte svega što u cnp govore je sama sekta i kult cnp: stvaranje, širenje, održavanje cnp sve dok sve ne postane cnp i sve dok svi ne uđu u cnp. Odnosno, cilj svega je Božje zapovijedi zamijeniti s Kikovim zapovijedima, Božje Evanđelje s Kikovim evanđeljem, Katekizam KC s Kikovim katekizmom, RKC s cnp, Boga s lažnim bogom zvanim cnp (neokatekumenskim putom). Ne, Kiko ne želi sebe napraviti bogom ali zato želi neokatekumenski put učiniti bogom.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
Citiram izjave iz Kikovog govora (katekizma) u Puli http://www.paxtibi.net/?page_id=11, u kojima se Kiko poziva na boga (i na Djevicu Mariju, čak i na zvona).
“Bog je htio da Put dade prevažan doprinos u Italiji.”,
“Bog je htio da kardinal Ratzinger bude prvi koji će otvoriti put u Njemačkoj.”,
“Dobro, Bog je htio da se zahvaljujući Ratzingeru otvori Neokatekumenski put u Njemačkoj.”,
“Bog je htio da otvorimo već 67 sjemeništa.”,
“Bog je htio da u Neokatekumenskom putu započne missio ad gentes u Europi.”,
“Bog radi s nama jer je situacija u svijetu teška.”,
“Bog nas priprema.”,
“Evo, nešto ćemo učiniti i slijedeće korizme. Ne znam. Učinit ćemo ono što Bog odluči.”,
“Zbog toga Bog s nama priprema jedan narod za novu evangelizaciju.”,
“Dobro, možda Bog s nama… a također i s drugima vodi to naprijed jer se Bog nikad ne umara u svojim izumima.”,
“(Zvone crkvena zvona u puli, više njih.) Zvona su zadovoljna zbog ovog susreta (pljesak nazočnih svećenika na bini i nuncija, ne i drugih biskupa).”,
“Ma kako fantastično što vas je Bog iščupao iz svijeta i stavio vas ovdje. Posjeo vas ovdje.”,
“Prezbiter kakvog ga mi zamišljamo u budućnosti. Prezbiteri itineranti, misionari u jednoj novoj avanturi za koju ne znamo kako je Bog zamišlja itd.”,
“Jučer smo tražili od Gospodina, jer je jučer kišilo, pošalji nam sunce i poslao nam je.”,
“Nadam se da će Gospodin pozvati neke mladiće da uđu sjemenište.”,
“Imamo potrebu novog klera, novih prezbitera (napomena: misli na svoje prezbitere iz svojih sjemeništa). Dobro, nadam se da će Gospodin pomoći onima koje poziva.”,
“ali svi su pronašli posao jer nas Gospodin podupire (napomena: izabire jedan slučaj u kojem su svi pronašli posao a ne spominje stotine drugih slučajeva gdje nisu pronašli posao)”,
“Gospodin je učinio čudesa. (napomena: opet izabire jedan od slučaja gdje je bog “učinio čudesa” a prešućuje stotine slučajeva gdje bog nije “učinio čudesa”)”,
“Mi smo kao Abraham koji je krenuo od svoje kuće i hoda prema zemlji koju ne poznaje. Tako i mi. Znamo samo da je Gospodin rekao da treba evangelizirati Europu. Treba reevangelizirati Europu.”,
“U ovom susretu samo želim napraviti ambijentalni uvod jer Gospodin nas poziva na ovo djelo evangelizacije.”,
“Samo ću uzeti malo vode. Netko želi malo vode? Možemo zamoliti Gospodina da nam pošalje oblak.”,
“Bez sumnje, Gospodin želi da naviještamo evanđelje, da naviještamo kerigmu, kerigmu svim ljudima.”,
“Kiko trebaš ići u Hrvatsku! Ma ne Gospodine, mrtav sam, umoran sam. … Ma pogledaj onog jadnika. Kako se zove? Koji te zove već devet godina, Giacomo. Trebaš doći, trebaš doći vidjeti sjemenište. Trebaš doći! Trebaš doći! Nećemo ići. I zove i zove kao ova dosadna udovica. Trebaš doći! Dobro, i na kraju je uspio. Sutra idem u Izrael, a zatim na kraju smo ovdje zahvaljujući Gospodinu. Kiko trebaš ići u Hrvatsku! Dobro idemo vidjeti Hrvatsku, napraviti naš show.”,
“Svi vi koji ste ovdje pozvani ste od Krista da krenete. Svi! Ne samo ove obitelji u poslanju koje vidite ovdje nego svi. (napomena: u rečenici prije je rekao da se nije ženio niti išao u prezbitere jer je morao ići evangelizirati, a sad to isto traži od svih, i od oženjenih i od prezbitera)”,
“Vi mladi koje Krist poziva danas. Ne bojte se ustati. Ustanite! Ustanite s hrabrošću! Nemoguće je spasiti Europu, spasiti obitelj, mlade, bez novog klera (napomena: misli na svoje prezbitere iz svojih sjemeništa). Ne znate koliko se mladih ubija, koji čekaju da im idemo pomoći.”,
“Onda, govorio sam da se Djevica Marija ukazala sa svojim djetetom i rekla je: „Treba činiti zajednice popu Svete Nazaretske Obitelji koje žive u poniznosti, jednostavnosti i zahvaljivanju, gdje je drugi Krist. (napomena: to tvrdi za sebe da mu se ukazala Gospa)“
“Poziv za zvanje ne upućujemo mi nego je Krist onaj koji poziva”
Citiram još jednu Kikovu izjavu (a ima ih u tom govoru dosta): “Zbog toga jedan kršćanin vidi Krista u svakom čovjeku. Čovjeku koji se nalazi na ulici, na poslu. Uvijek trebamo misliti na to da je Kristu umro i za njih. Umro je za njega.” No, te i slične izjave u cnp ne vrijede uvijek i u svim prilikama, koriste se po potrebi. Jer, u cnp uče da je samo u katehistima Krist i da isključivo u katehistima moraš vidjeti Krista. I da samo kroz katehiste bog progovora, štoviše, sve što Kiko i katehisti kažu da to bog kaže. A ta izjava može biti i kontroverzna, kao na primjer da je Krist umro za svakoga i zato treba vidjeti Krista u svakome ali kroz svakoga ne progovara bog nego samo kroz Kika i katehiste. Ili je to sve jedna Kikova predstava za javnost, za Vatikan i Papu, a u cnp je sasvim nešto drugo. Ili (zlo)upotrebljava i Boga i Bibliju i vjerske istine kako mu i kada odgovara. Ili mu Bog, Biblija i vjerske istine služe kao dokaz i pokriće sasvim nečem drugom.
Jedan primjer kako Bog i Biblija služe u cnp samo kao pokriće za cnp ciljeve:
Kažu katehisti neosici da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što joj ta riječ kaže za nju, za njen život. I ona nešto kaže, bilo što.
A katehisti kažu: “Ne, ta riječ (napomena: bilo koja, od Postanka do Otkrivenja) ti kaže da trebaš pronaći dečka u zajednici (cnp) i udati se za njega”.
Neosica odgovara: “Ja sam udana”.
Katehisti: “Ah, tako, zapravo, ta riječ ti kaže da trebaš svog muža pozvati i dovesti u zajednicu (cnp)”.
Neosica: “Zašto? Moj muž redovito ide u Crkvu (RKC)”.
Katehisti: “Čula si i sama kako ti Bog preko pročitane riječi govori da je njegova volja da dovedeš svog muža u zajednicu.”
Neosica: “Zapravo, ja sam ga već par puta zvala a on je rekao da ne želi doći jer je čuo i pročitao puno negativnih priča o nama.”
Katehisti: “Ne, to nije razlog. On nije došao jer u tebi nije vidio krista, ti nisi znak, ti nisi kršćanka. Zar nisi čula u pročitanoj riječi kako ti to bog kaže.”
Neosica: “Ne mislim da je to tako kako vi tvrdite. Niti smatram da mi je to bog rekao u pročitanoj riječi”
Katehisti: “To te đavao vara jer se ne slažeš s nama i ne misliš kao mi. Samo kroz nas progovara bog.”
Neosica: “Ne slažem se s vašim tvrdnjama. Idem pitati svog župnika za savjet.”
Katehisti: “Nisi ponizna, opsjednuta si s demonom. Bog te pozvao u zajednicu i dao ti je nas katehiste a ne župnika…”
Ispiranje mozga, manipulacije, strašenje, obećanja, pritisak, hipnotiziranje, kontrola uma, kontrola i vlasnišvo nad tuđim životima, hereze se nastavljaju sve dok se neosica ne slomi i to prihvati ili dok ne ode iz cnp.
Isti scenarij iz prethodnog slučaja bi se ponovio ili da neki Kikov svjedok (neos) želi ići u dijacezansko ili redovničko sjemenište RKC a ne u NeoKikoKatekumensko, ili ako želi napustiti cnp, ili ako želi biti članom neke molitvene zajednice u RKC, ili ako želi krstiti svoje dijete u nekoj RKC župi a ne na njihovom uskrsnom bdijenju, pa sve do toga da mora skupa s ostalim Kikovim svjedocima slaviti novu godinu a ne negdje drugdje.
Još jedan primjer kako u cnp sve koriste “po potrebi”. Kad govore, stalno spominju: “braćo…” Ali ponekad kažu da nije dobro previše govoriti “braćo”. I tada, ako netko ne koristi “braćo”, krši Kikove zapovijedi i time ne vrši volju božju i opsjednut je demonom. A ako netko kaže “braćo”, on (po potrebi), također može biti optužen da ne vrši volju božju i da je opsjednut đavlom. A, jednom prilikom, jedan neos priča kako je bio na (Katoličkoj) Misi (u RKC) i da je (RKC) svećenik rekao: “sestre i braćo”. I time nije vršio volju božju, jer je trebao reći: “braćo i sestre”.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
I opet samo za sebe PEEEEEEEHHHAAAR
Sljedbenici jedne cnp “zajednice” (koja još nije došla do drugog skrutinija) su htjeli skupiti novac da pomognu jednom svom sljedbeniku koji je ostao u situaciji da nije imao za sebe niti za svoje dijete. Kad su katehisti dočuli za to, pobunili su se protiv te akcije s riječima: “Pa, možete vi skupiti i dati taj novac, ali zašto to činite kad ta osoba rijetko dolazi u zajednicu (cnp).” Drugim riječima, neka crkne i ta osoba i to njezino dijete jer nije redovita u zajednici (cnp).
Nažalost, iako to oni tvrde za sebe da jesu, neose nećete prepoznati kao one u kojima se rodio Krist, kao nove ljude po nacrtu iz govora na gori, kao one koji se međusobno (a pogotovo druge) ljube. Možete ih prepoznati kao robove i robote koji slijepo i precizno slijede i bez milosti izvršavaju Kikove zapovijedi, hipnotizirane fanatike, slijepce ispranih mozgova, bez vlastitog ja i slobode, nametnutog kolektivnog mišljenja, zarobljenih i uskih pogleda i umova, opsjednute neokatekumenskim zloduhom, pod neprestanim pritiskom i krivnjom i u strahu, pune hladnoće, prijezira i oholosti, nametljive i agresivne, bez ljubavi, sućuti i sažaljenja.
Kiko je zapovijedio i da samo kroz njega i samo kroz one katehiste koji kao njegovi papagaji, robovi i roboti, govore isto što i Kiko, progovara bog. Dakle, u cnp nije dozvoljeno da neki Kikov svjedok koji nije katehist, da on smije tvrditi kako i kroz njega progovara bog. Štoviše, postoji i Kikova zapovijed da “obični” Kikovi svjedoci isključivo moraju samo u svojim katehistima vidjeti boga. Dakle, kako su krštenjem svi postali proroci, to u cnp ne vrijedi za sve. To vrijedi samo za Kika i katehiste.
Već rekoh da su Kikove NeoZapovijedi često kontroverzne i ne važe uvijek i u svim situacijama, nego se koriste po potrebi. I da svi moraju vjerovati da (samo) kroz katehiste (starješine) progovara bog. Sve što katehist (starješina) kaže, to bog kaže. Mnogim neosima niti slijedeće činjenice ne mogu otvoriti oči da shvate da je to laž, štoviše, teška hereza. Na primjer, neki neosi su zvali jednog, pa drugog, pa trećeg katehistu (starješinu) i sve su pitali isto pitanje, savjet. Od svakog katehiste (starješine) su dobili drukčije odgovore. Znači, ili postoji stotine bogova i svaki bog progovara drukčije preko nekog katehiste (starješine)? Ili je to jedan te isti bog koji je toliko “prolupao” da svaki put drukčije govori?
najjači komentar je starješine, misleći pri tome na katehiste neokatekumenske crkve…………..ja umirem od smijeha, svaka čast!
Hvaljen Isus i Marija
“Član kojeg se ispituje čita odgovore iz svoga upitnika, a katehist zatim počinje postavljati pitanja kako bi razjasnio odgovore.”
“Sve si stariji, a još se nisi oženio. Masturbiraš li?”
“Jesi li ikad prevario svog bračnog druga? Kada? S kim?”
“Jesi li u ljubavnoj vezi s nekim? S kim? Da li spolno općite?”
“Jesi li osjetio privlačnost prema istom spolu? Ako da, kad si to prvi put osjetio?”
“Imaš samo troje djece. Jesi li otvoren životu (koristiš kontracepciju)?”
“Jesi li spremna ostaviti svoga dečka/djevojku (za neoženjene)?”
“Jesi li pokušao dovesti svoju majku (oca) na kateheze?”
“Jesi li spreman napustiti ovu zajednicu i pridružiti se nekoj drugoj ako se to od tebe zatraži?”
Mnogo je ciljeva zašto se Kikovim svjedocima (neosima, neokatekumenima) postavljaju ta pitanja, pa im se zatim zapovijedi da odgovore pred svima, pa ih zatim katehisti (starješine) sekte i kulta cnp (crkve neokikokatekumenskog puta) dodatno propitkuju i peru im mozak.
Glavni cilj je da se neose što je više moguće uplete i zaveže u cnp mreže, u cnp ralje, te da im se smanje mogućnosti za odlazak iz cnp. A sve s ciljem da neose upotrijebe za stvaranje, gradnju, širenje i održavanje cnp. I s ciljem da se neose natjera, milom ili silom, da sprovedu Kikove zapovijedi, Kikova evanđelja, Kikov katekizam. Napominjem da se provođenje tih Kikovih zapovijedi traži od svih neosa od kada uđu u cnp pa sve do kraja života, ali na drugom skrutiniju te zapovijedi dolaze do posebnog izražaja. Odnosno, ako je i bilo kakvih “kršenja” i “nepridržavanja”, pa čak i ako neosi nisu niti bili svjesni i nisu znali za te Kikove zapovijedi, na drugom skrutiniju se to mora sve “ispraviti” i nakon toga ultimativno slijediti te Kikove zapovijedi.
Jedna od Kikovih zapovijedi glasi da se netko tko je u cnp smije vjenčati samo s osobom koja je isto u cnp. Ta zapovijed vrijedi od početka ulaska u cnp. Ali se ona posebno radikalizira i dolazi do izražaja kad netko dođe do drugog skrutinija. Tada će od svake osobe (ukoliko to prije nisu znali) doznati da li ima momka/curu i da li je taj momak/cura u cnp. Pa, ako nije, tada će ultimativno tražiti od te osobe da prekine vezu ukoliko im momak/cura pod hitno ne uđu u cnp. Ili će jednostavno tražiti od njih da napuste curu/momka jer nije u cnp i reći će mu stvari poput ove: “Bog će ti poslati muža/ženu koji/koja je u cnp.” Nakon drugog prijelaza, mnogi neosi uopće više neće tražiti partnera van cnp, niti kao opciju da nađu nekog van cnp i pokušaju ga dovesti u cnp.
Nadalje, jedna od Kikovih zapovijedi glasi da svi (osim njega i Carmen) moraju ili biti u braku ili u posvećenom životu. Kad na drugom prijelazu doznaju da je netko u vezi s osobom koja je također u cnp, ali ta veza “predugo” traje, zapovijediti će im da se što prije vjenčaju. U cnp postoji pravilo da mladi ne smiju čekati više od 6 mjeseci za brak od kada su u vezi, a stariji maksimalno 2 godine. Ako doznaju od nekog da nije s nikim u vezi, a taj misli da mu je poziv brak, tada će od te osobe tražiti da zove i pokuša stupiti u vezu s osobama koje jesu u cnp. I nema tu hoću/neću, ne sviđa mi se nitko, nego moraš. Muškima kažu da zovu “ovu” ili “onu” na kavu, a ženskama da zovu “ovog” ili “onog” na ćevape (dobro ste pročitali a ja napisao: na ćevape). Dodatni pritisak na one koji nisu u vezi vrše tako i što im ukoliko žive s roditeljima zapovijede da se odsele od njih i da počnu živjeti sami.
Ako doznaju od neke osobe da nije u vezi, a ili ista ne zna koji joj je poziv, ili misli da joj je poziv posvećeni život, tada toj osobi zapovijede slijedeće. Objasniti ću na primjeru muških. Zapovijede im da par dana idu u neki najbliži samostan, pa da tamo pokušaju otkriti svoj poziv. Uzmimo primjer da je neki neos išao par dana u neki Franjevački samostan. I da je tamo otkrio da ima poziv za svećenika, štoviše, da ima poziv da ide u Franjevce. Taj se sav sretan vrati nazad i to kaže katehistima. I tada će mu katehisti reći da ne smije ići u Franjevce nego da mora ići u neokikokatekumensko sjemenište. Jer, još jedna Kikova zapovijed glasi da oni koji žele ići u posvećeni život, da moraju ići u neokikokatekumensko cnp sjemenište, zabranjeno im je ići u neko dijacezansko ili redovničko sjemenište RKC.
Još nešto u vezi s onima koji nisu sigurni koji im je poziv ili misle da im je poziv posvećeni život. Katehist će takvima zapovijediti da dolaze u takozvani “neokatekumenski centar za zvanja”. Taj “centar” može biti bilo gdje, najčešće u nekoj župi i često mu mijenjaju lokaciju. Dakako, običnim neosima, pa čak i katehistima, je tajna što se događa u tom centru za zvanja. I sad ću onima koji ne znaju, odati tu veeeeeliku i pomno skrivanu tajnu. Dakle, što se tamo događa, što neosima pomaže da otkriju jesu li za (neokatekumenskog) prezbitera? U tom “centru” okupljeni imaju neokikokatekumensku euharistiju (Misu) i nakon nje svi idu na zajedničku večeru, pizzu i slično. Nakon mjesec dana, možda i prije, kad se ponovo okupe u tom “centru”, tada “skrutiraju bibliju”. Okupljenima se kaže što će pročitati iz Biblije i kažu im da napišu što im ta riječ govori za njih, za njihov život. Dio njih na kraju pročita što su napisali. Treći puta kad se sastanu, svaki prisutni neos mora pred svima usmeno odgovoriti na slijedeća pitanja: da li i koliko često masturbira, da li je redovit u “zajednici” (u cnp), da li se i koliko moli, koji je njegov poziv. Nakon toga, ponovo sve u “krug”: Misa, skrutiranje Biblije, navedena pitanja.
Rekoh, u cnp je sve obavijeno velom tajne, pa i to što se događa u tom “centru” i nitko pod prijetnjom “ognja paklenog” ne smije govoriti što se tamo događa. Neosice često znaju “cviliti” nad činjenicom da za cure ne postoji “centar”. Kažu da bi i one voljele taj “centar” zato da i njima pomogne da vide jesu li za posvećeni život ili su za život u kojem “moraju roditi što više djece” (zbog toga jer svu tu djecu moraju jednog dana učlaniti u cnp, odnosno Kiku osigurati buduće sljedbenike). Neosice, ako idete na Misu, ako čitate Bibliju, onda i vi radite ono što se radi u “centru”. Jedino ne znam da li međusobno razgovarate o tome da li i koliko koja masturbira. No, to i tako pokoja od vas kaže u svom odjeku na službi riječi ili Misi ili u nekoj drugoj prigodi. A, ako o tome još niste javno govorile, strpite se do drugog skrutinija kad ćete o tome morati javno govoriti.
Postoji još nekoliko Kikovih zapovijedi, koje će se ultimativno tražiti od neosa da ih sprovedu na drugom skrutiniji. O tome u narednoj replici.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
Nastavljam s Kikovim zapovijedima, koje će se ultimativno tražiti od neosa da ih sprovedu na drugom skrutiniji.
Kikov cilj je stvaranje samo cnp (crkve neokikokatekumenskog puta), uništenje (reformacija) svega onog što nije cnp, uključujući i RKC skupa s svim pokretima i zajednicama u RKC. U tu svrhu je Kiko donio još jednu zapovijed kojom od neosa traži da se na drugom skrutiniju ultimativno odreknu i prestanu ići u bilo koju drugu zajednicu ili molitveni pokret u RKC. Ta zapovijed, kao i druge, postoje od trenutka ulaska u cnp, ali na drugom skrutiniju to svatko ultimativno mora napraviti. Dakako da se ta i druge Kikove zapovijedi Kikovim svjedocima (neosima, neokatekumenima) ne prikazuju da je to radi uništenja svega što nije cnp. To im se prikazuje drugim riječima. Prepričati ću jedan primjer.
Dakle, na drugom skrutiniju su u cnp doznali da je jedan Kikov svjedok član Caritasa u svojoj župi. Dakako, rekli su mu da mora napustiti Caritas i biti samo u cnp. Kikov svjedok je pristao na to, odnosno, nije ih niti pitao zašto. Samo je hipnotizirano slijedio Kikovu zapovijed da mora slušati i činiti sve što mu katehisti (starješine) zapovijede. K tome, postoji i Kikova zapovijed da je sve ono što govore katehisti da to bog govori. Znači, bio je uvjeren da sluša boga i slijedi božje zapovijedi. A katehisti rade i govore točno ono što Kiko (bog) traži od njih. Stoga, nije točna fraza koji se ne koristi toliko u cnp, nego se njome ponekad pokušava zaslijepiti one van cnp. Ta fraza je: “put (cnp) je dobar ali se loše provodi”. Komentirati ću drugi dio te mozgoperne fraze da se “loše provodi”. To nije istina jer se sve provodi točno po Kikovim zapovijedima, svi slijede Kikove zapovijedi, po cijelom svijetu je sve isto u vezi cnp. Da se vratim na tog neosa. Iako je on slijepo i hipnotizirano pristao na tu Kikovu (božju) zapovijed, ipak je katehistima postavio pitanje: “Što ću reći (lagati) onima u župi, iz Caritasa, zašto odlazim od njih?” Dobio je odgovor da kaže da odlazi zato jer nema slobodnog vremena da bude u Caritasu.
Katehisti su tek na drugom skrutiniju saznali da je taj neos u Caritasu. Inače, da su to doznali i prije, već bi mu tada govorili da napusti Caritas, mada ne toliko ultimativno kao na drugom skrutiniju. A to nisu doznali prije jer taj neos nije nikome o tome govorio. A nije govorio jer to nije smatrao bitnim i zato jer Caritas u toj župi dva puta na godinu održi zajednički sastanak od po sat vremena na kojem se uglavnom dogovori kome će ići pomoć te godine za Božić i Uskrs. I još ako treba sat-dva potrošiti na prepakiravanju paketa i to je uglavnom sve. Stoga, objašnjenje katehista kako više nema vremena za par sati godišnje očito ne “drži vodu”. Cilj je, kako rekoh, na sve moguće načine stvoriti cnp i uništiti sve ostalo. K tome, taj neos je i nezaposlen, svaki dan po sat-dva provede u kafiću, što svi vide. I sada mora drugima tvrditi i držati sebe u uvjerenju da više nema dvaput godišnje po sat vremena za Caritas. To je nešto što samo demon može smisliti i držati nekog o tom uvjerenju. K tome, postavlja se i pitanje kako je taj neos 20 godina koliko je u Caritasu imao vremena za to, a sad odjednom nema vremena?
Rekoh, cilj cnp je neose izolirati i odvojiti od svega što nije cnp. Što da se taj neos pobunio protiv katehista (starješina) i rekao da to neće uraditi? Tada bi slijedio “tretman” rađen na Kikovim zapovijedima, koji jednako vrijedi i za taj slučaj, i za slučaj da ako netko ne želi ići u neokikokatekumensko sjemenište nego želi ići u dijacezanski ili redovničko sjemenište cnp, ili ako se netko želi vjenčati s osobom koja nije u cnp, ili ako netko ne želi davati svoje novce cnp, ili ako netko ne može ili ne želi dovesti bračnog partnera u cnp, ili izvršiti bilo koju Kikovu (božju) zapovijed. Taj “tretman” se temelji na postavkama da je samo cnp “raj” a sve ostalo “pakao”. Dakle, prvo bi tog neosa uvjeravali kako je cnp “raj”. Zatim bi ga pokušali uvjeriti da je Caritas “pakao”. Zatim bi ga strašili i prijetili s frazama: “Nemaš vremena biti u Caritasu.”, “Puknuti ćeš ako budeš u Caritasu i ovdije.” (Hm, kako u tih 20 godina taj neos nije “pukao” u Caritasu, od kojih je 10 godina bio i u Caritasu i u cnp?). Zatim bi mu obećavali da će sve i svašta “dobiti” u cnp, da ću mu bog sve “dati” u cnp, a ne negdje drugdje. Zatim bi ga uvjeravali kako ga je bog pozvao da bude u cnp (valjda ga je đavao pozvao u Caritas) i da je božja volja da bude u cnp a ne u Caritasu. Zatim bi mu govorili da ga demon želi prevariti ako ih ne sluša i izvršava što mu zapovijedaju, te da je opsjednut đavlom ukoliko i dalje ostane u Caritasu, odnosno ako se vjenča s nekim tko nije u cnp, ili ode u dijacezansko ili redovničko sjemenište RKC i tako dalje.
To sve nabrojano su općenite Kikove zapovijedi i “metode”. U ispiranju mozga, manipulacijama, strašenjima, obećanjima, pritiscima, hipnotiziranju, kontroli uma, kontroli i vlasništvu nad tuđim životima, herezama, uništavanju vlastitog ja, katehisti se služe i osobnim podacima koje saznaju tijekom vremena o svakom neosu, a daleko najviše na drugom prijelazu. A onda i te podatke koriste u cnp svrhe i ciljeve. Primjer toga, osobnih podataka, ću opisati u sljedećoj replici.
Za kraj, na drugom prijelazu se moraju ultimativno provesti još dvije Kikove zapovijedi. To je pitanje rađanja djece. Odnosno, one koji nemaju “dovoljno” djece optuže da nisu “otvoreni” prema životu. Pa im oni moraju objasniti jesu li ili nisu, odnosno mogu li imati djece, odnosno jesi li u godinama kada ne mogu više imati djece. U cnp žene dok rađaju nazivaju “kraljicama” a kad dođu u godine da ne mogu rađati “starim babama koje više ne mogu rađati”. Dakako, i to čine radi cnp ciljeva jer neosi svu tu djecu jednog dana moraju učlaniti u cnp. I time osigurati cnp buduće sljedbenike.
Druga Kikova zapovijed koja se mora riješiti na drugom skrutiniju je regrutiranje novih članova. Od neosa se traži da prvenstveno regrutiraju svoje bračne partnere, pa zatim djecu, roditelje, braću i sestre, rođake, pa zatim ostale bližnje i daljnje, pa zatim sve. Regrutiranje novih sljedbenika je zapravo prvenstveni cilj cnp, koji se provodi pod maskom mozgopernih fraza “evangelizacije”, “navještanja”, “poslanja” (Navještanje Isusa Krista se u cnp provodi kao: “Bog te ljubi. Dođi u zajednicu (cnp)”) S tim u vezi da ne zaboravim. Drugi skrutini je priprema i za one koji ostanu nevjenčani i ne odu u posvećeni život. Od njih će se pokušati da kasnije posluže cnp da budu “intineranti”, da i oni odu negdje van mjesta stanovanja i tamo regrutiraju nove cnp sljedbenike i potpomažu osnivanju, gradnji, širenju i održavanju cnp.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
Opisati ću kako se u cnp (crkvi neokikokatekumenskog puta), osim općenitim mozgopernim frazama koje danonoćno ponavljaju (Kikovim zapovijedima, Kikovom evanđelju, Kikovom katekizmu) koriste i osobnim podacima o svakom Kikovom svjedoku (neosu), koje su saznali u cnp, posebno na drugom prijelazu. A sve u cnp svrhe i ciljeve.
Prepričati ću dva primjera. Jedan svećenik RKC, pridružio se cnp. Nakon kratkog vremena, otišao je od cnp. U cnp su taj čin ocijenili riječima: “Tvrda bosanska glava koja se ne želi obratiti”. Osobni podatak kojim se se koristili za cnp ciljeve je bio “tvrda bosanska glava”, jer, svećenik je rodom iz BiH. A općenita mozgoperna fraza cnp je bila: “Otišao je od cnp crkve jer se nije htio obratiti”.
Dakako, i za tog svećenika RKC vrijede ostale općenite dogme i uvrede, odnosno bolesne fraze koje Kikovi svjedoci (neosi, neokatekumeni) danonoćno ponavljaju, a kojima opisuju sve one koji nisu u cnp i sve one koji su bili i izašli iz cnp: “pogani, neobraćeni, prevareni đavlom, prirodno religiozni, tradicionalni vjernici, nesretni i nezadovoljni u životu, nevjernici, otpadnici od vjere, katolici nedjelje, sile zla, apostatizirani, bolesni, idolopoklonici, udaljeni od crkve, nemaju vjere. K tome su i napustili boga, ne žele nositi križ, ne prihvaćaju svoju povijest i sebe, žele griješiti, otac im je đavao, ne vide da ih bog ljubi, ništa ne razumiju i shvaćaju, nisu ponizni, ne žele se davati za druge, ne žele se obratiti, neposlušni su, imaju problema s autoritetom, neće napredovati u vjeri.” I, da bi stvar bila još uvrnutija, “optužuju” sve druge da imaju razum, a kako oni neosi nemaju razum.
Ostali primjeri cnp dogmi o drugima nalaze se na slijedećim linkovima:
http://www.paxtibi.net/?p=2490 pod replikom 3 – popis žešćih izjava
http://www.paxtibi.net/?p=2552 pod replikom 1 – još CNP dogmi
http://www.paxtibi.net/?p=2520 replike 4 i 6 i 7 – Kiko u Puli
Drugi primjer je kad se jedan neos žalio drugom kako su se na početku “puta” međusobno više družili, išli “na kave”. A sad, 10 godina iza, ništa od toga. I odluči taj neos ići katehistima da im se požali na tu činjenicu. Za par dana, pita ga onaj drugi neos, što su ti katehisti rekli. A ovaj mu, hipnotizirano, ispranog mozga, hladnog pogleda, pogleda “nisam svoj”, osakaćenog razuma, u bunilu, tupog pogleda u daljinu, počne objašnjavati da su ga katehisti uvjerili da je to dobro što se oni više međusobno ne druže. Isti ga pita, pa zašto je to dobro? A ovaj mu odgovori da mu to ne može objasniti ali neka i on ode na razgovor s katehistima pa će i on nakon tog razgovora shvatiti da je to dobro.
Iako taj neos nije odao čime su mu katehisti (starješine) isprali mozak, poznavajući neose, to je bilo ovako. Ukoliko je taj neos tek ušao u cnp i išao se žaliti katehistima (starješinama) da se nitko međusobno ne druži i ne ide na kavu, dobio bi odgovor: “Pa, vidi. Braća se još nisu obratila. Poslije, kad se obrate, biti će drukčije. Ti samo dolazi u zajednicu (cnp) i budi strpljiv. Nemoj da đavao iskoristi što si nestrpljiv pa da te odvede iz zajednice.” Par godina od toga, kad je taj neos negdje u fazi prvog prijelaza, oko prvog prijelaza, ako se ide žaliti katehistima kako se nitko međusobno ne druži ili kako su se prije družili a sad više ne, dobio bi odgovor: “To ti je križ. To je situacija križa i bog te poziva da prihvatiš taj križ. Ti samo redovito dolazi u zajednicu (cnp) i bog će ti dati snage da to prihvatiš. Pazi da te đavao ne prevari preko križa i ti odeš iz zajednice.” Par godina od toga, kad je taj neos u fazi ili oko drugog prijelaza (skrutinija), i ako se ide žaliti katehistima kako se nitko međusobno ne druži ili su se prije družili, išli na kave, a sada više ne, tada će dobiti odgovor: “Kava! Kakva kava?! Tebi je kava idol! Tebi je neko glupo druženje idol! Ti ne živiš od božje ljubavi! Bog te poziva da se ostaviš svih idola! Biraj između boga i ispijanja kave. Opsjeo te demon međusobnog druženja!” Par godina od toga, u daljnjim “etapama puta”, kad bi se taj neos išao požaliti katehistima u vezi istog slučaja, dobio bi odgovor: “Kava? Međusobno druženje? Ne, mi nismo tu radi toga, bog nas nije pozvao u zajednicu radi toga. To su sitnice. Bog te poziva na nešto puno više. Već si dugo na putu a još se nisi odlučio da sa cijelom svojom obitelji odeš negdje u poslanje u evangelizaciju (ili ako je samac onda u intineranciju). Na to te bog poziva, radi toga smo tu, a ne radi kave i druženja.”
Da se vratim na onog RKC svećenika porijeklom iz BiH. Njemu bi katehisti (starješine) rekli u vezi druženja i kave otprilike isto što i spomenutom neosu. A sad ću objasniti na primjeru tog svećenika i na primjeru međusobnog druženja, kako bi katehisti, u namjeri da tom svećeniku RKC isperu mozak i stave ga pod cnp kontrolu, iskoristili osobne podatke o njemu. Konkretno da je rođen u BiH. Dakle, njemu bi katehisti rekli: “Kava? Međusobno druženje? Ne, mi nismo tu radi toga, bog nas nije pozvao u zajednicu radi toga. To su sitnice. Bog te poziva na nešto puno više a tebi je, kao svakom bosancu, na pameti samo kako ćefiti kavu.”
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Onaj koji vodi ovu stranicu mora bit da je stvarno bolestan u glavu! Kako vas samo nije sram pisati takve izmišljotine??? Imate li vi imalo straha Božjeg u svom srcu? Ja sam 20 godina u neokatekumenskoj zajednici i mogu posvjedočit da se nijedno od tih pitanja ne postavlja na 2.skrutiniju!!! Razmisljam iz svoje perspektive – ako me nesto ne zanima, ako mi čak ide na živce i sl zar ću gubit vrijeme pisuci o tome? Onaj tko piše sve ovo očito je samo zlo kad može godinama toliko pisati o Neokatekumenskom Putu i to na ovakav način, s očitom namjerom da nasteti nečemu što je plod Duha Svetoga m, a sto je potvrdio i Papa, ne jednom. A sudeći po komentarima ovog Pehara to bi mogao biti i on! Ta tko bi pisao tolike traktate o nečemu šta ga uopće ne zanima?
Ljubite svoje neprijatelje!
“Čuli ste da je rečeno: Ljubi svoga bližnjega, a mrzi neprijatelja.
A ja vam kažem: Ljubite neprijatelje, molite za one koji vas progone da budete sinovi svoga oca koji je na nebesima, jer on daje da sunce njegovo izlazi nad zlima i dobrima i da kiša pada pravednicima i nepravednicima.” (Mt 5, 43-45)
“Nego, velim vama koji slušate: Ljubite svoje neprijatelje, dobro činite svojim mrziteljima, blagoslivljajte one koji vas proklinju, molite za one koji vas zlostavljaju.” (Lk 6, 27-28)
prolazniče, zakaj ovakvih stranica ima u cijelom svijetu gdje se spominje vaša neokatekumenska organizacija? na svim jezicima, zašto se ne piše npr o Marijinoj legiji itd……………
Hvaljen Isus i Marija
Prolaznik – September 18, 2015 at 11:33 pm “Ja sam 20 godina u neokatekumenskoj zajednici i mogu posvjedočit da se nijedno od tih pitanja ne postavlja na 2.skrutiniju!!!”
Iz: “Enrico Zoffoli – ISTINA O NEOKATEKUMENSKOM PUTU – svjedočanstva i dokumenti” http://www.paxtibi.net/?page_id=665
81
Laž, osim tajnovitosti i korupcije, jedno je od najjačih oružja Puta.
46
Poštovani otac da Petralcina neokatekumene je prozvao novim lažnim prorocima već na samom njihovom početku. Poslije se to pokazalo istinom.
Drugo poglavlje – SVJEDOČANSTVA LAIKA
To su istinita, detaljna, mučna svjedočanstva, strašna jer su doista proživljena, svjedočanstva muškaraca i žena koji su nakon godina osobno stečenog iskustva u Pokretu uspjeli osloboditi se začaranosti Putom, kojeg programiraju i vode vrlo spretne osobe, neprijateljski raspoložene prema Katoličkoj crkvi i koje se kao najubojitijim oružjem služe militantnom laži da to rade u dogovoru s Papom.
84
Uvjeren sam da će Sveti Otac shvatiti što je taj Put koji se služi lažima kao da su žvakaća guma.
85
Prije godinu dana poslali ste mi poštom Vašu predivnu knjigu i nekoliko Vaših brošura kako biste razotkrili neokatekumenske laži koje uništavaju našu vjeru u Isusa Krista i vjeru Raspetoga.
97
Riječ je o pokretu koji je, kako NJ.E. dobro zna, prihvaćen jedino u slabim i zanemarenim župama, jer većina odbija te lažne misionare koji u Kristovo ime ispovijedaju vjeru boga Mamona.
Nažalost, moji su rođaci ostali zapleteni u paukovoj mreži u kojoj su se sve više zaplitali. Mnogi pokušaji da se razglasi istina o ovim lažnim misionarima sve do sada ostali su bezuspješni. Suviše su zaštićeni.
Hvaljen Isus i Marija
Prolaznik – September 18, 2015 at 11:33 pm “Ja sam 20 godina u neokatekumenskoj zajednici i mogu posvjedočit da se nijedno od tih pitanja ne postavlja na 2.skrutiniju!!!”
Ponavljam iz prethodne replike: “Laž, osim tajnovitosti i korupcije, jedno je od najjačih oružja Puta.”
Te laži u cnp (crkvi neokikokatekumenskog puta) počinju od početka. Jedna od tih laži, i to opasna, temeljna laž, glasi: “Bog te pozvao da dođeš na put (cnp), da dođeš u zajednicu (cnp).” I to samo u cnp (neokatekumenski put) i nigdje drugdje. I, dakako, za tu laž je vezana druga laž: “Đavao želi da odeš iz zajednice (cnp), da napustiš put (cnp).” Odnosno, tko napusti cnp napustio je boga, đavao ga je prevario.
Nadalje, te laži ne ostaju samo na tome, nego se šire i zahvaćaju cijeli život svake osobe u cnp jer bog želi da “(samo) činiš put” i da “budeš u poslušnosti (samo) katehistima”, a đavao želi suprotno. Činjenje puta znači slušati i izvršavati Kikove (božje) zapovijedi, Kikove kateheze, Kikov katekizam, Kikova evanđelja, Kikove pjesme, Kikove “etape puta”. A katehisti (starješine) samo ponavljaju te Kikove zapovijedi (uče druge njima) i zato svatko mora biti u “poslušnosti (samo) katehistima.”
Kada bi to bila istina, i u vezi boga i u vezi đavla, tada slijedeća Papina izjava ne bi bila istinita: (Tri Papine preporuke neosima http://www.paxtibi.net/?p=2336): “Svačiju slobodu treba poštivati, također i kad netko odluči izvan Neokatekumenskog puta tražiti drugačiji oblik kršćanskoga života koji će mu pomoći odgovoriti na Božji poziv.” Jer, ako je cnp u pravu da te “bog pozvao da dođeš u zajednicu a da đavao želi da odeš iz zajednice” onda je Papa u krivu rekavši da su “svi u slobodi da odu iz Neokatekumenskog puta”. Tom izjavom bi Papa htio isto što i đavao: “da odeš iz neosa (zajednice)” i Papa ne bi želio što i bog želi: “da budeš u neosima”.
Štoviše, u cnp postoji fraza “stavi boga na prvo mjesto”, što u prijevodu znači: “budi u zajednici (cnp), čini put, slušaj katehiste”. Znači, ako bi cnp bila u pravu, tada bi Papa rekavši “kako je svatko u slobodi da napusti Neo put” zapravo pozvao ljude da “NE stave boga na prvo mjesto”. Odnosno, da je Papa pozvao ljude “da napuste boga” jer je po Kikovim zapovijedima svatko onaj koji je napustio cnp: “napustio je boga”.
Te laži u cnp su prerušene, maskirane, te ih nije lako prepoznati. U cnp ne kažu direktno: “laži drugoga da ga đavao želi odvući iz zajednice (cnp).” Ali, postoje neke situacije kada od svojih sljedbenika izričito traže da lažu. Na primjer, kada trebaju ići par dana u hotel na neku konvivenciju ili par dana ići na neko hodočašće, a zaposleni su i na poslu im ne žele dati slobodne dane ili dane za godišnji. Tada će u cnp reći: “Svakako dođi na konvivenciju a onima na poslu laži da si bolestan, jer, laž za boga nije laž.”
Stoga, u cnp, niti laganje da se “nijedno od tih pitanja ne postavlja na 2.skrutiniju” nije laž, jer po Kikovim zapovijedima, kad lažeš za boga nije laž.
Jedno objašnjenje. Kad u tekstovima citiram Kikove svjedoke (neose, neokatekumene), tada bog pišem malim slovima. Zašto? Zato jer njihov bog i moj Bog nisu isti. Njihov bog jest: neokatekumenska zajednica. A što je ujedno i najveća laž u koju su uvukli svoje sljedbenike Kikove svjedoke, odnosno zamijenili im pravog Boga s lažnim.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa
Hvaljen Isus i Marija
Prolaznik – September 18, 2015 at 11:33 pm
“Onaj tko piše sve ovo očito je samo zlo kad može godinama toliko pisati o Neokatekumenskom Putu i to na ovakav način, s očitom namjerom da nasteti nečemu što je plod Duha Svetoga m, a sto je potvrdio i Papa, ne jednom.”
Cnp (crkva neokikokatekumenskog puta) je zlo koje ima za cilj uništiti (blaže rečeno reformirati) RKC (i sve druge religije i crkve) skupa s svim redovima u RKC, uništiti RKC liturgiju i sakramente, uništiti sve pokrete i molitvene zajednice u RKC, uništiti dijacezansko i redovničko svećenstvo RKC i stvoriti samo cnp s svojim sljedbenicima Kikovim svjedocima (neosima, neokatekumenima).
Cnp je zlo koje je proglasilo sebe “rajem” a sve ostale “paklom”. Cnp je zlo koje je sebe proglasilo da je od boga a da su svi ostali od đavla. Cnp je zlo koje je proglasilo sebe dobrim a sve ostalo zlim.
Cnp je zlo koje za cilj ima Evanđelje zamijeniti s Kikovim evanđeljem, Katekizam zamijeniti s Kikovim katekizmom, Božje zapovijedi zamijeniti s Kikovim zapovijedima.
Cnp je zlo koje za cilj ima zamijeniti pravog Boga s lažnim bogom zvanim neokatekumenski put.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa